PDA

View Full Version : Scam or not?



Helter Skelter
7 december 2005, 17:25
Let vooral op de omschrijving :-D

http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/elektrische-gitaar/11429641-2005-paul-reed-smith.html?per=100&start=100

Nova
7 december 2005, 17:27
Engelse omschrijving in een vertaalmachine gestopt. Bijvoorbeeld toneelstukken...plays.

lol :razz:

guitartub
7 december 2005, 17:34
GEWELDIG die vertaling!! WHOEAHAHAHA!!

Alleen... Wokken in een papieren wok gaat niet lukken, tenzij je een liefhebber van keukenbrandjes bent...
AHAA de aanbieder is pyromaan en gek op toneelstukken waarbij hij de gitaar in de hens kan steken, OOEEPS: Hendrix is terug op aarde :-D

Malochia
7 december 2005, 18:50
"U gaa geen beter een dan dit vinden. Deze gitaar is een moordenaar speler en klinkt geweldig! U wil dit een niet missen! Deze gitaar is in GEEN voorwaarde. Het koopt net zoals het nieuw in de winkel. Het heeft alle oorspronkelijke paperwok en onderdelen. De hoge bieder gaat liefde het. De gitaar kijkt geweldig en toneelstukken zelfs beter! Dit is een geweldige gitaar!"

Haha! Sjongejongejonge.

+ 955 euro voor een PRS = SCAM

Jax
7 december 2005, 18:58
Hehe, dit is echt schitterend. Ik heb best wel veel van dit soort vertaalmeesterwerken gezien, maar dit beat echt alles!!! Schitterend :)

Braindead
7 december 2005, 19:19
Wat is scam?

Ja ik zou eigenlijk de vertaalmachine moeten gebruiken, maar je ziet wat daar uit komt... :D

wietse
7 december 2005, 19:54
verdomme staat hij er nog?
ik heb een tijd geleden deze al gemeld bij 2ehands.nl als een oplichter compleet met ebay link erbij zodat ze dat zelf konden zien doen ze dus ook helemaal niks meer mee zeker.
ik kan de bijbehorende ebay advertentie nu niet meer vinden, mogelijk al verkocht dus.

Nocki
7 december 2005, 19:59
Heeft iemand al eens gereageerd??? lijke me wel eens leuk! ik ga dat eens doen!!!

NOcki

Nickname
7 december 2005, 21:27
lang leve freetranslation.com :-D

joey-t
8 december 2005, 00:49
Klinkt als dezelfde oplichter die ook Yamaha R1's voor de helft van de normale prijs probeert te verkopen in de rubriek 'motoren' op Marktplaats. Heb weleens met hem gechat, hij beweert uit Londen te komen en daar moet de cheque ook heen :roll:

rupke
9 december 2005, 17:23
hahahaha

ik ben al bezig met hem.

hij reageerde als volgt:

Hello,

The guitar is still for sale . It is in a great shape (no scratches).
I recived the guitar from a friend this year but i don't need it because
i have another one much expensive and i decided to sell this one.
I'm from UK London but this is not a problem because i can send it to you
from here (i will pay all the taxes for the delivery so you will pay only
the guitar) and you can check it for 3 days to see if yoiu like it.
If you don't like it you can return it .

I will wait for your decision.


mijn antwoord hierop wa"s da tik een vriend heb die in london woont (wat ook echt waar is) of die hem even kan op komen halen . Een skijken wat ie zegt.

Ik ben benieuwd.

Groetjes Rupke

joey-t
9 december 2005, 23:33
Ik garandeer dat er een trieste smoes komt. Bij mij was dat: ik solliciteer 5 dagen per week (?) dus ik kan absoluut niet weg van huis (ik vroeg hem of hij de motor even met de boot naar Hoek van Holland wilde brengen). Ik ben benieuwd wat hij op jouw verhaal te zeggen heeft, vergeet het niet te posten :D

wietse
9 december 2005, 23:40
dat stinkt al een verkoper die alle verzendkosten en belastingen wil betalen, dat doet niemand namelijk.
als ik me goed herinner stond echte gitaar in washington USA en dat is niet bepaald engeland.

Ibanez RuleZ
10 december 2005, 01:18
belasting in de EU... SURE

harrald

Johannes
10 december 2005, 02:10
Pas op he, die gitaar is een moordenaar!!!! :amp:

rupke
13 december 2005, 21:27
Nou,

Nadat ik gezegd had dat mijn vriend de gitaar wel op zou komen halen is het erg stil geworden.

Wat een vreselijk figuur ( en dan houd ik het heeeeeeeeeeeeellllllllllll netjes hier)

Groetjes Rupke

Nickname
14 december 2005, 01:55
De gitaar kijkt geweldig en toneelstukken zelfs beter!

ooit al eens een gitaar zien kijken? :o laat staan een toneelstuk :razz:

:seriousf: te hilarisch voor woorden :seriousf:

Helter Skelter
14 december 2005, 02:02
een tijdje terug stond er op gitaarmarkt een oproep van iemand die €750,- had gestort op een roemeense (!) bankrekening en zich afvroeg waar z'n gitaar toch bleef. Ik gun niemand dit hoor maar dan denk je toch wel even:

tja :roll:

Kim Wilson
14 december 2005, 08:35
Hihi, dan staat er een linkje naast voor LOI muziekcursussen. Ik weet nog wel een andere cursus voor de beste man. :-D