PDA

View Full Version : Versterker Keuze



Ries Peters
7 december 2005, 17:12
Heej allemaal, ik vroeg me af of jullie me konden helpen :) Ik ben op zoek naar een nieuwe amp, maximaal 500 euro, voor thuis mee te oefenen maar het liefst ook voor kleine optredens( ik oefen thuis in een garage dus met te hard geluid hoef ik geen rekening te houden:wink: ). Nu hoor ik allemaal goede dingen over buizenversterkers, maar ik weet niet of er wel een buizenversterker van die grootte/kracht te koop is binnen mijn budget. En ik meende te lezen dat Buizenversterkers veel onderhoud nodig hebben(?)
Mijn zoektocht op de sites van bekende merken als: Marshall en Fender liepen ook op niks uit omdat ik door de termen verschillende types en prijslose informatie paginas het bos niet meer zag :o
Ik heb ook de search gebruikt en uit een thread voor max 400 euro heb ik wel wat nuttige info gevonden maar daar was een kleine gig niet nodig dus vandaar dit thread.
Mijn muziek stijl varieert van Pearl Jam tot Guns N Roses en Iron Maiden maar geen Heavy/Death/Black/etc. Metal.
Mijn vraag is dus bij welk Merk en dan vooral welk type vinden jullie dat ik mijn heil moet zoeken:wink:

Alvast Bedankt :wink: