PDA

View Full Version : "Cry for you" in ONE TAKE!!! Johooo!! ;-)



Sonno
28 november 2005, 18:36
In navolging van onze waarde vrind Scali heb ik nu ook het genot van een "one-taker" ervaren! Het beviel me prima!!!

http://home.hetnet.nl/~smvis/sonno/johoo.mp3

De charme van de bijgeluidjes en foutjes horen er nu eenmaal bij DUS NIET ZEIKEN!!! :-D




:razz:

Scali
28 november 2005, 19:03
Als het gitaarspel nou goed was, was het een leuke grap.
Nu lijkt het meer op het belachelijk maken van datgene dat jij niet beheerst.

Sonno
28 november 2005, 20:24
[Edit]
Bla... die bla... die bla... bla-die-bla-die-bla!

Dit topic is bedoeld als humor en jij als <piehiep> snapt dat toch niet. Ga maar lekker ergens anders zitten zeuren!

Buiten dat was mijn spel niet veel slechter dan dat van jou maar dat zal jij met jouw "wedstrijdmentaliteit" toch nooit erkennen!

Gert-Jan
28 november 2005, 20:41
Briljant

armageddon
28 november 2005, 21:08
Sorry hoor Sonno,
maar Scali heeft enorm veel techniek en laat dat iedereen horen. Als je dat niet hoort dan ben je gestoord. Scali heeft fantastische techniek en je moet hem dus ook niet zo hard aanpakken. En hij heeft het stadium van nummers perfect instuderen en perfect naspelen al gehaald en dat hoor ik bij jou nog niet.

Okee...dat was het sarcasme stukje, even ter bevestiging. Blijkbaar heeft Scali een persoonlijke vete met je. Schenk er maar niet teveel aandacht aan. Ik heb hem al teveel credit gegeven door al 3 kostbare forumzinnen op te geven aan hem.

Ik vond het in ieder geval gewoon goed klinken :)
Ik vond hem beter dan die van Scali, maar dat is misschien puur om te jennen. :razz:

Scali
28 november 2005, 21:49
Nou, het zit wel diep bij je, Sonno. Eerst al zo'n flauwe 'grap', en dan nog even een lekkere partij beledigingen erachteraan.
Maar je kunt maar beter gewoon je gitaar laten spreken. Succes ermee.

koella
28 november 2005, 22:19
Op zich is het een leuke grap. Maar als ik er aan denk dat het alleen maar bedoeld is om iemand af te zeiken. Neuh...bijzonder laag bij de grond. :roll:

Sonno
28 november 2005, 22:32
Jongens, dit is niet bedoeld om Scali af te zeiken. Ik wou juist gewoon ff d.m.v. een beetje humor de boel wat MINDER gespannen maken en dat we er met z'n allen lekker om kunnen lachen.

Is dat niet gelukt dan verwijder ik de post want dit is niet de bedoeling... :-(

armageddon
28 november 2005, 22:36
Okee, serieus nu:
- Ik vind je gitaarsound heerlijk.
- Ik hoor soms nog wel eens wat onzuiverheden, maarja....het blijft in 1x ingespeeld en dat is knap!
- Ik kan het niet :)

koella
28 november 2005, 22:53
Ja maar je had toch wel enigzins aan kunnen voelen hoe dit door Scali opgevat zou worden ?

Sonno
28 november 2005, 22:56
Dus nu moeten we met z'n allen de hele tijd daarmee rekening gaan houden, komop zeg!

koella
28 november 2005, 23:08
Dus nu moeten we met z'n allen de hele tijd daarmee rekening gaan houden, komop zeg!

Ja dat vind ik wel.
Als je na een dergelijke discussie zo'n topic plaatst verwacht je dan een andere reactie ?

Sonno
29 november 2005, 03:32
Dus hier moeten we maar met z'n allen heel serieus zijn? Vergeet het maar! Ik heb het volste recht om dit te posten als zijnde een grap of niet!

Kritiek mag je zeker geven, zelfs niet opbouwende maar dan krijg je ook niet opbouwende kritiek terug toch?

Het feit dat jij (jullie) dit allemaal als afzeiken beschouwen vind ik niet terecht, een geintje moet toch kunnen of is het nou allemaal zo erg?? Zijn we nou vergeten hoe je moet lachen of is de grap nu zo slecht?

@Armageddon,
m'n sound? heerlijk? joh! bedankt! Een GT6? Aj!

't idd. zit vol met onstrakheden, ik heb gezweet man tijdens het inspelen, PFOEH! Het leek mij grap-technisch niet de moeite waard om alle foutjes d'ruit te halen. Gelijk heb je wel, sterker nog: Ik denk dat ik het nauwelijks beter dan dit kan inspelen... :oops: erg he?

Thanks!

armageddon
29 november 2005, 08:52
Wat bedoel je met GT6! Aj! ? :)

LuukieRayVaughan
29 november 2005, 08:59
Als het gitaarspel nou goed was, was het een leuke grap.
Nu lijkt het meer op het belachelijk maken van datgene dat jij niet beheerst.

Zoiets zeg je niet.. Niet zo snel mensen als je concurrent zien scali...
Ik weet het, iedereen wil het dominante mannetje zijn maar af en toe moet je je oerinstinct even onderdrukken k ?

Trouwens stuk klinkt niet slecht :razz:

koella
29 november 2005, 09:28
Zijn we nou vergeten hoe je moet lachen of is de grap nu zo slecht?



Dat laatse sonno.

urezna
29 november 2005, 10:50
Als het gitaarspel nou goed was, was het een leuke grap.
Nu lijkt het meer op het belachelijk maken van datgene dat jij niet beheerst.

Zoiets zeg je niet.. Niet zo snel mensen als je concurrent zien scali...
Ik weet het, iedereen wil het dominante mannetje zijn maar af en toe moet je je oerinstinct even onderdrukken k ?

Trouwens stuk klinkt niet slecht :razz:

+1.

ik probeerde ik eerder ook al duidelijk te maken, muziek is geen concurrentie, en is geen wedstrijd. met dat soort opmerkingen denk ik niet dat je vrienden maakt, Scali...
je voelt je volgens mij aangevallen, terwijl je iedereen uitdaagde om ook eens deze jam te doen...
En zo slecht is deze jam helemaal niet en de grap van de bijgeluiden kan ik nou wel weer waarderen... :wink:

Sonno
29 november 2005, 11:03
Sonno schreef:
Zijn we nou vergeten hoe je moet lachen of is de grap nu zo slecht?

Dat laatse sonno.


Op zich is het een leuke grap,...

Ja ja, tuurlijk...

Vriendjespolitiek noemen we dat...
de groeten Koella!

Sonno
29 november 2005, 11:15
Ohja,
@armageddon:
Ik vind dat een GT6 niet echt het mooiste geluidje maakt, zo digitaal. Ik probeer er iedere keer weer het beste van te maken, bedankt voor het comliment daarom. Eigenlijk speel ik over dat ding vanwege bugettaire redenen en heb ik spijt dat ik dat ding ooit gekocht heb, hmmm...sparen....moeilijk...

De rest ook bedankt, haha!

taylor
29 november 2005, 11:15
de jam opzich is het eerste rustige stuk een beetje vals tot aan de wat ruigere solo's maar ook niet slecht gedaan best aardig opzich, als grap vind ik wel leuk zeker dat met wat eten we vanavond maar als het alleen tegen scali is bedoelt vind ik weer en stuk minder om hem zo terug te pakken.

Sonno
29 november 2005, 11:23
Is gewoon een geintje, moet toch kunnen?

Ik heb zo'n DVD'tje met allemaal sampletjes, ik knal die solo d'roverheen. Was best leuk om te doen btw. Heeele fijne backing (thanks voor de tip Scali -->dat meen ik echt!). Tijdens het opnemen kwam m'n meissie voorbijgelopen en ik vroeg of ze ff 2 zinnetjes wilde bleren in de mic, daarna heb ik zelf nog wat ingebruld en klaar is kees! Kortom, dikke pret!

Ik heb idd. een beetje de draak met Scali gestoken maar we kunnen hier toch ook normaal over doen, ik bedoel: zo erg is het toch ook weer niet?

koella
29 november 2005, 11:34
Op zich is het een leuke grap. Maar als ik er aan denk dat het alleen maar bedoeld is om iemand af te zeiken. Neuh...bijzonder laag bij de grond. :roll:

En hoezo "vriendje" :???:

koella
29 november 2005, 11:36
Wat een gezeur van ons eigenlijk allemaal he ? :-D

Sonno
29 november 2005, 11:47
Why can't we all just get alooooong!

http://davidromano.info/bushandsaddam.jpg

Geweldig wat je al niet tegenkomt als je googled op de bovenstaande zin! :-D

taylor
29 november 2005, 12:01
voor scali is het natuurlijk niet erg een leuke grap teminste denk niet dat die dit erg kan waarderen. :-?

BartL
29 november 2005, 12:13
Okee, serieus nu:
- Ik kan het niet :)
+2

Roy K.
29 november 2005, 13:36
de jam opzich is ... niet slecht gedaan best aardig opzich, als grap vind ik wel leuk zeker dat met wat eten we vanavond

+1 lag helemaal in een deuk, en scali moet zichzelf niet zo serieus nemen en de lol hier maar van inzien hoor...

DTmaster
29 november 2005, 14:09
ik vind het een beetje vals ,,,, maar voorderest wel leuk

Geronimo
29 november 2005, 19:40
Tis best geinig alleen het gitaarspel is niet al te best, maar ja het is ook niet zijn specialiteit dus wat wil je.

En Scali niet zo zeuren man kom op het is maar een geintje.

Tomm
29 november 2005, 19:57
Hey
Als ik even serieus naar dit liedje luister vind ik het cleane gedeelte echt niet goed. Alles klinkt heel kil en ik hoor geen enkel stukje gevoel oid.
Als de distortion erin komt klinkt het bter. Waarom dat komt weet ik niet.. Of de distortion doet het hem of je gaat bter spelen.
Tom

Sonno
29 november 2005, 20:07
Dag Tom,
wat een eer dat nou net jouw eerste post een reactie op mijn stukje is, dankjewel! Ik vind persoonlijk dat ik nog wel redelijk met gevoel heb gespeeld maar dat is mijn mening. Wel zou ik willen weten hoe ik dit kan verbeteren, als je tips of trucks hebt hoor ik ze graag!

En ja, het intro is behoorlijk vals. Da's best slecht vamme, ik kan toch nota bene wel m'n gitaar stemmen...? niet dus :-( Ik had het mooi kunnen afschuiven als zijnde een grap maar nee, dit is echt best slecht zeg.... Anyway, ik hoorde het ook maar ik wilde er niet al teveel tijd insteken, het blijft tenslotte maar een geintje. :razz:

Sonno
29 november 2005, 20:11
Tis best geinig alleen het gitaarspel is niet al te best, maar ja het is ook niet zijn specialiteit dus wat wil je.

Kappe nâh, straks komen ze er nog achter :D

Tomm
29 november 2005, 22:59
Hey
Nja als je mijn mening wilt horen :razz:
Hij is dus vals. Als je iets opneemt moet dat zowiezo goed zijn.
En het geluid clean is gewoon kil, en als je dan wat harder aanslaat komt de brom van distortion over.. Kmis gewoon de dynamiek en mooie afrondingen van noten door bijv. vibrato.
En het stukje rond 1:50 vindik erg slordig. Net alsof je een papier voor je hebt staan en dat je het daarvan afspeelt.
Waar ik benieuwd naar ben is hoe het stuk met de wah en distortion zonder die effecten klinkt.
Misschien heb ik ongelijk als ik zeg dat die effecten je spel wat omhoog toveren, maar misschien hebk ook wel gelijk.
Ik ben benieuwd hoe het bij jou klinkt als jij een blues opneemt. Een stukje spelen met veel gevoel. Met clean geluid dat je zelf mooi vind. Of het dan ook rommelig is. Of dat dat wel goed is.
Ik vind persoonlijk die van Scali mooier dan die van jou. Gewoon omdat hij wel aan de punten voldoet die ik hierboven heb opgeschreven.

Das mijn commentaar, je moet maar weten wat je ermee doet :wink:
Iemand anders kan natuurlijk een hele andere mening hebben.
Tom

Tomm
29 november 2005, 23:00
Hey
Nja als je mijn mening wilt horen :razz:
Hij is dus vals. Als je iets opneemt moet dat zowiezo goed zijn.
En het geluid clean is gewoon kil, en als je dan wat harder aanslaat komt de brom van distortion over.. Kmis gewoon de dynamiek en mooie afrondingen van noten door bijv. vibrato.
En het stukje rond 1:50 vindik erg slordig. Net alsof je een papier voor je hebt staan en dat je het daarvan afspeelt.
Waar ik benieuwd naar ben is hoe het stuk met de wah en distortion zonder die effecten klinkt.
Misschien heb ik ongelijk als ik zeg dat die effecten je spel wat omhoog toveren, maar misschien hebk ook wel gelijk.
Ik ben benieuwd hoe het bij jou klinkt als jij een blues opneemt. Een stukje spelen met veel gevoel. Met clean geluid dat je zelf mooi vind. Of het dan ook rommelig is. Of dat dat wel goed is.
Ik vind persoonlijk die van Scali mooier dan die van jou. Gewoon omdat hij wel aan de punten voldoet die ik hierboven heb opgeschreven.

Das mijn commentaar, je moet maar weten wat je ermee doet :wink:
Iemand anders kan natuurlijk een hele andere mening hebben.
Tom

Tomm
29 november 2005, 23:02
Hey
Nja als je mijn mening wilt horen :razz:
Hij is dus vals. Als je iets opneemt moet dat zowiezo goed zijn.
En het geluid clean is gewoon kil, en als je dan wat harder aanslaat komt de brom van distortion over.. Kmis gewoon de dynamiek en mooie afrondingen van noten door bijv. vibrato.
En het stukje rond 1:50 vindik erg slordig. Net alsof je een papier voor je hebt staan en dat je het daarvan afspeelt.
Waar ik benieuwd naar ben is hoe het stuk met de wah en distortion zonder die effecten klinkt.
Misschien heb ik ongelijk als ik zeg dat die effecten je spel wat omhoog toveren, maar misschien hebk ook wel gelijk.
Ik ben benieuwd hoe het bij jou klinkt als jij een blues opneemt. Een stukje spelen met veel gevoel. Met clean geluid dat je zelf mooi vind. Of het dan ook rommelig is. Of dat dat wel goed is.
Ik vind persoonlijk die van Scali mooier dan die van jou. Gewoon omdat hij wel aan de punten voldoet die ik hierboven heb opgeschreven.

Das mijn commentaar, je moet maar weten wat je ermee doet :wink:
Iemand anders kan natuurlijk een hele andere mening hebben.
Tom

Roy K.
29 november 2005, 23:36
Dag Tom,
wat een eer dat nou net jouw eerste post een reactie op mijn stukje is, dankjewel!

Mij is ook iets soortgelijks overkomen, ook toen deed de newby sterk aan Koella denken!! :D

Maar 'k heb em inmiddels nog een paar keer geluisterd en ik vind 'm echt geweldig lollig!! :-D

koella
29 november 2005, 23:44
Mij is ook iets soortgelijks overkomen, ook toen deed de newby sterk aan Koella denken!! :D

:-D

Euh...hoezo dan Roy? :???:

koella
29 november 2005, 23:46
Ik vind het trouwens wel een eer dat ik tot zoiets technisch in staat wordt geacht als: een dubbele registratie.

Voor zo'n internet-neanderthaler als ik :-D

Sonno
30 november 2005, 12:33
]Mij is ook iets soortgelijks overkomen, ook toen deed de newby sterk aan Koella denken!!

Maar 'k heb em inmiddels nog een paar keer geluisterd en ik vind 'm echt geweldig lollig!!

Ik denk ook dat Tomm eigenlijk iemand anders is maar dat maakt me allemaal niet uit hoor! En idd. ik kan me nog zoiets herinneren met van Puffelen ofzo... nooit meer wat van gehoord!
Anyway, thanks voor je compliment, jij begrijpt de grap tenminste wel. Ik heb nog meer van dit soort onzin in mijn gehele ouvre gecreëerd, misschien is een keer posten....


Hey
Nja als je mijn mening wilt horen :razz:
Hij is dus vals. Als je iets opneemt moet dat zowiezo goed zijn.
En het geluid clean is gewoon kil, en als je dan wat harder aanslaat komt de brom van distortion over.. Kmis gewoon de dynamiek en mooie afrondingen van noten door bijv. vibrato.
En het stukje rond 1:50 vindik erg slordig. Net alsof je een papier voor je hebt staan en dat je het daarvan afspeelt.
Waar ik benieuwd naar ben is hoe het stuk met de wah en distortion zonder die effecten klinkt.
Misschien heb ik ongelijk als ik zeg dat die effecten je spel wat omhoog toveren, maar misschien hebk ook wel gelijk.
Ik ben benieuwd hoe het bij jou klinkt als jij een blues opneemt. Een stukje spelen met veel gevoel. Met clean geluid dat je zelf mooi vind. Of het dan ook rommelig is. Of dat dat wel goed is.
Ik vind persoonlijk die van Scali mooier dan die van jou. Gewoon omdat hij wel aan de punten voldoet die ik hierboven heb opgeschreven.

Das mijn commentaar, je moet maar weten wat je ermee doet :wink:
Iemand anders kan natuurlijk een hele andere mening hebben.
Tom

Helemaal niks mis mee hoor, op de meeste punten heb je echt wel gelijk. Ik beweer ook niet dat ik onwijs goed speel ofzo, vandaar dat je kritiek hier serieus opgevat wordt.

Het geluid is idd. kil maar het blijft ook zo verrotte moeilijk om je geluidje goed te krijgen met zo'n crappy digitale bak!
Over die dynamiek ben ik het niet helemaal met je eens, volgens mij speel ik toch met redelijk wat dynamiek, met name in het (valse) begin. Misschien komt het niet zo goed over door mijn haastige opname ofzo?

Dat stuk bij 1:50 gaat gewoon te snel voor me, ik ben niet zo'n onwijze techniek-held ofzo. Daarmee krijg je meteen ook antwoord op je volgende vraag, ik gebruik idd. die effecten om zo m'n 'ploinkjes' te verhullen. Niet DE manier maar uiteindelijk klinkt 't toch best gaaf?

Een stukje blues ga ik zeker nog is opnemen, ik ben arrogant genoeg om te zeggen dat ik dat wel redelijk beheers (let wel: redelijk, geen virtuoos hoor!)

En die versie van Scali is ook zeker niet verkeerd, dat heb je mij ook nooit horen zeggen. Mijn discussie met hem ging ergens anders over...

Verder bedankt voor je commentaar!

@Koella,
vorig jaar was ik nog een n00b die ging vragen wat een een PM was...
er is dus nog hoop voor je... :)

Tomm
30 november 2005, 20:33
Hey
Dat je geluid zo kil is door die digitale bak, vind ik te snel gezegd. Ik heb zelf een rp20 van digitech en daar krijg ik ook vrij warm geluid uit. Zonder het buisje te gebruiken. Of heb je ook geen versterker?
Dan heb ik inderdaad niet veel verstand van of je het kan verbeteren.
Misschien komt wat ik vind weinig dynamiek, wel door je haastige opname óf datie vals is.
En ik wil graag dat stukje blues dan horen en clean :razz: .
Groeten Tom

Ps: Ik kom hier wel vaker maar dit is de eerste keer dat ik me registreer. Ik zweef het meest op gitaar.net rond.

koella
30 november 2005, 22:30
Hey
Dat je geluid zo kil is door die digitale bak, vind ik te snel gezegd. Ik heb zelf een rp20 van digitech en daar krijg ik ook vrij warm geluid uit. Zonder het buisje te gebruiken. Of heb je ook geen versterker?
Dan heb ik inderdaad niet veel verstand van of je het kan verbeteren.
Misschien komt wat ik vind weinig dynamiek, wel door je haastige opname óf datie vals is.
En ik wil graag dat stukje blues dan horen en clean :razz: .
Groeten Tom

Ps: Ik kom hier wel vaker maar dit is de eerste keer dat ik me registreer. Ik zweef het meest op gitaar.net rond.

Is het nog wat geworden met die gitaar uit die camper shakeel? :-D

koella
30 november 2005, 22:31
Hey
Dat je geluid zo kil is door die digitale bak, vind ik te snel gezegd. Ik heb zelf een rp20 van digitech en daar krijg ik ook vrij warm geluid uit. Zonder het buisje te gebruiken. Of heb je ook geen versterker?
Dan heb ik inderdaad niet veel verstand van of je het kan verbeteren.
Misschien komt wat ik vind weinig dynamiek, wel door je haastige opname óf datie vals is.
En ik wil graag dat stukje blues dan horen en clean :razz: .
Groeten Tom

Ps: Ik kom hier wel vaker maar dit is de eerste keer dat ik me registreer. Ik zweef het meest op gitaar.net rond.

Is het nog wat geworden met die gitaar uit die camper shakeel? :-D

koella
30 november 2005, 23:21
Je bent echt een zielig...zielig kereltje :-D :-D :-D :-D

Sonno
1 december 2005, 01:00
@Koella
:???: :???: x :???: :???: :???: = :???: :???: :???: :???: :???: :???:


Hey
Dat je geluid zo kil is door die digitale bak, vind ik te snel gezegd. Ik heb zelf een rp20 van digitech en daar krijg ik ook vrij warm geluid uit. Zonder het buisje te gebruiken. Of heb je ook geen versterker?
Dan heb ik inderdaad niet veel verstand van of je het kan verbeteren.
Misschien komt wat ik vind weinig dynamiek, wel door je haastige opname óf datie vals is.
En ik wil graag dat stukje blues dan horen en clean :razz: .
Groeten Tom

Ps: Ik kom hier wel vaker maar dit is de eerste keer dat ik me registreer. Ik zweef het meest op gitaar.net rond.

Aha, een vriendje van Scali dus! :D Geintjuuuuuu!

Ik heb alleen een eindversterker. Ik speel ook over een Jackson, echte metal gitaar. Niet helemaal geschikt voor dit werk.

Die blues ga ik nog een keer opnemen. Niet nu keihard gaan afwachten, d'r staan mijns insziens op dit moment al teveel topics van mij op deze pagina!

koella
1 december 2005, 09:19
Laat je niet voor de gek houden Sonno.
Het sarcasme druipt van die post af. :roll:

Tomm
1 december 2005, 18:05
Hey
Dat je geluid zo kil is door die digitale bak, vind ik te snel gezegd. Ik heb zelf een rp20 van digitech en daar krijg ik ook vrij warm geluid uit. Zonder het buisje te gebruiken. Of heb je ook geen versterker?
Dan heb ik inderdaad niet veel verstand van of je het kan verbeteren.
Misschien komt wat ik vind weinig dynamiek, wel door je haastige opname óf datie vals is.
En ik wil graag dat stukje blues dan horen en clean :razz: .
Groeten Tom

Ps: Ik kom hier wel vaker maar dit is de eerste keer dat ik me registreer. Ik zweef het meest op gitaar.net rond.

Is het nog wat geworden met die gitaar uit die camper shakeel? :-D

Wat bedoel je?

Tomm
1 december 2005, 18:06
Hey
Dat je geluid zo kil is door die digitale bak, vind ik te snel gezegd. Ik heb zelf een rp20 van digitech en daar krijg ik ook vrij warm geluid uit. Zonder het buisje te gebruiken. Of heb je ook geen versterker?
Dan heb ik inderdaad niet veel verstand van of je het kan verbeteren.
Misschien komt wat ik vind weinig dynamiek, wel door je haastige opname óf datie vals is.
En ik wil graag dat stukje blues dan horen en clean :razz: .
Groeten Tom

Ps: Ik kom hier wel vaker maar dit is de eerste keer dat ik me registreer. Ik zweef het meest op gitaar.net rond.

Is het nog wat geworden met die gitaar uit die camper shakeel? :-D

Wat bedoel je?

Scali
7 december 2005, 16:23
Ik speel ook over een Jackson, echte metal gitaar. Niet helemaal geschikt voor dit werk.

Ik speel op een Ibanez RG570.

Sonno
8 december 2005, 03:56
Da's een mooie gitaar, alleen kan ik niet zo goed overweg met die dunne halzen van Ibanez op die Satch modellen na dan...

Maar is idd. ook best een metalgitaar.

Normaliter zou ik het ingespeeld hebben met m'n Kasuga alleen die is helaas gebroken :cry: ...

Scali
8 december 2005, 09:30
De mijne heeft een Wizard II, die is iets minder anorexia dan de gewone Wizard (19 mm ipv 17 mm). In combinatie met de ultradikke frets valt het op zich wel mee. Maar ik heb een redelijk klassieke techniek, met de duim achter de hals. Het maakt mij eigenlijk niet echt uit op wat voor hals ik speel. Ik speel net zo makkelijk op m'n Les Paul (35 mm?), m'n Ovation (nog vetter, met V-profiel), of m'n klassieke gitaar (model boomstam).
Nou, da's niet helemaal waar. Als ik .009 op m'n Les Paul zet, speel ik daar nog het makkelijkst op, vanwege de iets kortere mensuur.
Je zou eens kunnen kijken of je je techniek aan kunt passen. Oefenen met een klassieke gitaar doet wonderen, wat dat betreft. Als je die boomstammen onder de knie hebt, kun je echt overal op spelen.

timlawson
15 december 2005, 15:11
hoi

heb de versie van de ander niet gehoord, vind dat je hier goed op heb gspeeld, vond het begin ietwat pielerig maar later rond 2,5 minuut kwam je wat losser, vind je tone echter niet lekker klinken, ook je wah techniek ben ik niet zo van gecharmeerd, de tone is ook wat schel op bepaalde stukken, iets waar ik zelf ook last van heb met mijn dunlop jh-1 wah, allicht heb jij die ook..tegen het einde werd het weer wat pielerig maar ik vind dat je goed kunt spelen, alleen je tone mag wel wat dikker

Sonno
17 december 2005, 17:37
Jôh, nog een verloren reactie :D
Bedankt voor je commentaar Tim, dat geluidje wordt aan gewerkt en ben ik zelf ook niet echt over te spreken. Het wah pedaal zit gewoon ingebouwd in de GT-6 en mn wahtechniek, tja kweenie... ik doe ook maar wat :razz: