PDA

View Full Version : Boss digital metalizer



Fenisi
29 september 2002, 22:17
Ey.. wie kent die pedaaltje of heeft er ervaring mee is het zelfde maar jah ik hoor het graag.. groeten!

Anders Destium
29 september 2002, 23:14
Wat doet het, ik heb vast wel ervaring met het type effect maar de naam ervan nooit gekend (ik heb een nogal grote effectprocessor)...

Fenisi
30 september 2002, 14:17
chorus delay en distortion in een gewoon klein pedaaltje..

AllodoX
30 september 2002, 16:51
heheh

chorus IS een delay.. maar dan met een HEEELE korte vertraging..( 1 microseconde of zo )

Fenisi
30 september 2002, 17:59
Jah jah bla bla.. wat weet ik daar nou vin wil alleen weten of dat pedaaltje de moeite waard is..

MADdie86
30 september 2002, 18:56
Ik heb hem wel eens gehoord, maar een normale flangler vind ik mooier, aangezien het geluid er wel wat op lijkt.

Ik raad hem dus af :grin:

Fenisi
30 september 2002, 23:00
aha.. maar het is geen flanger hoor.. maar jah.. doe het sowieso nie.. heeft iemand nog een mooie goedkope goede distortionpedaaltje voor me? (veel gevraagd hé)

Fluffy
30 september 2002, 23:20
---> http://www.marktplaats.nl
---> http://www.gitaarmarkt.nl

Fenisi
30 september 2002, 23:28
ik weet het.. heb daar al mijn spullen vandaan maar vind nix leuks of ze doen vervelend en flauw..

Guinness
11 oktober 2002, 22:09
Ah, zo'ne zwarte.

Ik heb er vroeger zo eentje gehad en ik was er wel tevreden over. Erg geschikt voor metal, beetje ouderwets metalgeluid. Hij moest een beetje een budgetalternatief bieden voor al die koelkasten begin jaren '90, vandaar die effecten erbij. Hij kostte nieuw toen 370.-. Begin jaren 90 was men ook niet vies van digitaal (gek he hoe smaken kunnen veranderen, versterkers en effecten) konden niet digitaal genoeg zijn en buizen waren volledig uit den boze) en heette het ook de digital metalizer. Ik gebruikte alleen de distortion en niet de dist. met chorus en delay etc. Toen die een keer kapot was en hem terugbracht voor reparatie kreeg ik een BOSS Overdrive pedaaltje te leen (zo'ne gele). Ik heb hem nooit meer teruggebracht. Dat zegt genoeg denk ik.

Fenisi
20 oktober 2002, 00:01
hehe ik heb nu zoeen gekocht.. een os-2 echt masterlijk pedaaltje.. zeer mooie screamy overdrive en distortion is lekker vol.. :smile: