PDA

View Full Version : Proel footcontroller



Kaboemba
3 december 2005, 16:01
Vorige week via een italiaanse site een Proel ms32 controller besteld, ik wilde speciaal deze omdar hij 4 kanalen kan switchen i.v.p. met mijn preamp (carvin quad).

Wel ff een beetje afwachtende houding over mijn bestellign omdat het wat anders liep als verwacht, betaling via creditcard ging eerst fout, daarna stond het item niet meer op de site, het was vermoedelijk de laatste dus vandaar.

Afijn gisteren binnen gekregen, keurig in originele doos met bon, helaas met alleen een italiaanse handleiding :evil: , maar goed daar heb je internet voor.

Uit de doos was hij verrassend steviger als verwacht, had het ding nooit echt in handen gehad dus dat was nog maar de vraag. Mooie stevige metalen constructie met plastic pedalen maar het oogt goed en lijkt tegen een stootje te kunnen.

Na wat kleine start problemen, midi is niet mijn sterkste kant, doet hij wat ik verwacht. Ik kan de 4 kanalen switchen maar heb daarnaast nog 42 knoppen die ik kan toewijzen aan midi boodscahppen zoals start/stop. Verdr kan ik er 2 expressie pedalen aan zetten :-D

Lcd scherm die te regelen is en waar ik elke patch van een naam kan voorzien.

Kortom ik ben blij en dat voor 200 euro incl verzenden :-D :-D

O ja proel heeft een keurige lijst erbij gedaan van alle onderdeelnummers voor het geval je iets los moet bestellen, ik hoop niet dat dat betekend dat er regelmatig wat kapot gaat :o