PDA

View Full Version : Quilted Maple Tops



Mattia
30 november 2005, 19:29
Is allemaal weg.

glacius
30 november 2005, 21:38
ik wil een stukje flame maple !!! 12x18 cm bij 2 a 3 mm

Arjo
30 november 2005, 21:42
mooie stukies hout, lijkt me vet voor een volgend project. Maar moet eerst mijn huidige project maar eens tot een goed eind zien te krijgen :D

Mattia
30 november 2005, 22:10
ik wil een stukje flame maple !!! 12x18 cm bij 2 a 3 mm

Ik ga morgen even voor je zoeken.

Fumi SG
30 november 2005, 23:22
ghege... wel maf dat de forumgestapo nou niet langs komt -> Spam!!

Maakt mij niet uit hoor, heeft wel wat vind ik. Mooie stukken trouwens! :wink:

Mattia
30 november 2005, 23:29
Oh, tja, heb de FAQ nooit gelezen. Ahem. Ze staan ook op gitaarmarkt, verder. Maar het oorspronkelijke aanbod heb ik hier gedaan, dus ik denk, ik hou het even hier.

Gerrit
1 december 2005, 00:14
je hebt een bericht

sickpunk
1 december 2005, 11:26
ok het spam, inprincipe... maar het is natuurlijk wel wat anders dan een gitaar verkopen....

Dirk W
1 december 2005, 13:00
ik vind het goed in dit forum passen :)

Ibanez RuleZ
1 december 2005, 13:08
inderdaad. als je een beejte elkaar op de hoogte houdt van wat er te krijgen is of wat mensen evt over hebben, kan dat gewoon helpfull zijn. noem het netwerken ;)

Harrald

olaf reijnders
1 december 2005, 13:58
Het blijft spam. :wink:

Dirk W
1 december 2005, 17:13
Vind ik niet. Wat is hier spam aan?

Gerrit
1 december 2005, 19:07
Ik vind het te relaxed dit topic hier, het is toch leuk voor de mede zelfbouwers! Als het hier niet zou staan had ik het ook niet gezien 8-)

Raytheman
1 december 2005, 19:37
Whahaha 'wat is hier spam aan?'
zeg je dat gewoon met droge ogen?
Maar het maakt mij niet uit hoor; als ik het niet wíl lezen dan lees ik het niet. Het blijft frappant dat als er een andere ad alleen maar aangehaald wordt (bv de thread "voor de esquire liefhebbers" ) dan issie in no-time op slot- dat is dan wel weer apart :roll:

fred dons
2 december 2005, 07:06
Ik heb inmiddels 3 hele mooie topjes van Mattia gekocht en in het echt
zijn ze nog beter dan op de foto.
Voor de prijzen die Mattia is het zeker een aanrader (zelfs al heb je er op dit moment nog even niets aan, zulk leuk hout komt niet iedere dag voorbij :) )

wat betreft het Spammen, deze thread is een vervolg op een thread waarin Mattia vroeg of mensen interrese hadden om samen met hem wat quilt Maple te bestellen, op dat moment was er veel interesse en toen het hout eenmaal binnen was heeft Mattia deze thread weer naar boven gehaald zodat dezelfde mensen die die interresse hadden een stuk hout konden afnemen, tis dus technisch gezien niet echt spammen :wink: .

fred dons
2 december 2005, 07:06
Ik heb inmiddels 3 hele mooie topjes van Mattia gekocht en in het echt
zijn ze nog beter dan op de foto.
Voor de prijzen die Mattia vraagt is het zeker een aanrader (zelfs al heb je er op dit moment nog even niets aan, zulk leuk hout komt niet iedere dag voorbij :) )

wat betreft het Spammen, deze thread is een vervolg op een thread waarin Mattia vroeg of mensen interrese hadden om samen met hem wat quilt Maple te bestellen, op dat moment was er veel interesse en toen het hout eenmaal binnen was heeft Mattia deze thread weer naar boven gehaald zodat dezelfde mensen die die interresse hadden een stuk hout konden afnemen, tis dus technisch gezien niet echt spammen :wink: .

Dirk W
2 december 2005, 08:05
Er zijn wel vaker topics waarin iemand een tip geeft over een bepaalde site waar je dingen kunt kopen. Zo was er een tijd ook een topic (van fred dons geloof ik) over een site waar je goedkoop maple tops kunt kopen. Toen hoorde ik ook niemand klagen.
Dat mattia nu een tip over zichzelf geeft doet er weinig toe :lol:
En idd wat fred zegt. hij had het al eens aangekondigd.

JoostBaksteen
2 december 2005, 10:31
Dit is ook wel iets anders dan: "kom mij bij in mijn winkel mooie maple tops kopen!!". Geen spam dus imho.

Mattia
2 december 2005, 11:27
Hehe...grappige discussie, dit. Fred, ben blij dat je blij bent met je topjes, en je hebt mooi verwoord hoe ik over dit 'spammen' denk, zeg maar. Dit is best wel een success geweest, aangezien nu al (onder voorbehoud, even de laatste bevestiging afwachten enzo) de billet+laatste top weg zijn!

Ik bedoel, als ik weer zo een flinke partij in kan slaan, en weer wat aan kan bieden tegen (mijns inziens) redelijke prijzen, dan zal ik dat zeker doen. Maar ik ben inderdaad geen winkel. Als je kijkt naar mijn alsmaar groeiende stapels hout zou je dat misschien niet zeggen, alleen....*ahem*

olaf reijnders
2 december 2005, 12:24
Hij had ook iedereen kunnen pmmen. :wink:

fred dons
2 december 2005, 12:26
ik ben zeker blij en vond het ook leuk om weer een medeforummer in het echt te ontmoeten 8-)

voor de mensen die deze keer niet meegedaan hebben, alleen al als een investering is het vooreen volgende keer interessant om een paar plankjes te kopen, mooi hout is zeldzaam en wordt zeker niet goedkoper in de komende jaren.
als je zelf (nog) niet bouwt is het ook een leuk idee om met dit hout naar een bouwer te gaan en te vragen of hij hiermee een custombody voor je wilt maken (de meeste nederlandse bouwers hebben vaak dit hout (van deze kwaliteit) niet op voorraad)

screamindemon
2 december 2005, 12:49
tis dat ik het nu pas lees, ik had alleen al wel een stukje willen hebben voor op de schoorsteenmantel :D mooi, mooi hout

Mattia
3 december 2005, 17:21
Alles is nu dus 'officieel' weg. Ik krijg het oorspronkelijke bericht niet ge-edit, maarja, Gitaarnet, he?

Olaf: ja, ik had kunnen PM'en, maar dan hadden sommigen die het eerste bericht niet hadden gelezen geen kansje gehad, en het waren niet alleen die mensen die het hout hebben gekocht. En als ik echt iedereen ga zitten PM'en is het pas echt spam :p

Fred: inderdaad leuk om een forummer te ontmoeten! Als was het maar heel eventjes. Nog een vraagje: jij ging/hebt de tops bij Vox Humana laten re-sawen, toch? Hoeveel kost dat daar (ivm wat zebrano en andere maple blokken die ik wellicht zou willen laten zagen)?

Dus....enfin, ik zit momenteel weer te kijken of ik meer mooi hout kan scoren (ik ben echt verslaafd, vrees ik...), want het was al moeilijk genoeg om de stukken uit te zoeken die ik kwijt 'wilde'!

fred dons
4 december 2005, 18:26
eerlijk gezegd heb ik geen idee wat het daar kost, ik doe het via de bouwer waar ik inleg werk voor doe, maar ik zal het van de week wel even vragen, ik pm je dan wel

Gerrit
13 december 2005, 16:34
Ik heb mijn top en billet binnen, ziet er super uit, ik ben er erg blij mee.
Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, maar dat komt van zelf :-D

Goede zaken met mattia, alles zeer nettjes geregeld!

Gerrit
13 december 2005, 16:41
Ik heb mijn top en billet binnen, ziet er super uit, ik ben er erg blij mee.
Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, maar dat komt van zelf :-D

Goede zaken met mattia, alles zeer nettjes geregeld!

Mattia
7 februari 2006, 18:39
Updateje: misschien heb ik over een maand of twee weer een aantal tops, vooral quilt, een paar spalted te koop. Hangt er een beetje vanaf hoeveel ruimte ik kan maken, etc. Als mensen interesse hebben, graag PM'en met wat je interesseert/zoekt (afmetingen, drop top, carve top, dat soort onzin), want ik moet voor mezelf toch langs Vox Humana om het eea te laten zagen, dus kan dat er 'gewoon' bij.

Ik beloof niks; misschien hou ik het allemaal wel zelf, maar ik heb nu wel erg veel tops liggen/onderweg. PM maar.