PDA

View Full Version : Goodies kopen in Thailand?



RedBuell
27 november 2005, 15:33
Ik ga volgende maand een maandje naar Thailand waar ik een rondreis ga maken en als afsluiting 2 weken Koh Samui. Nu vraag ik me af of daar ook leuke pedaaltjes of iets dergelijks te koop zijn voor leuke prijsjes aangezien alles daar nogal goedkoop is.

GuitarMaster
27 november 2005, 20:45
In de meeste "goedkopere" landen zijn alleen binnenlandse merken (vaak crappy spul) goedkoop. Merkartikelen zijn volgens mij in alle landen ongeveer even duur.

RedBuell
28 november 2005, 10:21
Hoeft ook niet altijd zo te zijn, was 2 jaar geleden in Indonesië en daar waren ook merk artiekelen (wel opletten voor nep) een stuk goedkoper dan hier. Er was een Harley-Davidson zaak en ik dacht ff kijken of ze daar wat leuke spulletjes voor een prikkie hebben maar dat viel wel erg tegen: bijna net zo duur als hier terwijl de gemiddelde Balinees nog lang geen € 100 per maand verdient.

dml
28 november 2005, 21:42
Bij de woorden "Thailand" en "leuke prijsjes" moet ik aan één ding denken......... Ligt dat aan mij? :-D

Thom TK
28 november 2005, 21:46
Ik moest daar al aan denken voordat ik het topic doorlas :D:D:D
Nee maar ff ontopic: het valt mij ook op dat merkartikelen net zo duur zijn als hier.
Naja, merkartikelen, ik doel nu op drank.

RedBuell
28 november 2005, 22:43
't vrouwtje gaat ook mee 8-) , ervaring op Bali was dat sommige merk spulletjes wel veel goedkoper waren en bij andere scheelde het niet veel met de prijzen in europa.

Debaser
28 november 2005, 22:44
sakkiesakkietoedolla? melovyoulongtime?
youbaiGiebsonHiestoric 400dolla.

ik zou het import-stripsearch risico niet durven nemen.

1959SLP
1 december 2005, 09:05
zeg maar gewoon peng pai, peng pai(te duur). Je moet flink afdingen bij die thais. :wink:

RedBuell
1 december 2005, 12:33
make special plice fol you my fliend :-D :-D

Peng pai, krijg ik straks een bijl in me nek omdat ik vroeg of zijn moeder geneukt is door een aap en hij daaruit geboren is....????

jorrit
1 december 2005, 17:54
ik ben zelf in thailand geweest, als je echt wil kijken voor gitaren moet je in bangkok wezen. Daar heb je een paar hele leuke kleine zaakjes waar ik voor een hele mooie prijs mijn schecter heb gekocht. De grote zaken zijn duur, ben daar in een zaak geweest waar bijna alles van marmer was, ze verkochten veel duur spul en ze hadden heel veel carvin op vooraad.

geen problemen gehad met doane oid. gewoon doorlopen. Ik heb bij de zaak waar ik mn gitaar gekocht had meteen een koffer (12,50 :lol: ) gekocht en wat stikkers gevraagd. koffer een paar keer door de hotel kamer heen gesmeten, bak stikkers er op en niemand heeft er naar gevraagt..

jorrit
1 december 2005, 17:54
dubbel...