PDA

View Full Version : Vox Valvetronix



seaside suicide
29 september 2002, 23:53
Ik heb veel goede dingen over deze amp gelezen en de site (www.valvetronix.com) heeft me nog meer doen geloven dat dit een super-amp moet zijn. JA ik weet dat het geen buizenversterker is.. maar misschien moet ik niet zo ouderwets zijn en daar steeds bij willen blijven. MIsschien word et tijd dat ik wat nieuws ontdek. Ik dwaal af van het onderwerp. Ik wou dus zeggen: Wie weet er nog wat van deze amp of heeft er eentje of weet misschien waar de prijzen ongeveer liggen? Alle reacties welkom.
thanx

ginne
30 september 2002, 10:12
de prijzen:
de 60-watter plm. 870,- en de 120-watter plm 1.125,- euro. Dit zijn adviesprijzen.
Ik heb ook veel belangstelling voor deze versterker, van leveranciers kreeg ik iedere keer te horen dat ze in oktober in Nederland op de markt komen. De reviews zijn idd erg positief. 2 minpunten: de voetpedaal is slecht en de ombouw lijkt nogal zwak.

Grandma_Placenta
30 september 2002, 10:30
seaside, ik heb een tijd terug veel info over deze versterkers opgezocht en volgens mij is hij ook echt zo goed als je leest op de verschillende sites. Ik hoorde er toen ik een paar maanden terug bij Feedback was iemand op spelen en ik moet zeggen dat hij wel goed klonk voor een niet-buizenversterker. Ik zou gewoon gaan informeren bij muziekhandels en kijken of je er 1 uit kan proberen.
Lijkt me zeker wel 1 van de betere (beste) modeling-amps op de markt als ik zou moeten geloven wat erover geschreven en gezegd wordt.

T-Load
30 september 2002, 20:08
Ik ben vanaf half augustus in het bezit van een Valvetronix. Ik het de AD120 (2x60Watt)aangeschaft bij Musik-Produktiv in Duitsland. In tegenstelling tot Nederland is hij daar gewoon te verkrijgen. Het is echt een fantastische versterker. De versterker heeft erg veel dynamiek en levert fantastische geluiden. Ik kan hem van harte aanbevelen.

seaside suicide
1 oktober 2002, 21:41
Thanx T-load, nog meer mensen misschien?

Musicman rulez
25 oktober 2002, 00:10
Jaja ik heb er nu ook op gespeeld.
Het is effe wachte geweest maar hij is nu ook in nederland en het wachtte is voor mij de moeite waard.
Tering wat ben ik blij dat ik geen Vetta heb gekocht.Vox Valvetronix klinkt Super sprankelend in het hoog en volwassen mooi laag. Erg eenvoudig te bedienen (geen overdreven knipperende licht knopjes maar ouderwetse chicken head knoppen).
Effecten zijn zeer mooi, en een dynamiek van heb ik jou daar. Geweldig!
Kan niet wachten tot mijn 13e maand wordt uitgekeerd en dan gelijk terug naar de winkel.

tri-sonic
29 oktober 2002, 20:04
Hey mensen, we hebben het hier over VOX. En VOX regelt.