PDA

View Full Version : Ook weer een plank erbij gekocht



robert-gitarist
3 december 2005, 17:06
Hallo mensen,
Vandaag ben ik jarig en ja heb wat geld gekregen.
Nu heb ik net bij de winkel hier een London City Stratocaster gekocht voor 79 euro :D :D
Tsja het is geen Fender ofzo maar hij speelt wel errug fijn en klinkt ook nog wel aardig.Hij is uitgevoerd in het Aged White net als de strat van malmsteen :D
Echt mooi gitaarje..zeker voor dat geld ook.
Enig minpuntje vind in de tuners.ontstemmen best snel.Maar mijn plannen met deze gitaar zijn:

70er Fender single coils inzetten of andere Fender single coils.
Setje Fender tuners 2 de hand op de kop zien te tikken.

Yeah 24ste gitaar hehe :D :D

gr van een jarige Robert ;)

biels
3 december 2005, 17:11
gefeliciteerd met je gitaar en verjaardag!

robert-gitarist
3 december 2005, 17:11
danku :)

biels
3 december 2005, 17:20
alstu :)
heb je misschien ook een foto van je collectie? ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk :)

robert-gitarist
3 december 2005, 17:33
neej sorry heb ik nog niet..
Ik beloof binnekort wat te maken..moet nog ff wachten namelijk omdat ik me kamer nu eerst ff aan het schilderen etc. ben ;)

vester86
3 december 2005, 17:52
tering,79 euro?? en ik een lidl-gitaar van 45 euro lopen afkraken...

Bigfoot414
3 december 2005, 18:40
Jezus Robert, jij moet in een loods gaan wonen.
Ik heb wel eens pics van je collectie gezien, maar die wordt dus alsmaar groter 8-)

Anyway, gefeliciteerd :cool:

Anders Destium
3 december 2005, 19:31
Gefeliciteerd :)

wietse
3 december 2005, 19:48
Jezus Robert, jij moet in een loods gaan wonen.
Ik heb wel eens pics van je collectie gezien, maar die wordt dus alsmaar groter 8-)

Anyway, gefeliciteerd :cool:
ach maar 24 zoveel zijn dat nog niet, heb je nog even te gaan om mij in te halen. :-D
de goedkoopste richwood met een zwart logo?
zou daar maar niet teveel aan versleutelen die gitaren zijn in tegenstelling tot die met het gouden logo wel van multiplex als ik me niet vergis.
en is het wel één met gouden logo dan heb je echt mazzel gehad voor dat geld.
maar veel plezier ermee in ieder geval.

Fumi SG
3 december 2005, 19:50
Het is een London City hoor! :wink: Gefeliciteerd!

wietse
3 december 2005, 19:54
oeps dan heb ik niks gezegd , beter opletten voortaan, net een knippertje op de bank gedaan en was dus nog niet helemaal helder. :-D :oops:

De Beer
3 december 2005, 20:06
Ik ben ook een kersverse eigenaar van een nieuw stuk multyplex.

Een Columbus strat, maar daar moet nog wel wat aan gemod worden, die schakeling snap ik niks van, 3 pups en een 3 way swich :???:, de knoppen zeggen V,V en T (volume volume en tone neem ik aan) maar ze doen heel iets anders.

Nu nog even opzoek naar een setje Pups en een 5-way, en dan ga ik wat prutsen. mischien nog een andere brug erin want da's ook niet veel soeps.

nou ja voor die paar tientjes....

wietse
3 december 2005, 20:55
3 weg schakelaar is zoals de eerste strats hadden, men gebruikte wel een tandenstoker om de schakelaar precies is een gewenste tussenstand te houden, later zijn ze naar 5 standenschakelaars overgegaan.

Kaboemba
3 december 2005, 21:12
Sjesus Robert en jij wil met mij mee naar de meeting, waar laat ik al die troep.

Btw pm met maar als je mee wilt.

robert-gitarist
4 december 2005, 13:50
Bedankt mensen!!
Ben best blij met de gitaar moet ik zeggen...prima gitaartje voor dat geld..hij heeft 179 gekost maar mocht nu weg voor 79 :D
Enne inderdaad me collectie word als maar groter..maar ik zeg eerlijk,ik ben erg blij met wat ik nu heb..dr zijn nog 2/3 gitaren die ik graag wil hebben en veder niet..ja zijn wel meer maar niet betaalbaar voor mij ;) :P
Teller staat nu op 24 gitaren,2 versterkers(toppen) en een box,en een hele rits pedalen :D kan volgens mij alle kanten wel op zo hehe :D

Bigfoot: Volgens mij zijn dat behoorlijk oude foto's al ;) maar goed zoals belooft maak ik binnekort,als me kamer klaar is,nieuwe foto's :)

Kaboemba: kan ik met jou mee rijden? als dat zou kunnen zal dat echt erg vet zijn..ik PM je wel ff..misschien is het wel handig om op msn toe tevoegen? heen en weer mailen vind ik altijd zo lastig :P

Jeanken
4 december 2005, 14:54
Gefelici, ik heb je een poosje terug gePMd voor die ME50 uit je onderschrift, mail je me even want ik denk dat er iets is foutgegaan..

De Beer
4 december 2005, 18:46
3 weg schakelaar is zoals de eerste strats hadden, men gebruikte wel een tandenstoker om de schakelaar precies is een gewenste tussenstand te houden, later zijn ze naar 5 standenschakelaars overgegaan.Aha, dat ding schijnt idd ook al een jaar of 30 oud te zijn dus dat kan kloppen.