PDA

View Full Version : MJM Blues Devil eruit of niet?



jpb
23 november 2005, 12:28
Prima pedaal in de 'nietzoTSachtgeTSklonen' categorie maar volgens mij ik ben een beetje uitgekeken op de tubescreamers. Nu staat 'ie tussen de Timmy en de Soul-Bender. De Timmy is perfect voor crunchy rhythm en die is extreem 'amplike' en reageert perfect met soul-bender (ook met SB in lagere drive-settings), die los kan gaan met drive op 10. Blues Devil is eigenlijk overbodig; meer van hetzelfde. Hij stackt wel lekker met de Timmy, maar voor de boost heb ik een Fat-Boost en/of Dyna Comp.

Volgens mij heb ik mijn vraag al zelf beantwoord.... :-?

Wat zouden jullie doen? Vooral: wat kan ik met deze setup verwachten op stage-volume? heb ik de extra drive v/d blues devil dan nodig???

DREAMMACHINE
23 november 2005, 12:44
tja, heb dat luxe probleem ook met m'n mig*boost, clean sanchez en gemodde ts-9.....

waarschijnlijk gaat bij mij de ts-9 er ook uit aangezien hij gewoon teveel overlap heeft met de andere pedalen qua gebruik...(extra gain en boost)....

tja, luxe is ook niet altijd makkelijk he.....

Lucky
23 november 2005, 13:55
Luca's rule: never keep pedals on your board, you don't use.

renier
23 november 2005, 14:56
ik ben nog wel op zoek naar een ts achtig pedaal. mocht je er een in de aanbieding hebben (wel voor een leuk prijsje natuurlijk) dan mag je me gerust even pMén.

Mitch
23 november 2005, 16:12
Ik vond 'm altijd prima klinken in je setup, maar kan me voorstellen dat Timmy geen ander gezelschap nodig heeft.
So ditch the bitch.

fullorder
23 november 2005, 20:20
Luca's rule: never keep pedals on your board, you don't use.

+1

Speeddemon
25 november 2005, 02:38
Luca's rule: never keep pedals on your board, you don't use.
Speedy's rule: Buy Hot Wire Audio. :cool:

jpb
26 november 2005, 10:28
Ik vond 'm altijd prima klinken in je setup, maar kan me voorstellen dat Timmy geen ander gezelschap nodig heeft.
So ditch the bitch.
Ja dat is zo, ben een een beetje uitgekeken op tubescreamers; accoordenwerk in niet alles met het weinige laag. Timmy en SoulBender zijn veel beter gebalanceerd (laag/mid/hoog) en dat is toch op dit moment wat ik het mooiste vind.

Zonder BDevil is er weer ruimte voor de phase 45, die toch wel heel mooi subtiel klinkt:
http://i10.photobucket.com/albums/a144/jeepeebee/Afbeelding.jpg

Mitch
26 november 2005, 12:30
Jaaaaaaaa, mooi boardje zo toch ? Lekker hoor !