PDA

View Full Version : Ibanez Flanger FL9



chennie
9 december 2005, 01:45
hoi,

ik heb een ibanez flanger fl9, op zich een leuk pedaaltje, je kan er echt hele maffe geluiden uithalen, van een een soort van open wah, een soort chorus tot steel drum achtig iets en natuurlijk een flanger geluid =) Heb er zelf een ruisen van de zee imitatie geluid eruit kunnen krijgen. En de fun verhoogt nog meer wanneer de batterij bijna leeg is! =)

Máár nu gebruik ik dat pedaal zeg maar nooit en dacht ik eraan om hem te gaan verkopen. Dus ik even op zoek op internet naar vergelijkende prijzen waarvoor ik hem aan kan bieden en wat zie ik: Allerlei geweldige verhalen over de fl9; beste analoge flanger ooit, beste serie van de ibanez effecten, erg gewild etc etc. En dan natuurlijk op andere sites dan harmony central =)

Oftewel kunnen julle me iets vertellen over de daadwerkelijke waarde van dit pedaal (hij is overigens oud, ik heb hem nu al zekers meer dan 10 jaar en lakschade, maar alleen op de randen is ook niet te al te zuinig aanwezig).
Dit is overigens geen spam, ik zit gewoon in geldnood en zou het jammer vinden wanneer ik wat meer geld had kunnen krijgen dan wanneer ik dit pedaaltje maar aan de eerste beste bod verkoop
:D