PDA

View Full Version : LTD geupdate



robert-gitarist
28 november 2005, 20:44
Hallo mensen.
Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik een tijdje terug een LTD Viper 50 gekocht in Enschede.Daarin zitten ESP L100 elementen in.Opzich klinken ze aardig maar goed ik kon voor weinig geld een EMG Zakk Wylde setje overnemen.Dus ja wat ga je dan doen op je vrije zaterdagmiddag?juist je elementen erin zetten :D
Hele spul eruit gehaald,potmeters,outpu kortom hele mikmak aan elektronica.Enenige tijd later heeft men een actieve LTD Viper :D
Heb er nu dus een EMG 81 in de brug zitten en een 85 in de neck...en de sound?Heerlijk...gruwlijk wat een sound...en dat in combi met me Randall :D yeah echt het geluid dat ik zocht..gitaar in drop B gestemd en nu gassen :D
Enne het staat ook nog eens stoeder die dichte elementen..zal binnekort een paar pic's ervan maken :)
Volgende stap is het volgende: de tuners..deze zijn redelijk okee..maar vind de Sperzel locking tuners toch wat fijner en beter dus die ga ik binnekort aanschaffen en monteren...kortom van z'n goedkope viper is echt heeeel wat te maken 8-) :cool: