PDA

View Full Version : Ok, waar kan ik *** tabsboeken kopen



domie
29 september 2002, 17:56
hey, ik zoek al lange tijd naar wat tabsboeken, zeg maar waar het in tabs, noten en chords staat. Gewoon de ORIGINELE boeken, ik zoek bijvoorbeeld The Offspring, maar nog veel meer.
Nu kan ik die dingen niet vinden in dit kleine *** landje.
Weet iemand winkeltjes in NL?
Of moet ik via internet via engelse of amerikaanse winkel gaan bestellen? daar kon ik ze namelijk wel vinden!

pimmetje
29 september 2002, 18:00
Via 't internet is altijd een goede optie.
In Den Haag heb je Albersen zitten op de Groot Hertoginnelaan. Die heeft echt flink veel aan muziekboeken staan.

hoofd
29 september 2002, 18:06
In elke grote stad zit wel een muziekwinkel met muziekboeken. Anders is er misschien wel een American Book Center, daar willen ze ook nog wel eens tablatuurboeken hebben. Verder is misschien de bieb een alternatief...succes met zoeken.

sash
29 september 2002, 18:22
In donner in rotterdam hebben ze een hele kelder met tab boeken.

sickpunk
29 september 2002, 18:24
bij ons kunnen ze gewoon bestellen...
anders in utrecht heb je toch ook een zaak?? daar had ik eentje van green day vandaan......maar dies nu kwijt, ding koste bijna 70 en nou is ie weg GVD. maar meestal kunnen ze wel bestellen

Brianmayrulezzz
29 september 2002, 18:40
http://www.musictelex.com

heeft echt veel!!!

btw, je moet altijd de 'full score', 'off the record' nemen, de andere staan vaak alleen de vocal/piano partijen met akkoorden bij, daar heb je NIKS aan. Bij de full score staat iedere noot die ze spelen er en die moet je hebben

domie
29 september 2002, 20:19
jA, HET IS TOCH gewoon goed als er bij staat: GUITAR (TABS) + VOCAL????
In de bieb heb ik al gekeken, daar kan ik niet zoveel vinden, en voor de rest alleen op americaanse/engelse sites.
Is er in utrecht eigenlijk een beetje grote?

LJay
29 september 2002, 20:45
http://www.broekmans.com, is nederlands en kunnen alles leveren

moretel
29 september 2002, 22:58
Domie, ben je niet een m vergeten?

domie
30 september 2002, 16:28
een M? waar dan?

domie
30 september 2002, 16:29
heb gezocht bij Broekmans.......


NO RESULTS.....snik..

Kitaarhiero
30 september 2002, 16:59
In Amsterdam is de "american bookstore" (in de kalverstraat) Bloody veel tabboeken.

Brianmayrulezzz
30 september 2002, 20:56
NEE, vaak staan hier bijvoorbeeld geen gitaarpartijen als solo's in. Deze boeken zijn echt alleen voor piano en vaak staan de akkoorden er boven voor gitaar.




Op 2002-09-29 20:19, schreef domie:
jA, HET IS TOCH gewoon goed als er bij staat: GUITAR (TABS) + VOCAL????
In de bieb heb ik al gekeken, daar kan ik niet zoveel vinden, en voor de rest alleen op americaanse/engelse sites.
Is er in utrecht eigenlijk een beetje grote?

domie
30 september 2002, 20:59
dat weet ik dus niet...

Kitaarhiero
1 oktober 2002, 10:06
Bij the American Guitarstore hebben ze Bloody veel gitaartabboeken gvd!!!
ook oude.
en nieuwe.
verder is er een paar meter verderop de muziekzaak Sacksioni waar ze ook wel wat gitaartab hebben, vooral boeken met akkoorden, waar achterin de tabs voor lead en solo gitaar staan.

Bins
1 oktober 2002, 10:29
De openbare bieb in Den Haag. Die hebben superveel tabsboeken. Iig Offspring, Green Day, Blink 182, en al die andere commerciele zooi waar je eigenlijk helemaal geen boek voor nodig hebt...
:smile:

Vanaf Utrecht centraal kost het je +/- 50 minuten om er te komen.

domie
1 oktober 2002, 16:48
hey cool, in den haag zeg je?

En daar woon ik dan ook in de buurt.

Zal er over na denken...

niemand die zo aardig is er even heen te rijden :smile: hehe