PDA

View Full Version : Gitarist zoekt beginnende band omg. Arnhem-Nijmgen (elst)



marioverkerk
29 september 2002, 00:43
Hallo, ik speel nu ongeveer een jaar electrische gitaar en zou graag samen met een bandje oefenen/spelen om het allemaal wat sneller op te pikken, en natuurlijk omdat een band veel cooler is dan alleen! Ik ben 17 jaar en woon in Elst (GLD)
Ik hou eigenlijk wel van alle soorten muziek.

geena
11 juli 2006, 14:13
Hallo, ik speel nu ongeveer een jaar electrische gitaar en zou graag samen met een bandje oefenen/spelen om het allemaal wat sneller op te pikken, en natuurlijk omdat een band veel cooler is dan alleen! Ik ben 17 jaar en woon in Elst (GLD)
Ik hou eigenlijk wel van alle soorten muziek.

Heej mario!
Ik ben Geena, 16 jaar en speel gitaar (momenteel zing ik ook nog lead bij een band, maar daar schei ik waarschijnlijk mee uit) en wil een nieuw bandje oprichten. Samen met een drummer van 20 ben ik opzoek naar wat muzikanten die het leuk lijken om eens een uurtje een oefenhok van de Jacobiberg (arnhem) in te kruipen en kijken of het zowel persoonlijk als muzikaal klikt.
Dus ben je nog beschikbaar? en lijkt het je leuk om eens wat uit te proberen? Dan wordt het misschien wel wat, dus mail me op kuzzievanmij@hotmail.com.
Ook graag als je niet kunt/wilt, anders zit ik te wachten ;)
Tot hopelijk snel!
Greetz, Geena :gitarist: :rockon:

imm
17 juli 2006, 15:19
haajhaaj
ik weet niet of je al gereageerd heb op het vorige berichtje... wij zoeken ook nog een gitarist... we zijn met 4 mensen nu robertjan drums... martijn bas... sanne zang en keyboard en ik speel elektrisch akoustisch.. wij spelen vooral pop rock... wij zijn tussen de 15 en 22 jaar..ik hoor het wel of je al wat hebt gevonde
liefs imke
imm_cool_without_you@hotmail.com

the feable
18 juli 2006, 23:36
Het werkt beter dan een gewone contactadvertentie je hebt al 2 emailadressen te pakken ;)

hgrondel
18 juli 2006, 23:58
mischien beter, maar ik geloof niet sneller; na 4 jaar eindelijk 2 reacties, dat zou niet best zijn als je zo lang moet wachten op een band.

the feable
19 juli 2006, 00:26
Whahaha ik zie het nu pas... Is inderdaad een beetje laat!

suzanne
12 augustus 2006, 12:28
jullie snappen toch wel dat dat de registratie datum op deze site is en niet de datum van de post??? :)

glacius
12 augustus 2006, 13:22
in arnhem in de varkensstraat liep ik gister langs een cafe die elke zaterdagavond jamsessions heeft .. dat is erg leerzaam en leuk !! neem er eens een kijkje

F-axe
14 augustus 2006, 16:29
heeft een van jullie arnhemmers (en omgeving) nu nog een gitarist nodig? ik ben nl al een tijdje op zoek naar een leuke band. Rock.

Ook vind ik het altijd wel leuk in contact te komen met andere gitaristen om gewoon eens lekker te jammen...

grz