PDA

View Full Version : ds2 op marshall avt20 met fender strat??



mark88
29 november 2005, 14:28
test

BartL
29 november 2005, 14:29
Nee...

phx
29 november 2005, 14:30
das duidelijk




punt



plus 1

mark88
29 november 2005, 14:34
Hallo,
gisteren 2de hands marshall avt20 op de kop getikt, en zoek nu een leuk effect om een beetje grunge-sound eruit te krijgen (nirvana). Speel op een Fender strat usa met 3 single elementen. Lijkt me dat een Boss ds2 het meest geschikt is, anders een ds1 of een proco Rat als ik het hier zo lees. Maar in de gitaarzaak hier hebben ze alleen een avt150 staan staan, zou ik hier op kunnen testen en het zelfde geluid krijgen met de effecten als op mijn avt20 thuis? En weet iemand toevallig te vertellen hoe die ds2 klinkt op een avt20, i.c.m. een fender strat? k weetniet of er mensen zijn met ervaring met deze combinatie?
Mvg, mark

Nielsje
29 november 2005, 14:35
nee ik heb geen ervaring met de combinatie, maar andres neem je toch gewoon je combo mee naar de winkel? zo groot is ie niet!

mark88
29 november 2005, 15:08
tsja... combo op de fiets.... heb geen auto.... in de winter.... in de regen... toch maar niet

SimonS
29 november 2005, 15:09
aaah joh, bullshit! ik heb dat gister nog gedaan (met m'n Mesa Boogie Caliber.50'+) en mijn versterker is toch heel wat zwaarder! ff een vuilniszak omheen, probleem opgelost.

mark88
29 november 2005, 15:27
oke, maareh... los van dat, mensen die ervaring hebben met deze combinatie?

Chroxy
29 november 2005, 15:31
ik heb vaker gespeeld over de AVT top.. ik was er niet zo kapot van, ik heb zelf een DSL401 waar ik erg teveden mee ben.. maar een goeie distortion is er toch wel zeker uit te halen..? daar heb je toch geen pedaaltje voor nodig..?

mark88
29 november 2005, 15:54
opzich wel goede distortion inderdaad, maar ik zoek toch een beetje het nirvana-geluid zegmaar, dat is er zonder pedaal niet echt uit te halen.