PDA

View Full Version : Veel GAS ontsnapt



robert-gitarist
26 november 2005, 18:21
Jaaa GAS aanval :o :-D :o :-D :o :-D
Ik zocht al tijdje een Delay.Een goeie en mooi instelbare Delay zocht ik.
Nou heb ik dus zo juist een Boss DD-6 Digital Delay aangeschaft 8-)
Echt een gaaf ding en met ingebouwde tap functie.Dus geen gelul meer met een extra pedaaltje etc.Goed ding.
Maar ook zocht ik nog een pedal tuner.Die van Boss vind ik erg goed (TU-2) maar erg duur...Dus een mooi alternatief is de Fender pedal tuner.Die heb ik dus ook maar meteen gekocht...net geprobeert ff en echt een heel goed ding.Sterke behuizing,mooie duidelijke blauwe en rode LEDjes en een goed leesbaar schermpje.Kortom echt goed alternatief.
Ennn nu is er nog een Digitech Whammy 4 onderweg na mij toe :D
Yeah yeah yeah.. GASSSSS....

Whats next? :D 8-)

Bl44t44p
26 november 2005, 19:54
Fender tuner? Is dat deze: http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/Images/FENDER_0239991_dw.jpg ?

Is dat wat? En hoeveel kostte ie? Ik ben namelijk ook op zoek naar een stompbox tuner; TU-2's zijn veel te duur en die Behringers komen geloof ik nooit meer :-?

SBloke
26 november 2005, 21:38
Ook een mooie is de Strobostomp...

Maar die is wel een beeeeeeeeetje duur.

robert-gitarist
26 november 2005, 22:44
Fender tuner? Is dat deze: http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/Images/FENDER_0239991_dw.jpg ?

Is dat wat? En hoeveel kostte ie? Ik ben namelijk ook op zoek naar een stompbox tuner; TU-2's zijn veel te duur en die Behringers komen geloof ik nooit meer :-?

Dat is hem ja :)
Kost 55 euro en echt een fijn ding..goed afleesbaar enzo (Y) enne stereo outputs.
Strobostomp is ook een onwijs vet ding maar inderdaad veeel te duur...

Ritch
27 november 2005, 20:29
Raakt jou geld nooit op?

Dirk_Hendrik
27 november 2005, 20:32
Fender tuner? Is dat deze: http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/Images/FENDER_0239991_dw.jpg ?

Is dat wat? En hoeveel kostte ie? Ik ben namelijk ook op zoek naar een stompbox tuner; TU-2's zijn veel te duur en die Behringers komen geloof ik nooit meer :-?

Dat is hem ja :)
Kost 55 euro en echt een fijn ding..goed afleesbaar enzo (Y) enne stereo outputs.
Strobostomp is ook een onwijs vet ding maar inderdaad veeel te duur...

Teveel geld voor jou. Niet "te" duur :wink:

enneh,

waarom een DD3 en geen DD2?

robert-gitarist
27 november 2005, 21:21
Fender tuner? Is dat deze: http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/Images/FENDER_0239991_dw.jpg ?

Is dat wat? En hoeveel kostte ie? Ik ben namelijk ook op zoek naar een stompbox tuner; TU-2's zijn veel te duur en die Behringers komen geloof ik nooit meer :-?

Dat is hem ja :)
Kost 55 euro en echt een fijn ding..goed afleesbaar enzo (Y) enne stereo outputs.
Strobostomp is ook een onwijs vet ding maar inderdaad veeel te duur...

Teveel geld voor jou. Niet "te" duur :wink:

enneh,

waarom een DD3 en geen DD2?

Zo kun je het ook bekijken ;) ik vind het gewoon te veel geld...ik zou hem kunnen betalen daar niet van maar ik heb geen zin om zoveel geld uit tegeven voor een tuner...ik vind die Fender perfect..doet wat ie moet doen...
DD-3 kom je meer tegen ;)
Ik heb nu een DD-6 die echt perfect is maar ik zoek toch nog een Delay erbij..Als je een DD-2 tegen komt met doosje erbij en in goede staat betaal je daar nog aardig wat euri's voor...Kijk ik zou het liefst allebei willen hebben natuurlijk maar voorlopig ga ik eerst voor de DD-3.

Enne Steve:
Ja het gaat er aardig door heen zo :D Maar goed ik werk er immers ook voor enzo dus dan mag het wel :D Af en toe je zelf verwennen :lol:

BartL
27 november 2005, 21:39
Vet! :-D

Maaruhm, even over die TU-2...ik gebruik er nooit meer eentje. Mijn gehoor doet het beter volgens mij, kan je nagaan! :o

Misschien toch eens de Fender testen dan...

robert-gitarist
27 november 2005, 21:43
Vet! :-D

Maaruhm, even over die TU-2...ik gebruik er nooit meer eentje. Mijn gehoor doet het beter volgens mij, kan je nagaan! :o

Misschien toch eens de Fender testen dan...

Ik heb er een tijdje een te leen gehad..vond hem wel fijn...geen problems mee gehad ofzo..maare is ie zo slecht dan?
Ik heb nog een tuner in me ME-50 zitten en die is ook prima...en de Korg Gt-3 heb ik nog liggen..en die vind ik echt heeel erg fijn...die van de ME-50 gebruik ik veder niet meer...zowiezo de ME-50 niet meer..maar een multi effect achter de rug hebben is toch wel handig.

gitarist17
27 november 2005, 21:43
ik weet wel dat ik gisteren bij een concert van Guitar Syndicate, tribute band to the shadows... En die lead gitarist had er ook een en hij trapte hem tijdens zijn show kapot...

wel hele relaxte muziek echt heel tof! heb nog staan babbelen met die lead gitarist nog wat trick geleerd, was echt heel tof!

maar even back to the point... de robuustheid deed mij twijfelen...

groeten erice

robert-gitarist
27 november 2005, 22:01
ik weet wel dat ik gisteren bij een concert van Guitar Syndicate, tribute band to the shadows... En die lead gitarist had er ook een en hij trapte hem tijdens zijn show kapot...

wel hele relaxte muziek echt heel tof! heb nog staan babbelen met die lead gitarist nog wat trick geleerd, was echt heel tof!

maar even back to the point... de robuustheid deed mij twijfelen...

groeten erice

Waar heb je het nou over?
Tuner? Delay? Whammy?....?

BartL
27 november 2005, 22:32
Vet! :-D

Maaruhm, even over die TU-2...ik gebruik er nooit meer eentje. Mijn gehoor doet het beter volgens mij, kan je nagaan! :o

Misschien toch eens de Fender testen dan...

Ik heb er een tijdje een te leen gehad..vond hem wel fijn...geen problems mee gehad ofzo..maare is ie zo slecht dan?
ALs ikmijn gitaar stemde volgens de TU-2, vond ik hem niet goed klinken. De snaren stonden dan, voor mijn gevoel, niet mooi in verhouding. Met harmonics op de 7de fret kreeg ik hem beter gestemd. Ik gebruik nu altijd een stem apparaatje van de toetsenist...werkt stukken beter, maar is wel wat onhandiger. Toch maar sparen voor zo een strobo denk ik :(

zjanke
27 november 2005, 22:50
Pssssst, de DD2=DD3 linkje! (http://www.bossarea.com/loadpage.asp?file=boxes/dd3.xml) :wink:



En als je de DD6 leuk vindt, moet je eens een echopark proberen...

robert-gitarist
27 november 2005, 23:13
Pssssst, de DD2=DD3 linkje! (http://www.bossarea.com/loadpage.asp?file=boxes/dd3.xml) :wink:



En als je de DD6 leuk vindt, moet je eens een echopark proberen...

Al geprobeerd ;)
Klonk ook zeker errug vet!!
Maare wist niet eens dat de dd3 gelijk is aan dd2 :o

Dirk_Hendrik
28 november 2005, 09:12
Maare wist niet eens dat de dd3 gelijk is aan dd2 :o

waarom denk je dat ik je zo expliciet vroeg waarom je een 3 wou hebben :wink:

Ritch
29 november 2005, 20:12
Af en toe je zelf verwennen :lol:

Understatement van de eeuw! :-D Gefeliciteerd nog hè

Antal
29 november 2005, 20:29
Maar ook zocht ik nog een pedal tuner.Die van Boss vind ik erg goed (TU-2) maar erg duur..

Wel 170 euro uitgeven voor een delay, maar niet voor een fatsoenlijk gestemde gitaar :wink: