PDA

View Full Version : Voor wie ze gemist heeft, of ze nog een keer wil zien.



hoofd
1 oktober 2002, 01:03
Dinsdag 19 november spelen ze weer in de Melkweg, ik zal er zeker weten bij zijn. Over wie heb ik het dan? FLOGGING MOLLY :grin:!!!


p.s. de gitarist speelt op een telecaster :smile:

Bins
1 oktober 2002, 11:33
Alleen Flogging Molly, of FM & [...insert supervette band hier..]?

hoofd
1 oktober 2002, 17:00
ehmm...zover ik weet alleen Flogging Molly

savecracker85
1 oktober 2002, 17:22
dit is n band die ik idd gemist heb op lowlands...maarja ik heb geen geld en ga al naar de chillie peppers :razz:

Dila
1 oktober 2002, 19:46
ik ben vorige keer geweest in de melkweg, was echt te geweldig voor woorden... wel kut dat reel big fish toen afzei. waarom komen die niet nog een keer???!!!

Noctiis
1 oktober 2002, 19:49
heb ze op lowlands gezien, was best aardig, alleen jammer dat t toen zo godsvergeten warm was...
wel mooi dat er een braziliaan naast me stond met een water-ventilator :smile:

Poolmow
7 oktober 2002, 10:58
Ik kom ook wel weer de 19de...

*zucht*

Kitaarhiero
8 oktober 2002, 21:44
hmm, misschien ga ik wel weer (maar dan wordt het qua concerten wel een drukke maand).


p.s de mandoline/banjo speler speelt op fender mandolines (zeldzaam)

Fadiel
9 oktober 2002, 14:36
Tering je denkt echt dat je de man bent he?
Met al je nuttige info, sjonge jonge wat een triest gezijk!

Dat zit hier een beetje zijn trieste informatie die hij uit tijdschriftjes heeft te vertellen gast dit BOEIT NIET!

bajo is een instrument voor homofiele texanen die geen leven hebben ik weet niet of jij er een bent ? maar goed...

Mazzl!

hoofd
9 oktober 2002, 14:53
Op 2002-10-09 13:36, schreef Fadiel:
Tering je denkt echt dat je de man bent he?
Met al je nuttige info, sjonge jonge wat een triest gezijk!

Dat zit hier een beetje zijn trieste informatie die hij uit tijdschriftjes heeft te vertellen gast dit BOEIT NIET!

bajo is een instrument voor homofiele texanen die geen leven hebben ik weet niet of jij er een bent ? maar goed...

Mazzl!


En jij boeit ook niet, eikel. Pleur 's lekker een eind op, je bent toch niet dodelijk gewond geraakt ofzo door die opmerking van 'm? En nu komt het :grin:...maar jongen, ik moet je gewoon nooit tegen komen want dat overleef je gewoon niet! :grin:

Poolmow
15 oktober 2002, 01:12
Uitkijken voor mtlhead hoor, hij slaat meisjes :eek:

hoofd
15 oktober 2002, 01:32
uitkijken dus Poolmow (hij's bassist, komt op 'tzelfde neer) :wink:

MetalliCat
15 oktober 2002, 12:45
Hahaha :lol:

Dila
15 oktober 2002, 15:59
Op 2002-10-09 13:36, schreef Fadiel:
Tering je denkt echt dat je de man bent he?
Met al je nuttige info, sjonge jonge wat een triest gezijk!

Dat zit hier een beetje zijn trieste informatie die hij uit tijdschriftjes heeft te vertellen gast dit BOEIT NIET!

bajo is een instrument voor homofiele texanen die geen leven hebben ik weet niet of jij er een bent ? maar goed...

Mazzl!


damn wat is dit voor gezeik... hij heeft het helemaal niet uit een tijdschrift, we hebben het zelf gezien!! en al was een baNjo een homo-instrument, wat dan nog?! en het ging er meer om dat iemand anders zei dat die gitarist op telecasters speelde...

Harry
15 oktober 2002, 16:12
ik kreeg laatst een foldertje met op de voorkant een foto van Fender Mandolines, leuke dingen. Ik dacht van Feedback.
Ik hoop trouwens wel dat we Fadiel niet afgeschrikt hebben, volgens mij heeft ie wel wat toe te voegen :grin: :grin:

moretel
15 oktober 2002, 16:17
Infadiele opmerkingen ?

Harry
15 oktober 2002, 17:48
Op 2002-10-15 15:17, schreef moretel:
Infadiele opmerkingen ?




:grin: :grin:

of fadiekant foute opmerkingen