PDA

View Full Version : Rocktron Voodoovalve



Thom TK
1 december 2005, 10:59
test

Thom TK
1 december 2005, 11:00
Naar aanleiding van een aantal vragen van mezelf, en het feit dat er zeer weinig topics zijn omtrend deze versterker...een topic.

Ik hoor vaak tegenstrijdige berichten op dit forum over de Voodoovalve.
Sommigen zeggen dat hij not-impressive klinkt, anderen zeggen dat hij wel degelijk goed is.

Wat zijn jullie ervaringen met deze preamp?

Jasper K.
1 december 2005, 20:46
Hier wat info over de voodu valve:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=51803&highlight=rocktron+voodu+valve

Thom TK
1 december 2005, 22:28
Hier wat info over de voodu valve:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=51803&highlight=rocktron+voodu+valve

Erg nuttig bedankt!

Thom TK
1 december 2005, 22:37
Oke, is de voodoovalve, in tegenstelling tot de Chameleon, wel geschikt voor high gain?

Koenk2
3 januari 2006, 21:13
Hoi,
Ik ben nu op zoek naar een vervanger voor mijn versterker en ben nu ook wat meer aan het denken richting de rack mogelijkheden.

Ik heb gisteren veel gelezen over de tc electronics G-Force, als effecten module en hoorde ook dat hier de distortions niet mooi van waren.. Bij de G Force heb ik alleen nog wel een pre-amp nodig, net dus mooie distortions.

Maar als dit een pre-amp is, heeft deze dan ook een gewone clean?

Weet iemand of het een mogelijkheid is om de GForce en de Voodoo Valve samen met een eindtrap te gebruiken..?

Greetz

PS:
Hoeveel kost een Voodoo Valve in de winkel, ik heb hem niet kunnen vinden op internet..?

Op de site van Rocktron is ook de Rocktron Prophesy te horen, klinkt op de site wel mooi!

Koenk2
3 januari 2006, 21:13
Hoi,
Ik ben nu op zoek naar een vervanger voor mijn versterker en ben nu ook wat meer aan het denken richting de rack mogelijkheden.

Ik heb gisteren veel gelezen over de tc electronics G-Force, als effecten module en hoorde ook dat hier de distortions niet mooi van waren.. Bij de G Force heb ik alleen nog wel een pre-amp nodig, net dus mooie distortions.

Maar als dit een pre-amp is, heeft deze dan ook een gewone clean?

Weet iemand of het een mogelijkheid is om de GForce en de Voodoo Valve samen met een eindtrap te gebruiken..?

Greetz

PS:
Hoeveel kost een Voodoo Valve in de winkel, ik heb hem niet kunnen vinden op internet..?

Op de site van Rocktron is ook de Rocktron Prophesy te horen, klinkt op de site wel mooi!