PDA

View Full Version : Feedback failliet?



Salezzz
29 november 2005, 16:54
Probeer ze maar s te bellen!
De hele dag wordt er al niet opgenomen... geen enkele vestiging.

nielsduursma
29 november 2005, 16:58
ik denkt het niet...

bedrijfsuitje?
in gesprek?
zo druk dat ze niet opnemen?
te veel gitaar/drum/bass testers dat ze de telefoon niet horen?

en de site is nog gewoon online :razz:

Helter Skelter
29 november 2005, 17:00
hmmm, vreemd idd dat het bij alle fillialen is.... Ik ga morgen sowieso even langs (R'dam) zal kijken wat er aan de hand is..

VooDoo
29 november 2005, 17:03
ik denk het niet joh

Feedback Rotterdam is net verbouwd?
zouden ze vast niet doen als ze tegen een faillisement aan zitten?

AART
29 november 2005, 17:07
ik denk het niet joh

Feedback Rotterdam is net verbouwd?
zouden ze vast niet doen als ze tegen een faillisement aan zitten?

+1


boevndien zijn het juist de kleine zaken die het niet echt voro de wind gaat, juist oimdat feedback zoveel klanten inneemt.

SDMF_Lispel
29 november 2005, 17:11
ik denk het niet joh

Feedback Rotterdam is net verbouwd?
zouden ze vast niet doen als ze tegen een faillisement aan zitten?

daar was afgelopen zaterdag niks van te merken :???:

vinni
29 november 2005, 17:29
Hmm..

Ik wil meestal niet meegaan in geruchten....

Maar ik hoorde dat ze al een tijdje geleden failliet waren gegaan.
Het verwonderde mij dan ook dat ze gewoon doordraaide.
Dacht...." Fabeltje"....en nu dit.....

Toeval?

We wachten af.....

Vinni

Orpheo
29 november 2005, 17:47
t zal me iig niets verbazen. paar jaar geleden waren ze al failliet verklaard.

ik vraag me af; als ze echt failliet zijn, gaat dan alle gear voor een spotprijs in de uitverkoop? :D

Lenweë Míriel
29 november 2005, 17:55
oke dat moeten we dus in de gaten houden.
ik houd wel van goedkope spullen

Stitch
29 november 2005, 17:55
Ik vind de nieuwe site trouwens een verslechtering! Laat die uitverkoop maar komen :-D

Helter Skelter
29 november 2005, 18:01
oke dat moeten we dus in de gaten houden.
ik houd wel van goedkope spullen


ik zou morgen halverwege de middag naar FB gaan, maar ik denk dat ik het maar vervroeg tot de openingstijd 8-)

ieme
29 november 2005, 18:06
gooi die feedback toko maar dicht!

jonathan
29 november 2005, 18:07
hmm..
als ik in feedback (R'dam) kom is het altijd volop druk!
en als je ziet wat ze allemaal binnenkomt per vrachtwagen,
ze hebben meerdere magazijnen aan de ceintuurbaan om alle gear op te slaan! :o
dus het ziet er niet naar uit de ze failliet zijn lijkt mij..

Bram+
29 november 2005, 18:11
ik denk het niet joh

Feedback Rotterdam is net verbouwd?


Hehe misschien juist daarom?

Helter Skelter
29 november 2005, 18:14
net verbouwd? wat hebben ze recent verbouwd dan? Het begon steeds meer op een pakhuis te lijken, misschien iets te enthousiast ingekocht...

maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, misschien is er helemaal niks aan de hand

ieme
29 november 2005, 18:23
zou jammer zijn













als er niets aan de hand is

nielsduursma
29 november 2005, 18:27
maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, misschien is er helemaal niks aan de hand

idd

Orpheo
29 november 2005, 18:40
ieme, wat heb jij tegen feedback? te grote concurrent van vdhaar ofzo?? niet iedereen heeft geld bij bakken om een HOOK amp en een VDhaar strat te kopen....

SBloke
29 november 2005, 19:06
Als er 1 zaak is die niet snel faliet zal gaan is dat Feedback wel....

Zijn bijna een begrip in Nederland als "de concurent" van elke gitaarzaak. Kleine bouwers en eenmanszaakjes gaan wel over d ekop helaas, (zoals die in hartje Arnhem, met die grote collectie Martins aan de muur :cry:....)

Anavrin
29 november 2005, 19:17
gasten, maak je niet druk... Ik heb ze een paar uur geleden nog aan de telefoon gehad.

Heb er nl vandaag een nieuw pedaal besteld :D

http://new.earthshakingmusic.com/pics/EH-POLY.jpg

Ik heb nog niks betaald, dus stel dat ze deze week nog failliet zouden gaan, dan naaien ze mij tenminste niet.

Stitch
29 november 2005, 19:27
idd ook verdacht dat iemand die zich salezz noemt speciaal gaat registreren om dit mee te delen...

ieme
29 november 2005, 19:30
ieme, wat heb jij tegen feedback? te grote concurrent van vdhaar ofzo?? niet iedereen heeft geld bij bakken om een HOOK amp en een VDhaar strat te kopen....

ik ben daar eens zo godsgruwelijk brutaal "geholpen" dat ik er NOOIT weer kom!






Tenzij er uitverkoop is natuurlijk ;)

Mitch
29 november 2005, 19:32
Als Feedback Bogner, Brunetti en Fulltone heeft staan en v/d Haar is importeur voor de Benelux, is Feedback dan concurrent of klant ? :wink:

Swampash
29 november 2005, 19:49
Lijkt me een onzin verhaal.
Ik kan wel zaken bedenken die eerder zouden gaan.

Orpheo
29 november 2005, 19:58
ieme, wat heb jij tegen feedback? te grote concurrent van vdhaar ofzo?? niet iedereen heeft geld bij bakken om een HOOK amp en een VDhaar strat te kopen....

ik ben daar eens zo godsgruwelijk brutaal "geholpen" dat ik er NOOIT weer kom!






Tenzij er uitverkoop is natuurlijk ;)

ben ik toch wel benieuwd hoe... :P :D

frekie
29 november 2005, 20:04
(Anekdote over Vroegah :-D )
Ik heb bij het toenmalige Carvin Music shop in de Torenstraat in Den Haag eerst een Tokai strat gekocht en een tijdje later een LP. Die Lp had ik eerst getest en een week gewacht, tot ik het niet meer uithield :-D Dus ik terug. Waren de prijskaartjes van de gitaren af, vreemd sfeertje. De verkoper wou me een poot uitdraaien maar ik had de prijs vd LP goed onthouden. Afrekenen en wegwezen.
Een dag later waren ze dicht! En ze hadden me toch een partij Jap Tokais aan de muur hangen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Mufftin
29 november 2005, 20:41
ik heb net nog een mailtje van iemand van feedback gehad dus ze zullen nog wel open zijn :P

guitardude
29 november 2005, 21:21
Ik heb vanmiddag nog met ze gebeld.. (Rotterdam)
Gitaar afdeling is zoals gewoonlijk enorm druk en er werd dus de hele dag niet opgenomen..
Kreeg wel een lieftallige telefoniste aan de lijn :-D , maar die kon me helaas niet helemaal helpen met mijn vraag :(

Pat85
30 november 2005, 10:24
gasten, maak je niet druk... Ik heb ze een paar uur geleden nog aan de telefoon gehad.

Heb er nl vandaag een nieuw pedaal besteld :D

http://new.earthshakingmusic.com/pics/EH-POLY.jpg

Ik heb nog niks betaald, dus stel dat ze deze week nog failliet zouden gaan, dan naaien ze mij tenminste niet.


erg prettig pedaal man :) wel goed je settings onthouden ;) t ding is ontzettend gevoellig voor kleine wijzigingen.

hansies
30 november 2005, 12:09
ieme, wat heb jij tegen feedback? te grote concurrent van vdhaar ofzo?? niet iedereen heeft geld bij bakken om een HOOK amp en een VDhaar strat te kopen....

VDhaar heeft teminste goede service en verstand van zaken.........dit integenstelling tot Feedback :wink: :wink: :wink: :roll: :roll: :roll:

Anders Destium
30 november 2005, 13:35
Dit is toch gewoon spam om aandacht te vragen voor de Frietbak?

Anders Destium
30 november 2005, 13:36
Dit is toch gewoon spam om aandacht te vragen voor de Frietbak?

jw009
30 november 2005, 13:54
Ik heb ook hele slechte ervaringen met feedback, ik vind het echt een kut zaak dat fuckback. Het woord service komt niet voor in hun woordenboek. Alleen goed om misschien eens snaren te kopen in de aanbied, verder zou ik der nooit een grote aankoop meer doen.

jw009
30 november 2005, 14:02
ik heb hele slechte ervaringen met feedback, het woord service komt niet voor in hun vocabulair. Fuckback betreed ik alleen nog maar voor snaren in de aanbieden of dergelijke, nooit meer een grote aankoop. Dat staat vast.

guiman
30 november 2005, 16:00
Ik heb pas twee dagen achter elkaar hun fameuze catalogus gekregen. Het begint steeds meer op een stel dozenschuivers te lijken, steeds meer elektronische rommel. Akoestische gitaren hebben ze haast niet meer en ook hun collectie Fenders is minimaal en veels te duur. Maarre, het is wel handig dat sommige dingen er goedkoper zijn dan bij veel andere muziekboeren. Die zijn gewoon veel te duur, vergeleken met het buitenland! Dus halen steeds meer mensen hun spullen via de cyberspace.

Berik
30 november 2005, 17:12
Uuhmm... er lach gisterem mpg een blaadje van dat bedrijf in onze repetitie ruimte.. met aanbiedingen erop die geldig waren tot eind december

tillens
30 november 2005, 19:22
mensen er zijn drie vestigingen van de feedback. Over welke hebben jullie het als het gaat om slechte service en dergelijke???

nielsduursma
30 november 2005, 19:35
mensen er zijn drie vestigingen van de feedback. Over welke hebben jullie het als het gaat om slechte service en dergelijke???

allemaal :razz:

maar ik word altijd vriendelijk geholpen, toen ik de ehx worm kocht met de vraag of er een adapter bij zat, gingen ze heel die doos openmaken (voor de mensen die de ehx dozen niet kennen, dat is een houten doos met een soort vergrendeling van ijzerdraad) dus dat helemaal openmaken met een tang...




en de rij bleef maar groeien en groeien en groeien :-D

bert k
30 november 2005, 20:08
Ok, dit wordt een Feedback bash-topic zonder slachtoffer en zonder aanleiding.
Dus slotje.