PDA

View Full Version : Boss PSC (zoveelste voedings vraag)



erikvdh
24 november 2005, 09:28
Hey,

JA mensen ik heb de zoekfunctie al gebruikt :D en heb heel erg mijn best gedaan, maar ik heb nog even wat uitleg nodig en kon niet bepalen waar ik mn vraag het beste toe kon voegen duzzzz even nieuw draadje.

Ik heb sinds gisteren een boss PSC voeding (1000ma, 9V center negative)
Daaraan hangen mijn 3 sweeties een DD-3 CH-1 en DS-2 met een daisy chain van Ibanez.
En het werkt allemaal prima overigens.

Maar toen ik gister in de winkel die speciaal bestelde voeding op ging halen had ik zoiets van, mijngod dat ding weegt geen fuck! dus ik navragen of het zeker wel een geschikte was om mijn boss kastjes mee te voeden en evt straks nog mn morley wah.
Ja geen probleem, en idd het werkt (tot nu toe :razz: ) zonder enig probleem.
Maar het is dus een switching adaptor, en nu hoor ik veel geluiden dat die lichte dingetjes vaak legeo problemen geven op effectjes.
Is dat een misverstand of heb ik gewoon kei veel mazzel dat ik geen problemen ermee heb.

Wie kan hier nog eens wat licht op schijnen?

Grt Erik.

Antal
24 november 2005, 15:47
Dan heb je toch niet echt goed gezocht, want in mijn topic over adapters staat eigenlijk het antwoord op je vraag :razz:

Geschakelde voedingen kunnen idd een fluittoon veroorzaken. Maar zoals volgens mij DH al zegt in dat andere topic mag je er wel vanuitgaan dat een fabrikant die die dingen voor FXpedalen maakt daar rekening mee houdt.

Zelf heb ik ondertussen een Visual Sound 1 spot aangeschaft. Ook een geschakeld ding. Werkt perfect. Ik zou me er niet druk om maken.