PDA

View Full Version : Recording test 1234567891011121314151617



Bewafaa
29 november 2005, 07:36
[FILE LIMIT EXCEEDED]

Roy K.
29 november 2005, 13:25
Niks meer aan doen 8-) Lekkere licks uit de mouw geschud trouwens...

Negative K3 fan
29 november 2005, 17:13
klinkt erg vet en inderdaad heel gedefinieerd, het lijkt alleen nu meer een beetje op een soort van mislukte blues (SRV) sound, op zich kan dat heel leuk werken, maar iets meer agressie is natuurlijk nooit weg.

knap trouwens dat je die pinches er nog zo goed uitkrijgt!

Negative K3 fan
29 november 2005, 17:16
met wat voor gitaar heb je dit trouwens opgenomen? Misschien dat een hele vette gitaar zoals een LP met burstbucker nek element het geluid wat voller krijgt...

Gert-Jan
29 november 2005, 17:42
Beresterke sound gozer!!!

Met dit geluid komt jouw spel veel beter tot zijn recht. 8-) 8-)

Bouke
29 november 2005, 20:06
Hey Shaq,

Tone is eind in de goede richting, maar als je hem vergelijkt met de backing, mist hij nog enige 'sparkle', wat hoogte definitie zou welkom zijn. Dynamiek is ook nite top maar da's een beetje de modeller denk ik. Wel tof dat je de gain een stuk hebt getemperd, nu wordt het lekker. Alleen een beetje top-hoog erbij, er ligt een klein dekentje over zo klinkt het, vergelijk maar met de backing (crashes en snare-hits). Lekker gespeelde stukkies weer. Tijd voor een echt nummer :wink:

Bouke

Das Schaap
29 november 2005, 20:29
met wat voor gitaar heb je dit trouwens opgenomen? Misschien dat een hele vette gitaar zoals een LP met burstbucker nek element het geluid wat voller krijgt...
Ben het eens met je eens. Het mag wel iets voller, zelfs je geluid is nu wel freaky Shak. :lol: Beetje als Bosch zīn geluid alleen minder scherp en minder gain. Nog steeds dezelfde gear ?

Geronimo
29 november 2005, 20:41
Wel bruut die loopies! Geluid wel ok, mag van mij iets meer scheur maar dat is persoonlijk natuurlijk. Hoe heb je het gemaakt die sound? Een versterker met mic of iets anders?

Negative K3 fan
29 november 2005, 22:34
Voor legato runs en dat stukje bij 0.22 secs ben ik tevreden met mijn sound(is precies wat ik in mijn hoofd had)

mee eens

het klonk trouwens ook af en toe een beetje alsof je tussenstandjes gebruikte...

taylor
30 november 2005, 11:38
wat ik een beetje te contrasterend vind is je begint met langzame licks dan komt er weer een arpegio of een hele snelle run dan weer langzaam dan weer iets snels er achter.

je techniek is super! maar je wil dat teveel laten zien of horen.zelf vind ik daarom niet echt interessant om na te luisteren ,opname is redelijk goed.

Lacrimosa
30 november 2005, 19:24
Hej dude echt vetjes!!

0:26 :o!!

Knap trouwens dat je met weinig gain zulke vette licks speelt ;)!!

Laterr

taylor
1 december 2005, 10:45
oh ja nou dan heb ik niks gezegt :-?

ateng
1 december 2005, 14:53
Niks meer aan doen 8-) Lekkere licks uit de mouw geschud trouwens...
Vind ik ook. Lekker soundje hoor, een beetje Paul Gilbert achtig. Waarom meer gain gebruiken want nu klinkt ie lekker puntig en gedefinieerd.

Wat voor gitaar (en element) gebruik je?

Buebo
1 december 2005, 20:19
vet gespeeld!
Wat doe je in die legato rond 0:12/13. Klinkt als een pickscrape/tap door de legato heen? Vet effect iig!