PDA

View Full Version : Nieuwe gitaarversterker ( maximaal 300 euro )



marcelca
1 december 2005, 16:58
test

hetr lukt me maar niet om een lange tekst te posten, dus dat komt nog

marcelca
1 december 2005, 16:59
Hallo

Ik heb sinds heel kort een elektrisch gitaar aangeschaft en moet nog een gitaarversterker hebben......

De gitaar is een london city spitfire II ( die bijzonder goed is afgesteld door de winkel )

Ik wil een versterker hebben van max. 30 W ( dat moet voldoende zijn voor huiskamergebruik )

Wat ik erg belangrijk vind is dat ie zo min mogelijk ruist, ik heb op een marshall 15crd geprobeerd van een vriend en daar viel me op dat als je de gain iets opendraaide dat er een ruis in kwam..

Ik zal hoofdzakelijk clean willen spelen, met hoogstens een klein beetje distorion ( dus geen zware metal muziek )

Het maximale bedrag dat ik wil uitgeven is 300 euro ( en het liefste nieuw )

de winkel waar ik mijn gitaar heb gekocht en hij is afgesteld rade mij KUSTOM aan, met name dit model :

vind het persoonlijk wel een mooi model

http://www.kustom.com/products/guitar_amps/dual35dfx.asp


Als ik zoek op kustom op het forum zie ik niet zo heel veel positieve geluiden, heeft iemand dit model werkelijk gehoord en getest....????

Het is niet zo dat de winkel dit perse wilde verkopen want hij gaf ook aan dat er dichtbij huis hij ook te krijgen was ( dus niet bij hem )



wat zou iemand nog meer aanraden voor wat ik wil

Ik hoor veel positieve geluiden over het merk VOX

dan zouden de volgende binnen mijn prijsklasse vallen

VOX AD30 239,- euro
VOX VR30 R 285,- euro


kan iemand me het evrschil tussen deze twee kunnen geven



alvast bedankt voor de tips

AART
1 december 2005, 17:17
misschine moet je deze even testen: roland cube 30(eigen ervaring: prima geluid!)

vox ad30vt(geen ervaring, maar veel mensen zijn er erg positief over).

almarvk
1 december 2005, 17:24
Jupz, AART heeft gelijk. De Roland Cube en de Vox zijn erug goede versterkers voor wat je wil! Probeer ze gewoon rustig uit en volg je eigen gevoel daarmee!

Succes!

Nicci
1 december 2005, 18:17
je hebt in ieder geval de hele voorpagina! het kan niemand ontgaan dat je een vraag hebt . . . :D

die Cube30 is prima.

AART
1 december 2005, 18:21
verwijder de overige toopics aub ff, mod of topicstarter.

Geronimo
1 december 2005, 18:33
Sjiit wat heb je je muis speed gevoerd ofzo??

marcelca
1 december 2005, 18:51
mijn excuses, ik kreeg elke keer melding server niet gevonden dus deed ik het opnieuw en dit is het resultaat