PDA

View Full Version : Zoom 4040 aangeboden, met spoed BOSS GT-6 gezocht !



skabouter
28 september 2002, 21:16
hallo, ik doe mijn zoom 4040 weg. 150 euro. als je interesse hebt, laat het hier weten, of mail me.

tevens ben ik op zoek naar een boss gt-6. hij is nieuw te koop bij feedback, voor 559 Euro. dus moet het aanzienlijk minder kosten als je hem tweehands aanbied. moet ook adapter bij zitten en handleiding. en in goede staat. laat je prijs maar horen, we komen we vast wel uit ! !

arjen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: skabouter op 2002-09-30 20:21 ]</font>

skabouter
30 september 2002, 20:22
nouuuhooouuu,

wil niemand dan een ZOOM kopen of een BOSS GT-6 wegdoen ??

komop mensen, ik probeer ook gewoon mun hobby te verrijken

Anders Destium
30 september 2002, 22:31
Het enige wat ik je kan melden is dat ik eigenlijk ook een Gt-6 wil in plaats van mijn zoom, mijn voordeel is dat ik mijn zoom dan bij mijn ouders kan gebruiken, uitwonend student zijn heeft zo veel voordelen :wink:

Anders Destium
30 september 2002, 22:32
Oh ja als je je zoom serieus kwijt wil of gitaarmarkt of ebay, dit is toch meer meningen...

skabouter
30 september 2002, 23:18
yah, klopt. sorry. maar ik had hier nog meer mensen gezien die er iets te koop aanbieden.

hij staat al een tijdje op marktplaats. en tweedehands.nl en gitaarmarkt. maar niemand hapt.

ik wil er snel vanaf, des te eerder kan ik de GT-6 kopen. damn, ik ben echt helemaal "in de ban van dat ding".

ken je dat ? zo`n obsessie. voor iets dat je gewoon moet hebben ! ! en waar je uren naar kan staren op je PC, of strelen in de winkel.
meestal gaat dat dan ook om dingen die ERRUG duur zijn........