PDA

View Full Version : Als 1 trex replica niet genoeg is....



ieme
1 december 2005, 00:24
http://www.skrydstrup.com/images/KUD5.jpg

Speeddemon
1 december 2005, 01:12
Zo'n topic zou een stuk meer zin hebben als je bijvoorbeeld vermeldt:
-van wie dit board is
-wat de meerwaarde in klank is
-evt. soundsamples...

:roll:

ieme
1 december 2005, 01:14
Zo'n topic zou een stuk meer zin hebben als je bijvoorbeeld vermeldt:
-van wie dit board is
-wat de meerwaarde in klank is
-evt. soundsamples...

:roll:

als ik het zou weten zou ik t plaatsen!

wimmeltje
1 december 2005, 07:51
Ieme, post ff alle nieuwe foto's van de site van steen!

ruezzz
1 december 2005, 12:32
Had em ook al gespot bij Skrydstrup.
Voor de prijs van drie Replica's (+ OSM*) kun je een fijne TC-2290 kopen (tweedehands wellicht).

En... laat ik dat nou net gedaan hebben :-D :-D :-D

*) OSM= Ome Steen Modificatie

Antal
1 december 2005, 12:41
Ben ook wel benieuwt wat ze gemod hebben aan die replica

Mitch
1 december 2005, 13:02
Da's echt één van de meest suffe effect setups die ik de laatste tijd heb gezien.

Josdevos
1 december 2005, 13:37
Da's echt één van de meest suffe effect setups die ik de laatste tijd heb gezien.

Volgens de filename van die kerel van "Die Toten Hosen"...

Lucluc
1 december 2005, 13:39
Da's echt één van de meest suffe effect setups die ik de laatste tijd heb gezien.

Helemaal mee eens

wimmeltje
1 december 2005, 13:49
Da's echt één van de meest suffe effect setups die ik de laatste tijd heb gezien.

Volgens de filename van die kerel van "Die Toten Hosen"...

Wat voor muziek maken die eigenlijk?

wimmeltje
1 december 2005, 13:50
Da's echt één van de meest suffe effect setups die ik de laatste tijd heb gezien.

Volgens de filename van die kerel van "Die Toten Hosen"...

Wat voor muziek maken die eigenlijk?

mayniac
1 december 2005, 13:59
Volgens de filename van die kerel van "Die Toten Hosen"...

Dat zegt dan alweer genoeg. Wat een sukkels zijn dat zeg.... :amp:



:-D

Josdevos
1 december 2005, 14:08
Da's echt één van de meest suffe effect setups die ik de laatste tijd heb gezien.

Volgens de filename van die kerel van "Die Toten Hosen"...

Wat voor muziek maken die eigenlijk?

Oudere punk-rock dacht ik?

rhcp_schipper
1 december 2005, 14:42
die dingen waar die die kabels mee heeft vastgemaakt zijn ook wel vet handig! Dan bedoel ik dus die dingen die op het board zitten!

Zijn die ergens in nl te koop?

fullorder
1 december 2005, 14:50
die dingen waar die die kabels mee heeft vastgemaakt zijn ook wel vet handig! Dan bedoel ik dus die dingen die op het board zitten!

Zijn die ergens in nl te koop?

ziet er uit als tie wraps vastge-unit ( ;) ) aan de plank.

LordRiffenstein
1 december 2005, 17:10
Da's echt één van de meest suffe effect setups die ik de laatste tijd heb gezien.

Verklaar je nader.

Vind er persoonlijk niets sufs aan, als die kerel 3 verschillende delays wil gebruiken en de Replica lekker vindt. Gebruik zelf wel meerdere delays maar heel ze dan wel uit 1 multifx.

Robbert
1 december 2005, 20:46
Ik zeg gewoon eerlijk dat ik best jaloers ben.

:D

vinni
1 december 2005, 21:19
Da's echt één van de meest suffe effect setups die ik de laatste tijd heb gezien.

Verklaar je nader.

Vind er persoonlijk niets sufs aan, als die kerel 3 verschillende delays wil gebruiken en de Replica lekker vindt. Gebruik zelf wel meerdere delays maar heel ze dan wel uit 1 multifx.

Ja....ben het met Yoeri eens.
Als hij die Replica nou lekker vind klinken en wil gewoon drie verschillende replica instellingen in zn rack. Gewoon doen.....

Gilmour gebruikt ook meerdere Chandler tubedrivers en vele Boss EQ's....Daar hoor ik niemand over. (om maar te zwijgen over 6 Hiwatts)

Vinni

Speeddemon
1 december 2005, 23:12
Da's echt één van de meest suffe effect setups die ik de laatste tijd heb gezien.

Verklaar je nader.

Vind er persoonlijk niets sufs aan, als die kerel 3 verschillende delays wil gebruiken en de Replica lekker vindt. Gebruik zelf wel meerdere delays maar heel ze dan wel uit 1 multifx.
Misschien dat de combinatie "één van de beroerdste compressors ooit" met "3 x dure boutique delays" een beetje vreemd is.

ALs ik 3 Replica's op m'n board zou hebben, zou d'r waarsschijnlijk een 4-knops Keeley comp naast staan, of een Tone Press ofzo...

LordRiffenstein
2 december 2005, 08:10
Misschien dat de combinatie "één van de beroerdste compressors ooit" met "3 x dure boutique delays" een beetje vreemd is.

ALs ik 3 Replica's op m'n board zou hebben, zou d'r waarsschijnlijk een 4-knops Keeley comp naast staan, of een Tone Press ofzo...

Jaaaaaaaaaaa, typisch FX-snob gedrag.

Tip: zie je dat zwarte stickertje op die CS-3?? Geloof me als ik je zeg dat die CS-3 NIETS meer te maken heeft met een originele. Ik heb Steens pedalen-werk gehoord en :o :o

Toch wel verrassend dat mensen hier leuteren over die pedalshelf terwijl Pete Cornish gewoon Boss-pedalen aanpast en voor veel geld verkoopt en geen haan die er naar kraait.

haan
2 december 2005, 08:28
KUKELEKUUUUUUH!

Einzeln
2 december 2005, 09:35
Hij had toch ook gemotoriseerde pots kunnen gebruiken? Net als die Soldano preamp?

Robbert
2 december 2005, 09:37
KUKELEKUUUUUUH!

Speciaal geregistreerd! :P

schizo910
2 december 2005, 10:33
ik vind vooral de plaatsing van de pedalen vreemd... lijkt me lastig in te trappen allemaal..

morris
2 december 2005, 10:40
ik vind vooral de plaatsing van de pedalen vreemd... lijkt me lastig in te trappen allemaal..

:o
:-?

LordRiffenstein
2 december 2005, 10:50
Hij had toch ook gemotoriseerde pots kunnen gebruiken? Net als die Soldano preamp?


ik vind vooral de plaatsing van de pedalen vreemd... lijkt me lastig in te trappen allemaal..

Ik heb laatst een uitdrukking geleerd van een Nederlandse collega die hier wel erg van toepassing blijkt.

"Niet gestoord door enige vorm van kennis"

Thijssie
2 december 2005, 10:55
"Niet gestoord door enige vorm van kennis"

Niet gehinderd door enige vorm van kennis :D

LordRiffenstein
2 december 2005, 10:59
"Niet gestoord door enige vorm van kennis"

Niet gehinderd door enige vorm van kennis :D

Ik vond 'gestoord' hier toepasselijker :razz:

morris
2 december 2005, 12:01
is het al kerstvakantie soms?
:-D :-D :-D

Speeddemon
2 december 2005, 13:03
Misschien dat de combinatie "één van de beroerdste compressors ooit" met "3 x dure boutique delays" een beetje vreemd is.

ALs ik 3 Replica's op m'n board zou hebben, zou d'r waarsschijnlijk een 4-knops Keeley comp naast staan, of een Tone Press ofzo...

Jaaaaaaaaaaa, typisch FX-snob gedrag.

Tip: zie je dat zwarte stickertje op die CS-3?? Geloof me als ik je zeg dat die CS-3 NIETS meer te maken heeft met een originele. Ik heb Steens pedalen-werk gehoord en :o :o

Toch wel verrassend dat mensen hier leuteren over die pedalshelf terwijl Pete Cornish gewoon Boss-pedalen aanpast en voor veel geld verkoopt en geen haan die er naar kraait.
Ik zei ook "misschien".

En for the record, ik heb Cornish' modwerk WEL altijd overpriced gevonden, alleen snap ik 'm wel. Als ie even duur als mij was, zou iedereen bij hem laten modden, en hij wil een bepaald 'elan' van klanten aanspreken, ipv dat 12 jarige gastjes hun Metalzones sturen naar die meneer die David Gilmour ook helpt.

Einzeln
2 december 2005, 13:10
Stelletje grapjassen. Als je geld genoeg hebt om 3 Trexen te kopen en te laten modificeren. Dan zou je hem toch ook kunnen laten midificeren?

Einzeln
2 december 2005, 13:12
Ik kan hier echt slecht tegen. :evil:

is het al kerstvakantie soms?
:-D :-D :-D
alleen 40plussers hier?

Robbert
2 december 2005, 13:34
Ik kan hier echt slecht tegen. :evil:

Ik ook niet, veel te veel delay!

harrie-beton
2 december 2005, 14:21
voor het punk band zoals de Toten Hozen is het ook veel te schoon.
Zoals ik de foto's zie wordt er ook niet op getrapt. Hij hangt te hoog daarvoor. Bovendien trex 3 kun je bijna niet intrappen zonder hoge hakken aan.

Ik denk dat het een studio set is of dat een roadie ze aan en uit zet.

Einzeln
2 december 2005, 14:24
Het is een lade dus ze zitten in een midilooper.

morris
2 december 2005, 15:33
Ik kan hier echt slecht tegen. :evil:

is het al kerstvakantie soms?
:-D :-D :-D
alleen 40plussers hier?

pas op, anders stuur ik zwarte piet op je af!

Einzeln
2 december 2005, 16:03
Vraag hem of ie dan meteen mijn gemotoriseerde Trex meeneemt. Of neemt u hem anders voor me mee in uw rolator.