PDA

View Full Version : Butt-ugly LP



schizo910
23 november 2005, 10:11
Zonder het doel af te willen zeiken... wat een fucking lelijke LP is dit zeg... Weer een reden om een schurft hekel aan U2 te hebben :razz:

http://www.grammy.com/musicares/musicrising/

pimmetje
23 november 2005, 10:32
Kolere... alsof ze je actief nóg een reden willen geven :D

frekie
23 november 2005, 10:52
Ok de gitaar is lelijk maar de gedachte erachter is prima, nieuwe instrumenten voor de getroffen musici in New Orleans e.o. Daar komt het dus allemaal wel vandaan: jazz, blues, gospel, rock'n roll, cajun, zydeco. NL jazz musici hebben onlangs nog en benefiet gehouden voor hetzelfde doel. Fats Domino (o.a. Blueberry Hill) kon op het laatste moment gered worden, de oude baas vertikte het om zijn huis te verlaten :-D

Franc
23 november 2005, 12:16
Ik zou hem toch niet afslaan hoor :D

Agent_Smith
23 november 2005, 12:16
Okee, ik ben ook niet echt een grote U2 fan, maar The Edge is toch wel degelijk een heel erg goeie (slag-)gitarist hoor.

guvnor
23 november 2005, 14:57
Foeilelijke gitaar... net als die paisley Fenders of die flower pattern Jem's.
Ik houd niet van bloemen op m'n gitaren.

mdb
23 november 2005, 15:23
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk :P !

X-Rated
23 november 2005, 15:32
Ja, als je em in een vaas zet fleurt hij de huiskamer misschien nog een beetje op.

Mitch
23 november 2005, 16:08
Een initiatief om anderen te helpen. Ja, daar zou je wel een hekel aan krijgen :???:

Jax
23 november 2005, 16:15
Een initiatief om anderen te helpen. Ja, daar zou je wel een hekel aan krijgen :???:

Daar gaat het toch helemaal niet om?? Het kan een fantastisch initiatief zijn, the fact remains dat de gitaar niet erg mooi is...

Mitch
23 november 2005, 17:06
Zonder het doel af te willen zeiken... ... Weer een reden om een schurft hekel aan U2 te hebben


Niet af willen zeiken en een hekel hebben aan....hm. Nou ja, misschien neem ik 't te serieus.
Ik vind dat schizo over het algemeen een erg goede smaak heeft maar dit vind ik een wat mindere actie. That's all.

grayfink
23 november 2005, 17:19
Tja, ik vind hem wel mooi. En ik vind The Edge een erg goede gitarist, en een prima actie.

wytz
23 november 2005, 17:22
Ik zou hem toch niet afslaan hoor :D

nee, maar jij speelt ook op richwood....

wytz
23 november 2005, 17:23
Ik zou hem toch niet afslaan hoor :D

nee, maar jij speelt ook op richwood....

Franc
23 november 2005, 18:48
Ja, ik hoorde je de eerste keer ook al hoor :D

Your point being?

Dat ik ondanks dat ie zo lelijk is toch op een dergelijk inferieur merk wil spelen bedoel je :cool: ?

Zit wat in ;)

De Beer
23 november 2005, 19:11
Als wij zo gul waren en de keus zouden hebben zouden we ook onze lelijkste gitaar weg doen! of niet dan?

MrHammett
23 november 2005, 19:19
Zonder het doel af te willen zeiken... wat een fucking lelijke LP is dit zeg... Weer een reden om een schurft hekel aan U2 te hebben :razz:

http://www.grammy.com/musicares/musicrising/

Jaah vooral die plastic stemknoppen hè :razz:

Is U2 zo verschrikkelijk dan?

olaf reijnders
23 november 2005, 19:36
Net op de forum, zeker? Irritante site, he? :wink:

MrHammett
23 november 2005, 20:06
woww...... :o :o :o :o :o sorrie hoor :oops:

net was et forum al helemaal onbereikbaar..

en ik ken de problematiek van et forum maar al te goed hoor
ben al es eerder lid gweest..

maar een deca-post heb ik nog nooit eerder gezet :razz:

Bobbel
24 november 2005, 10:06
ik weet niet wat er mis is met U2 heb er toevallig net The Joshua Tree ingeknald....

schizo910
24 november 2005, 10:18
Zonder het doel af te willen zeiken... ... Weer een reden om een schurft hekel aan U2 te hebben


Niet af willen zeiken en een hekel hebben aan....hm. Nou ja, misschien neem ik 't te serieus.
Ik vind dat schizo over het algemeen een erg goede smaak heeft maar dit vind ik een wat mindere actie. That's all.

My bad, ik zal het wat beter uitleggen. Ik heb een enorme hekel aan de muziek van de band U2 en met name aan Bono. Ik krijg jeuk op hele rare plaatsen van die creep en wil potloden door mijn trommelvliezen meppen als ik zijn stem hoor. Die gitaar vind ik ontzettend lelijk.
Maar de actie die gevoerd wordt vind ik een goede zaak, dus ik zeik het doel niet af maar de looks van die gitaar en de band U2 wel...

duidelijker :wink:

bert k
24 november 2005, 11:42
Ik vind het wel slim. Ze hebben een muziekwinkel uit New Orleans uitgebaggerd en de verzopen gitaren 'kunst' genoemd... :-D

glacius
24 november 2005, 17:27
ik vind u2 met alle respect voor mensen die het wel mooi vinden, neurotische zeik muziek, en ik vind edge maar een kneus met die onophoudelijke hoge kut geluiden erdoor !!

om hoofdpijn van te krijgen !

Bram+
25 november 2005, 12:52
En dan hebben we nog niet stilgestaan bij het feit dat U2 van alle 'grote' bands misschien wel de slechtste ritmesectie ooit heeft. Dat die Edge gast in ieder nummer hetzelfde doet, heb ik het dan maar niet over.

schizo910
25 november 2005, 13:10
:cry: En al die tijd dacht ik dat ik alleen was... :satisfie:

vulvasonic
25 november 2005, 22:15
:cry: En al die tijd dacht ik dat ik alleen was... :satisfie:
Nooit gedacht dat jullie zoiets ooit zouden zeggen. :o



Ik vind het wel een mooi dingetje trouwens.

Ic3gl0vE
25 november 2005, 22:40
Als wij zo gul waren en de keus zouden hebben zouden we ook onze lelijkste gitaar weg doen! of niet dan?

Zo is het maar net.


http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=11worst

dat!

Walternativo
25 november 2005, 23:09
wow als je dat gaat schrijven heb je echt geen leven zeg.