PDA

View Full Version : Nieuwe Total Guitar met Mark Tremonti



Jax
30 november 2005, 08:01
Wie heeft hem en is er begonnen aan zijn shred track die hij speciaal voor TG heeft opgenomen? Ik ben er net gisteren mee begonnen, erg vet, maar retemoeilijk. Ben benieuwd naar de bevindingen van anderen. :)

Jax
13 december 2005, 17:41
Tja, of niet natuurlijk :lol:

Roque
13 december 2005, 19:07
Ik heb h'm :D maar ik ben nou niet bepaald een schredder...

Jax
15 december 2005, 07:12
Nou, dat is tenminste wat :)

the feable
20 december 2005, 15:52
Ik was een erg grote Tremonti fan. Heb TG ook gekocht, maar ik werd er een beetje verdrietig van. Hij gaat van mooie mzuiek maken steeds meer over naar shredden. Beetje patsen met z'n skills. Dat vind ik jammer, hij kan super mooie muziek maken, datie daar gewoon mee door gaat!

the feable
20 december 2005, 15:53
Ik was een erg grote Tremonti fan. Heb TG ook gekocht, maar ik werd er een beetje verdrietig van. Hij gaat van mooie mzuiek maken steeds meer over naar shredden. Beetje patsen met z'n skills. Dat vind ik jammer, hij kan super mooie muziek maken, datie daar gewoon mee door gaat!

the feable
20 december 2005, 15:54
Ik was een erg grote Tremonti fan. Heb TG ook gekocht, maar ik werd er een beetje verdrietig van. Hij gaat van mooie mzuiek maken steeds meer over naar shredden. Beetje patsen met z'n skills. Dat vind ik jammer, hij kan super mooie muziek maken, datie daar gewoon mee door gaat!

the feable
20 december 2005, 15:54
Ik was een erg grote Tremonti fan. Heb TG ook gekocht, maar ik werd er een beetje verdrietig van. Hij gaat van mooie mzuiek maken steeds meer over naar shredden. Beetje patsen met z'n skills. Dat vind ik jammer, hij kan super mooie muziek maken, datie daar gewoon mee door gaat!

the feable
20 december 2005, 15:55
Ik was een erg grote Tremonti fan. Heb TG ook gekocht, maar ik werd er een beetje verdrietig van. Hij gaat van mooie mzuiek maken steeds meer over naar shredden. Beetje patsen met z'n skills. Dat vind ik jammer, hij kan super mooie muziek maken, datie daar gewoon mee door gaat!

the feable
20 december 2005, 15:57
ow... maar 5 keer hetzelfde gepost... :oops:

Jax
21 december 2005, 07:06
Feable, ik snap wel wat je zegt, maar hou er wel rekening mee dat dit bedoelt was als een echt shred-festijn. Hij zei ook dat de lezers van TG zo hun skills wat zouden kunnen verbeteren :)

Verder ben ik het wel met je eens dat hij dit soort shred niet teveel in zijn nummers moet mengen, met name de nummers van alter bridge staan uit zichzelf als een huis.

the feable
21 december 2005, 11:09
Helemaal met je eens. Tuurlijk was dit bedoeld als shred-techniek-festijn, Dat zegt hij ook duidelijk in het intervieuw. Maar ik heb Alter Bridge nu 5 keer live gezien, en door al dat gepiel worden die concerten steeds minder. Ik bedoel een solo is leuk maar 5 min solo zonder enige vorm van samenhang... :-? ! Ik heb zijn oefeningen gezien die zijn precies hetzelfde als zijn solo. Dat terwijl Myles live veel betere (eenvoudigere) solo´s neerzet..
De intro´s die hij live overal aan vastknoopt zijn overigens HEMELS!!!

Jax
28 december 2005, 08:36
Helemaal met je eens. Tuurlijk was dit bedoeld als shred-techniek-festijn, Dat zegt hij ook duidelijk in het intervieuw. Maar ik heb Alter Bridge nu 5 keer live gezien, en door al dat gepiel worden die concerten steeds minder. Ik bedoel een solo is leuk maar 5 min solo zonder enige vorm van samenhang... :-? ! Ik heb zijn oefeningen gezien die zijn precies hetzelfde als zijn solo. Dat terwijl Myles live veel betere (eenvoudigere) solo´s neerzet..
De intro´s die hij live overal aan vastknoopt zijn overigens HEMELS!!!

Damn, 5 keer, dat is niet mis. Ik heb idd een dvd gezien van het optreden dat ze ergens in Ierland geloof ik gaven. En die solo's klonken idd erg over de top, teveel gepiel, te weinig te zeggen, wat ik toch erg jammer vind. De kunst is in mijn ogen technisch veel kunnen, maar het niet altijd hoeven te gebruiken, en hier is Mark niet zo sterk in :wink: .