PDA

View Full Version : Mxr dynacomp info gevraagd!



rhcp_schipper
7 december 2005, 14:07
TEST

rhcp_schipper
7 december 2005, 14:08
maakt de dynacomp echt zoveel lawaai als die uit staat zeg maar.

Graag hoor ik jullie ervaring hiermee, en andere ervaring(GOED OF SLECHT)

jpb
7 december 2005, 14:26
Nee, nooit last mee gehad; hij ruist alleen een beetje als de sensitivify op vol staat. ER is dus iets mis. Ruist 'ie ook als hij "aan" staat? Je kunt volgende doen; Aansluiten op gitaar en versterker zoadt je de ruis hoort, openmaken, boardje eruit en heen-en weer wiebelen. Kan zijn dat het losse boeardje kortsluiting veroorzaakt. Blijft de storing is er intern iets mis (switch?)

rhcp_schipper
7 december 2005, 15:08
Nee, nooit last mee gehad; hij ruist alleen een beetje als de sensitivify op vol staat. ER is dus iets mis. Ruist 'ie ook als hij "aan" staat? Je kunt volgende doen; Aansluiten op gitaar en versterker zoadt je de ruis hoort, openmaken, boardje eruit en heen-en weer wiebelen. Kan zijn dat het losse boeardje kortsluiting veroorzaakt. Blijft de storing is er intern iets mis (switch?)

Sorry, ik ben van plan om de dynacomp te kopen! Dus ik was benieuwd of ie een beetje goed was, want ik had gehoord dat die veel lawaai maakt zeg maar(ook als die uitstaat!)

Don Olivier
7 december 2005, 20:43
Ik wil er ook een gaan kopen...

Zijn er hier mensen die ze hebben en gebruiken? Hoe bevalt het geluid?

Vergeleken met bijv een Bos CS-2 / CS-3 ?

rhcp_schipper
7 december 2005, 23:17
zouden jullie niet even je ervaring met de dynacomp kunnen posten, ben wel heel erg benieuwd!

Don Olivier
8 december 2005, 00:21
Ja, dat zou mooi zijn! Dan kan ik eerder naar de winkel 8-)

up-guitarman
8 december 2005, 00:54
Hoeveel betaal je momenteel ongeveer voor een dynacomp?
En zijn de nieuwe versies even goed als de oude?

Fuhgawz
8 december 2005, 13:28
Ik heb een Dynacomp gehad. Die heb ik weer verkocht omdat ik niet echt veel gebruik maakte van het effect en geld nodig had.
Als hij uit stond had ik iig geen last gehad van ruis. Wel als hij aan stond en de Sensitivity hoog was zoals eerder gezegd (zoals volgens mij alle compressors dat doen), maar absoluut niet in de uitstand. Hoe kom je erbij dat hij veel ruist in de uitstand?

DREAMMACHINE
8 december 2005, 13:32
tweedehands kom je ze tegen de 80 zelfs tegen ( de ri's) maar met een beetje zoeken is het mij gelukt om eentje in nederland te kopen voor 40 ( vorig jaar)....paar weken later alleen al weer verkocht, een comp is gewoon niks voor mij....