PDA

View Full Version : POD 2.0 of ZOOM G2



rupke
9 december 2005, 11:54
Hoi

ik zoek ene luek multieeffctbakkie met preamps om opnmaes mee te maken. Ik ziet te twijfelen over de de pod 2.0 of de Zoom G2 (omdat ik daar best leuke dingen over hoor).

Ik zou graag horen of iemand met beide ervaring heeft of wat jullie zouden kiezen.

Greetz Rupke

Jeroenvanhulsteijn
9 december 2005, 13:22
Op de POD kun je niet met je voeten stampen eh! :-D

Enfin. Ik heb met beide niet echt veel ervaring. De POD klonk in mijn oren wat vlak. De G2 vond ik levendiger klinken. Bovendien is de G2 kleiner en goedkoper. Ik zou overigens voor de G2.1u gaan. Krijg je USB, expressiepedaal, adapter en Cubase LE bij. Das die meerprijs wel waard.

rupke
9 december 2005, 14:08
Okidoki.

Alvast bedankt voor de reactie. Wat ik nog vergeten was te zeggen is dat ik hem hoofdzakelijk wil gebruiken om op mijn pc aan te sluiten voor opnames te maken. Dan is dnek ik die extra optie van pedaal en usb en cubase erbij is wel ideaal natuurlijk.


ik ben benieuwd wat jullie van de kwaliteit vinden van de zoom g2(.1), want er moeten zowel goede overstuurde klanken inzitten als modulaties e.d..

Groetjes Rupke

rupke
9 december 2005, 14:09
Okidoki.

Alvast bedankt voor de reactie. Wat ik nog vergeten was te zeggen is dat ik hem hoofdzakelijk wil gebruiken om op mijn pc aan te sluiten voor opnames te maken. Dan is dnek ik die extra optie van pedaal en usb en cubase erbij is wel ideaal natuurlijk.


ik ben benieuwd wat jullie van de kwaliteit vinden van de zoom g2(.1), want er moeten zowel goede overstuurde klanken inzitten als modulaties e.d..

Groetjes Rupke

vettavillenl
9 december 2005, 20:10
wellicht dat de Toneport ook een overweging waard is.

Niet alleen gitaar opnemen, maar ook vocals