PDA

View Full Version : Wel wah geen vollume



erikvdh
30 november 2005, 18:39
Hoi Iedereen,

Ik heb hier net mn Morley pro series II ontvangen (PWA)
Hij werkt lekker alleen is er een kleinigheidje dat niet werkt, als ik namelijk mn bypass dan kan ik er geen volume mee regelen, het geluid blijft namelijk gelijk van hardheids niveu. ik kan dan met het pedaal doen wat ik wil maar het reageerd nergens op.

Wie weet hoe ik dit kan fixen?

Groet van Erik.

Antal
30 november 2005, 18:47
Ik ken de morley niet, dus ik heb geen idee. Maar een normale wah werkt zonder mods ook niet als volumepedaal.

erikvdh
30 november 2005, 19:13
ik heb even wat extra zoekwerk verricht, en het is idd ook geen volume pedaal :lol: dat had ik dan van te voren een beetje beter moeten bekijken.

Maargoed, is er een van onze knappe koppen hier op het forum die mij kan vertellen hoe je zo'n ding kan modden dat je m ook als vollume pedaal kan gebruiken?

Erik.

Antal
30 november 2005, 19:44
Ik weet dat het bij een cry baby/vox achtige wah niet zo moeilijk is. Staat volgens mij gewoon uitgelegt op geofex. Maar van de morley heb ik geen idee.

Dirk_Hendrik
30 november 2005, 20:34
Ja. Dat kan. OP de mmorley site staan de scema's van de verschillendse varianten. Daarnaast maken ze allemaal gebruik van 1 en hetzelfde printontwerp dat, afhankelijk van de gewenste functionaliteit we of niet opgebouwd wordt. De conversie is dus volledig uit te voeren. Als ik dat voor je moet doen kun je me PM-en. Als je een bak lef hebt en bereid bent te studeren (en solderen) kun je het zelf :wink: