PDA

View Full Version : Rockinger?



frekie
9 december 2005, 20:33
Ik zit te denken aan een (mijn 1e) zelfbouw stratje, een RH essen body nontrem met een LH nek. Ik heb even zitten kijken op de site van Rockinger in Duitsland. Heeft iemand ervaring met deze moffen?
Body maak ik misschien zelf als ik een goede plank essen op de kop kan tikken. Waar moet ik op letten, tips, links? Ik heb een echte Richwood als voorbeeld bij de hand 8-)

Mattia
10 december 2005, 00:29
Rockinger heeft prima service, en best wel goede prijzen, zo in 't algemeen.

Ik zou als eerste Melvyn Hiscock's 'Make Your Own Electric Guitar' aanschaffen. Zeer belangrijk stuk gereedschap, dat boek.

Body's maken is niet echt moeilijk. Zie m'n eigen draadje (paar pagina's terug) over mijn strat+tele project, plus dat van Charlotte, kom je waarschijnlijk al best ver. Goed stuk Essen vinden moet ook niet al te moeilijk zijn.

glacius
10 december 2005, 12:16
+ 1

rockinger is een prima bedrijf, heb mijn halsje ervandaan,.. keurig verpakt toegezonden gekregen en ben zeer tevrede met wat ik heb aangeschaft ...

hansies
12 december 2005, 12:20
Ik zit te denken aan een (mijn 1e) zelfbouw stratje, een RH essen body nontrem met een LH nek. Ik heb even zitten kijken op de site van Rockinger in Duitsland. Heeft iemand ervaring met deze moffen?
Body maak ik misschien zelf als ik een goede plank essen op de kop kan tikken. Waar moet ik op letten, tips, links? Ik heb een echte Richwood als voorbeeld bij de hand 8-)

Rockinger is ok, maar ik bestempel deze mensen niet met de opmerking die u maakt.....................let een beetje op uw woorden aub
:roll: :roll:

Dirk W
12 december 2005, 14:39
Ik wou er een strat neck kopen, maar ze hebben alleen 9" en 7.5" radius. :(
Dirk