PDA

View Full Version : filmpje victor wooten



Rw
9 december 2005, 20:20
hee bassisten...
ben zelf gitarist maar kwam dit filmje van victor wooten tegen...
ik was geschokt. zo goed als die vent bast...

http://media.putfile.com/Wooten-Amazing-Grace

ajuus

guitartub
9 december 2005, 21:28
Tsja,

De man is natuurlijk geen onbekende, ook voor veel gitaristen niet.
Geinteresseerd geraakt? Luister dan eens naar Vital Tech Tones, met gitarist Scott Henderson (Tribal Tech) en drummer Steve Smith (Vital Information) Fasten your seatbells.....

sickpunk
9 december 2005, 21:43
dat hele snelle van em vind ik dan weer niets aan, wel knap natuurlijk, maar muzikaal gezien... ja niet mijn ding zullen we maar zeggen! maar spelen kan ie wel tering....

BassAgent
11 december 2005, 14:19
Dit vind ik op zich nog wel gaan, sommige dingen zijn echt niet om aan te horen (die hij speelt).

Primitive
11 december 2005, 18:38
ik vind het altijd wel goed om het te horen, het goede van die dude is dat ie echt een eigen stijl heeft met spelen, ( hoe hij slapt bijvb.)

musicmaestro
24 december 2005, 09:11
Leuk allemaal, hij kan het wel....

maar is het ook functioneel?

okee wel leuk om te zien...

trouwens zijn maatje steve bailey is ook zo'n freak, maar dan 6-snaar fretloos!

musicmaestro
24 december 2005, 09:11
Leuk allemaal, hij kan het wel....

maar is het ook functioneel?

okee wel leuk om te zien...

trouwens zijn maatje steve bailey is ook zo'n freak, maar dan 6-snaar fretloos!

musicmaestro
24 december 2005, 09:12
Leuk allemaal, hij kan het wel....

maar is het ook functioneel?

okee wel leuk om te zien...

trouwens zijn maatje steve bailey is ook zo'n freak, maar dan 6-snaar fretloos!

wepp
24 december 2005, 13:55
Als mensen er naar gaan kijken en luisteren lijkt het me wel functioneel.....hij verdient er immers een hoop geld mee. Noem me maar eens iets functinelers.....

3 keer dezelfde post.....das pas functioneel :-D

Wepp

musicmaestro
27 december 2005, 11:06
.....hij verdient er immers een hoop geld mee.

tja, wat kan ik daar op zeggen....

Aron Maiden
4 januari 2006, 12:45
Hij is mischien technisch wel goed, maar ik vind het echt absoluut niet mooi...

Volle Nerd
17 januari 2006, 15:30
luister een keer naar een cd... iets van live in america.. die gast grooved als de nete... en af en toe ook van die vage shit erdoorheen.. hij blijft grooven.. dus functioneel is t wel

Butcher
18 januari 2006, 07:19
zoveel verdient hij er nou ook weer niet mee. Als ie niet met Bela Fleck op tour is staat hij met z'n broers in een of andere kutkroeg in Nashville...

Maiden Michiel
19 januari 2006, 13:07
zoveel verdient hij er nou ook weer niet mee. Als ie niet met Bela Fleck op tour is staat hij met z'n broers in een of andere kutkroeg in Nashville...

Maar dat is vast niet het enige waar hij geld aan verdient.

dejohan
20 januari 2006, 11:26
Hij speelt geweldig, maar wat is die kerel lelijk seg!

Nuja, alles is eerlijk verdeeld in de wereld, want ik kan niet spelen.... :satisfie:

Sanbenno
20 januari 2006, 21:51
die kerel heerst behoorlijk, tja da is mooi é

ErnieBass
22 januari 2006, 22:02
Hallo, ik ben nieuwe op t forum. Ik vind het wel een erg toffe solo, maar voor degene die t niet leuk vinden zouden eens naar bass solo- stuart hamm moeten luisteren ook erg goed én misschien iets meer muziek dan virtuoose hoogstandjes (hoewel ik dat af en toe ook wel leuk vind).
mazzel!

kars
25 maart 2006, 17:23
jongens, mijn mening.. deze man is DE bassmaster. beheerst alles wat ie maar in zn kop haalt om te spelen. en doet dat dan ook nog op een superkoele manier. kan ook 'rustig' spelen. maar doet dan op een manier waar je bek nog van open valt...

heb trouwens die een cd van wooten en steve bailey. jammer genoeg pingelt bailey de hele cd vol met halfvalse fretless tonen. tja... laat dat dan ook over aan DE MAN...

iemand de cd show of hands? ik wel, als je die beluisterd hebt weet je genoeg.

grts! kars

:B

future2future
18 mei 2006, 17:33
Ik vind het echt tegk! kijk soms laat hij dit soort hoogstandjes zien, maar hij kan ook gewoon onwijs grooven, dus vaak echt wel functioneel

Butcher
24 augustus 2006, 15:12
heb trouwens die een cd van wooten en steve bailey. jammer genoeg pingelt bailey de hele cd vol met halfvalse fretless tonen. tja... laat dat dan ook over aan DE MAN...

:B

Heb je wel eens van Keith Horne gehoord? Horne was de leraar van Wooten, en is een goede vriend van Steve Bailey. Wooten heeft al z'n freaky techniek van Keith geleerd...

-=JEROEN=-
24 augustus 2006, 15:41
waarheen leidt de weg...

http://is.im.mri.co.jp/~co-study/cont/icon/image/10/sing.gif http://www.applek.com/img/sing.gif http://forums.randi.org/images/smilies/christmas05/singing.gif