PDA

View Full Version : Robert is ook aan de Randall :D



robert-gitarist
26 november 2005, 18:15
Jaja Robert heeft ook een Randall aangeschaft :D
En wel een Randall RH-100 top :D

Ik was die Marshall top beetje zat.NIet het geluid dat ik wou.Nou had ik al aantal keren op een Randall gespeelt en dat geluid zocht ik.
Afijn kwam een Randall top tegen op marktplaats voor 100 euro :o :o :o
Ik meteen gemaild,vragen of ie hem kon versturen en inderdaad weekje later stopt hier een busje met 2 pakjes: me setje EMG elementen ennnn met Randall..
Meteen aangesloten en mén het ding klinkt echt gruwlijk vet. :-D
Echt een metal amp...iedereen die metal speelt: Randall is the amp voor je..echt geweldig ding..enne voor een spotprijsje :D :D :D

EpiCenturiesAWAy
26 november 2005, 18:18
Proficiat!!
Khad die ook zien staan, maar kdacht dat het een grap was :o

BlackSun
26 november 2005, 18:21
Gefeliciteerd! Brute amp, ik heb em ook.

Voor 100,- :o ik heb er dik het dubbele voor betaalt :razz:

AART
26 november 2005, 18:30
damn, tijd voor een Randall, hoeveel kost zoiets nieuw dan?

zoek nog iets om stereo te spelen.

robert-gitarist
26 november 2005, 18:49
Thnx mensen!!
Enne nee was dus geen grap hahaha :D
Tis trouwens geen nieuwe want tegenwoordig is het namelijk G2 serie..dat is mijne niet..mijne heeft paar spec's minder..maar klinkt het zelfde...
Nieuw kost een Randall top rond de 370 euro.
Hier in Deventer staat een nieuwe voor 329 ;) ook een RH 100 en echt hele goeie amps...veel laag..heel veel :D
De effectloop heeft ook apparte Level echt idiaal!

AART
26 november 2005, 18:51
Thnx mensen!!
Enne nee was dus geen grap hahaha :D
Tis trouwens geen nieuwe want tegenwoordig is het namelijk G2 serie..dat is mijne niet..mijne heeft paar spec's minder..maar klinkt het zelfde...
Nieuw kost een Randall top rond de 370 euro.
Hier in Deventer staat een nieuwe voor 329 ;) ook een RH 100 en echt hele goeie amps...veel laag..heel veel :D
De effectloop heeft ook apparte Level echt idiaal!

damn ik heb gas voor een transistor amp :cool:

spanky_franky
26 november 2005, 22:46
100 is geeeeen geld man! Hmm... en lekker licht, en ook te gebruiken op lage volumes zeker.. hmm.. klinkt goed :P

Bigfoot414
27 november 2005, 02:46
Dude :o 100 €??

Daar koop je nog geen beginnerssetje voor!!

Wel vette sjit natuurlijk 8-) 8-)
Veel plezier ermee!!

BlackSun
27 november 2005, 14:40
en lekker licht, en ook te gebruiken op lage volumes zeker.. hmm.. klinkt goed :P
Lekker licht?...HAHAHAHAHA
nou nee, hijs neit bepaald licht hoor, misschien wat lcihter dan een buzientop, maa rhet scheelt echt niet veel, dus daarvoor zou ik hem niet kopen :wink:

En ja..op lage volumes..heel lekker...op hoge volumes..nog lekkerder :D
Vooral het laag komt op wat hogere volumes echt om de hoek kijken, dan gaat de bass knop altijd iets terug 8-)

spanky_franky
27 november 2005, 14:55
en lekker licht, en ook te gebruiken op lage volumes zeker.. hmm.. klinkt goed :P
Lekker licht?...HAHAHAHAHA
nou nee, hijs neit bepaald licht hoor, misschien wat lcihter dan een buzientop, maa rhet scheelt echt niet veel, dus daarvoor zou ik hem niet kopen :wink:

En ja..op lage volumes..heel lekker...op hoge volumes..nog lekkerder :D
Vooral het laag komt op wat hogere volumes echt om de hoek kijken, dan gaat de bass knop altijd iets terug 8-)Oke, jammer.. :D

Ronald
27 november 2005, 15:47
Jaja Robert heeft ook een Randall aangeschaft :D



en zo hoort het ook :-D


100 euro man das echt een koopje man nie normaal!

Ralph Nuis
27 november 2005, 17:07
Ik heb er ook één keer heel even over gespeeld, maar dat ding geeft echt een waanzinnig geluid.

Maar wat ik toen niet hebben kunnen testen en toch wel wil weten, kan je er ook een leuk blues geluidje uit toveren ?


In ieder geval gefeliciteerd !

robert-gitarist
27 november 2005, 20:33
Hey mensen nog bedankt voor de reacties.
Inderdaad 100 euro is echt geen geld!!echt hij klinkt waanzinnig vet..echt een vette aanrader voor de metal gitarist..
Ik heb echt altijd op Marshall gespeelt maar deze Randall is echt de sound die ik zoek.Ik gebruik nu geen enkel Overdrive/Distortion pedaal meer.Enkel een Chorus,Delay,Whammy en een Wah en soms een Phaser maar veder..Echt een vette amp..zeker voor dat geld.
Blues etc. zul je er ongetwijfeld wel uit kunnen halen maar niet echt geprobeerd..daar heb ik nog me Marshall voor :D
Voor metalheads: buy youre self a Randall...serieus ik ben er mega blij mee :) die sound enzo man heerlijk!!echt iets voor blackmetal etc.
Enne hij kan loeihard(100-120 Watt is ie).Enne lichter dan een buizentop?
Dat niet...als weegt net zoveel als me Marshall JCM900 buizentop :D en die weegt rond de 20KG. dus licht is ie niet bepaalt :D

crrrN
28 november 2005, 03:41
Die RH100 kickt inderdaad ass en DUDE 100 euro....niet normaal :D

Stitch
28 november 2005, 20:40
Geeft die RH-100 ook veel ruis trouwens (niet-bedoelde ruis dan he :razz: ), want er zit geloof ik geen noise-gate op he?

robert-gitarist
28 november 2005, 21:23
Geeft die RH-100 ook veel ruis trouwens (niet-bedoelde ruis dan he :razz: ), want er zit geloof ik geen noise-gate op he?

Ik heb totaal geen last van ruis :)
En nee ik heb er geen noise gate tussen zitten...gebruik een noise gate maar zelden...neen heb geen ruis gelukkig :)

Enne Nrrrk,Randall rockt echt ten top man :D enne ja 100 euro waanzinnig he :D

crrrN
28 november 2005, 23:00
ben trouwens crrrN ;D

Als je Gain2 gebruikt en het volume flink open hebt staan, dan ruist ie wel. Gain1 heeft daar heel weinig last van.

robert-gitarist
28 november 2005, 23:04
ben trouwens crrrN ;D

Als je Gain2 gebruikt en het volume flink open hebt staan, dan ruist ie wel. Gain1 heeft daar heel weinig last van.

Oja hehe sorry :oops:
Maar die rrr is wel goed :P
Ja klopt maar moet eerlijk zeggen dat dat reuze mee valt..maar als je de volume helemaal open hebt staan vind ik het niet zo super klinken..vind 2 uur/3uur wel mooie volume...
Idiaal trouwens z'n master volume :-D

BlackSun
29 november 2005, 19:14
Niet zo super klinken met volume hoog??
Wat voor cab heb je eronder? Ik speel over een 2x12 V30 kast, en ik vind em juist steeds lekkerder klinken naarmate ik hem harder zet..

Stitch
29 november 2005, 22:05
3 uur is drie-kwart open he (niet stand 3). Dus dat zal al wel redelijk hard gaan.

Vampire
30 november 2005, 17:03
Welkom bij onze religie robert! Vergeet niet: zondag, meteen na het opstaan uit je bed eerst te knielen voor je Randall en 3 keer de grond er voor te kussen voor je verder kan met je dagelijkse bezigheden :D

BlackSun
30 november 2005, 21:38
3 uur is drie-kwart open he (niet stand 3). Dus dat zal al wel redelijk hard gaan.

Oops ja, las verkeerd. Haha, zo ver kom ik niet eens, dan gaat het me veel te hard :D
Uurtje of 12 / 1

Nrrrk
1 december 2005, 20:08
100 euro, das echt geen geld voor dat ding. Hij is tegenover mijn RM100 (volledig buizenbak). superlicht. Die weeg 42 kg! Volgens mij staat Randall bekend om dat ze zo zwaar zijn.... maar echt gewoon vet geluid...

Je moet voor de lol es zo'n buizentop van Randall testen (RM100) je staat versteld van het geluid. Doet niet onder voor 'n marshall/engl/peavey etc. Mesa / bogner weet ik niet, maar t zit in de buurt volgens mij. xD

PRIMA AMPS, Randall.

robert-gitarist
4 december 2005, 14:01
Bedankt nog voor de reacties :)
Enne Vampire: heb het vanochtend gedaan ;) me dag kan niet meer stuk :P :D Echt een geweldige religie hehehe

Nrrrk: Ja wil dr zeker eens uit gaan testen alleen je komt ze vrijweinig in winkels tegen :( echt jammer want zijn echt beesten van amps..voor weinig geld.
42Kg???holy shit :o :o :o :o :o Als ik z'n top zou hebben zou ik daar wieltjes onder de top maken..hallo he 42 Kg.. :o :o Vind 20Kg van mijn Marshall al genoeg hehehe