PDA

View Full Version : Korg DT-10 en Toadworks mr. Squishy



Robbert
29 november 2005, 21:23
:D

Eindelijk een tuner, werd tijd. Ik hoef verder niks over de Korg te vertellen, wel erg cool dat er een batterij bij zat. Bij de Boss pedalen die ik nieuw kocht zaten die er namelijk nooit bij. Klein detail, maar toch!


Dan het leukste, of eigenlijk het interessantst: de Toadworks mr. Squishy. Iemand op HC had hem te koop voor 80 USD, uiteindelijk 92 USD voor betaald, maar het is dan wel een gele, de enige meen ik. Super dat ie in minder dan een week in de bus lag, en dat zonder priority :P

Iedergeval, een opmerkelijk apparaat. De advertentie: "Mr. Squishy is an Op-Amp based compression effect designed to provide clean, transparent tone even at full effect. The compression effect is more subtle that many other units, while at the same time offering cleaner, longer sustain." klopt met mijn beleving.

Ik ga eens flink stoeien met de input en squish.


Hehe... nu nog effe doorsparen voor een Toadworks Enveloope en ik ben weer helemaal tevreden :D

bram123
29 november 2005, 22:26
:D

, wel erg cool dat er een batterij bij zat. Bij de Boss pedalen die ik nieuw kocht zaten die er namelijk nooit bij. Klein detail, maar toch!


huh? , ik kocht laatst een sd-1 als zijnde occasion in een winkel, vreemd genoeg zat er een doosje met alle reclamefolders etc bij. thuisgekomen zag ik dat er nog een bijbehorend roland batterijtje in zat. ik vrees dat iemand een vergissing heeft gemaakt. en jij kreeg geen batterijen in je nieuwe pedalen... tss onrecht in deze wereld altiijd.

Mitch
29 november 2005, 23:24
Ja, ga je voor de Envelooper ? Cool !
Ben benieuwd hoe die Squishy zich houdt tussen bijv. de Keeley enerzijds en de Barber anderzijds.

Anyway, ik wacht nog op de Meat. Kijken hoe die zich houdt tegenover 'regular' mosFET en de Sagrado Poblano.

Volgende Pedalendag Toadworks-clinc :D

Robbert
30 november 2005, 12:46
Ja, ga je voor de Envelooper ? Cool !
Ben benieuwd hoe die Squishy zich houdt tussen bijv. de Keeley enerzijds en de Barber anderzijds.

Anyway, ik wacht nog op de Meat. Kijken hoe die zich houdt tegenover 'regular' mosFET en de Sagrado Poblano.

Volgende Pedalendag Toadworks-clinc :D

Envelooper lijkt me zo gaaf, en is een stuk goedkoper als die VFM van Tone Czar (die dan ook wel een stuk uitgebreider is :D). Redux lijkt me ook nog wel interessant (digitale delay).


Het viel mij inderdaad al op dat het geluid erg helder blijft, zelfs de indruk dat het geluid helderder wordt. Kan niet wachten tot ik weer thuis ben :P

Mitch
30 november 2005, 14:50
Moet je bekennen dat ik ook een tijd heb zitten dubben over die Redux, maar ja... voor de freaky delay sounds heb ik de DML al en de 'sensible' DD20 is het dus uiteindelijk geworden.

Robbert
30 november 2005, 20:14
Moet je bekennen dat ik ook een tijd heb zitten dubben over die Redux, maar ja... voor de freaky delay sounds heb ik de DML al en de 'sensible' DD20 is het dus uiteindelijk geworden.

Ja.. daar was die andere Robbert ook al erg tevreden over :P

Rock&Roll
1 december 2005, 20:14
zeg Robbert, je hebt bij musictoyz besteld, niet? Leveren die wat goeie service? Heb je nog extra invoerrechten betaald?

Robbert
1 december 2005, 20:42
zeg Robbert, je hebt bij musictoyz besteld, niet? Leveren die wat goeie service? Heb je nog extra invoerrechten betaald?

Nee :D

Import vanuit USA. Overigens netjes 70 USD laten aftekenen, maar kennelijk heb ik vrienden bij de USPS... ik hou ze goed aan het werk daar :D