PDA

View Full Version : wie weet wat dit voor gitaar is???



maartenbuskoop
27 november 2005, 18:12
dag daar allemaal

ik heb een tijdje geleden en elekttrische gitaar gekregen in een doos..... heel erg leuk daar niet van maar ik zou niet weten wat voor een het is... het heeft het uiterlijk van een blues gitaar en het type heet een elite en is gemaakt in italie.. hij heeft twee humbuckers en holobody... verder zitten er twee f sleutels in de body en is de hals in gelegt met parelmoer...

mocht iemand een sugestie hebben graag... ik wil hem graag een nieuw leven geven...

gegroet maarten

olaf reijnders
27 november 2005, 18:17
Foto's!

ieme
27 november 2005, 18:46
WIETSE!!!!

Superhero
27 november 2005, 19:12
Tklinkt als een godin.. Alleen das neit italiaans.. Misschien een Indie?

ieme
27 november 2005, 19:22
sorry maarten we moeten echt even een foto hebben...

wietse
27 november 2005, 20:07
elite zegt mij al genoeg, het is dus een crucianelli elite kijk maar eens op deze site http://www.fetishguitars.com .
ik heb zelf ook een crucianelli elite standaard es335 achtige, ze hadden ook wel wat afwijkende hollowbody's zoals de florentine's.

http://www.fetishguitars.com/img/crucianelli/florentine/kristian01.jpg

toch verdomd mooie gitaren dit model.

als bij die van jou het staartstuk nog origineel is dus met tremelo arm dan mag je blij zijn, die staartstukken zijn vaak stuk.

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/elitesnowbody.jpg

dit is die van mij, zoals je kan zien is het staartstuk niet meer origineel en zit er een scheur in de body maar ik kocht hem ook erg goedkoop 40 euro geloof ik.
maar dat kan niet tegen gratis krijgen op.

crucianelli is in midden 70er jaren opgehouden te bestaan, zijn erg leuke gitaren kwa kwaliteit vergelijkbaar met EKO, logisch want dat was hun grote concurent in italie.

en foto's zouden ook helpen en zijn altijd welkom hier.

Superhero
27 november 2005, 22:57
sjiez, wietse hoort 1 woord en weet wat voor plank het is! :lol:

Wormaap
27 november 2005, 23:02
sjiez, wietse hoort 1 woord en weet wat voor plank het is! :lol:
Even mierenneuken: Technisch gezien is dit geen plank ;) Plank = solidbody :razz:

maartenbuskoop
29 november 2005, 15:26
nou ik heb even gekeken op internet en we zitten aardig in de goeie richting... heb alleen nog niet de juiste uitvoering gevonden.... ik zou snel even foto's uploaden... das wel zo makkelijk...

in iedergeval alvast badankt..

gegroet maarten :-D

RS-Rik
29 november 2005, 17:13
De slagplaat van dat ding is helemaal de bom, jammer van de scherpe hoorns

Gitaar4LifeDude
18 september 2007, 11:30
ff op alle crucianelly dingetjes posten :) wietse we hebben dus dezelfde gitaar!
ik heb 'm alleen in 't rood en zonder batman wing en de tremolo arm is kwijt das wel wat minder dus ik hoop die binnenkort is te vinden.

eazy G
18 september 2007, 15:42
Hehe, die staat "toevallig" net een op marktplaats.
je wilde natuurlijk ff checken wat dat was vandaar de lange wachttijd van de foto's, je gaat natuurlijk niet die marktplaats foto posten hehe

M Kactus
18 september 2007, 17:37
ff op alle crucianelly dingetjes posten :) wietse we hebben dus dezelfde gitaar!
ik heb 'm alleen in 't rood en zonder batman wing en de tremolo arm is kwijt das wel wat minder dus ik hoop die binnenkort is te vinden.
Dude, je bent blij met je gitaar... Maar 't topic is meer dan twee jaar oud ? Ik heb geen zin om allemaal dode topics bovenaan de "nieuwe posts" lijst te moeten doorspitten...

Nielsje
18 september 2007, 18:02
Dan doe je dat niet, en klik je op 'alle forums markeren als gelezen'.

True, ik vind z'n bump niet echt zinvol, maar wat heeft het voor zin om met zo'n opmerking te komen? hoepel op zeg.

M Kactus
18 september 2007, 18:06
Dan doe je dat niet, en klik je op 'alle forums markeren als gelezen'.

True, ik vind z'n bump niet echt zinvol, maar wat heeft het voor zin om met zo'n opmerking te komen? hoepel op zeg.

Doe even chill. Ik zeg toch maar gewoon dat het geen nut heeft om in dit onderwerp te reageren ? Zoals je ziet is Easy G er ook al mee weg, en zo blijft een dood onderwerp aanslepen. Dit is al z'n tweede post in een dood topic, dus zeg ik er eventjes iets van. Kalmte kan je redden ;).

PS: Als ik "alles gelezen" aanklik, komt deze nutteloze bump toch ook weer als ongelezen.

Jay75
18 september 2007, 20:27
moet ie koste?
stuur me een PM ;)

MarkS
18 september 2007, 21:56
e zijn erg leuke gitaren kwa kwaliteit vergelijkbaar met EKO, .
Dat zegt mij niet zoveel maar doet mij het ergste vrezen?

Saf
18 september 2007, 22:29
ik heb precies zo'n bas ook met van die florentine cutaways. Heerlijke shortscale bas in nagenoeg mint staat. Kwaliteit is zeker goed te noemen naarm ijn bescheiden mening. LAs ik mijn elektro akoestische Ibanez 1915 (allereerste ibanez bas) er naast lig is die elite stukken beter gemaakt.

wietse
18 september 2007, 22:34
ff op alle crucianelly dingetjes posten :) wietse we hebben dus dezelfde gitaar!
ik heb 'm alleen in 't rood en zonder batman wing en de tremolo arm is kwijt das wel wat minder dus ik hoop die binnenkort is te vinden.

ik heb hem al een tijdje niet meer, ding heeft nog lang op marktplaats gerouleerd.

Gitaar4LifeDude
21 september 2007, 12:58
voor hoeveel heb je 'm uiteindelijk verkocht?
ik zou mijne overigens echt niet voor onder de 1000 euro verkopen ben echt verliefd op dat ding :)