PDA

View Full Version : Fender DeluxePlayerStrat Mex of Americaan?



VooDoo
23 november 2005, 08:26
He Guys

Zoals de titel al zegt,
ik had een vraag over de Fender Deluxe player strat.

Dit is em

[/url]http://www.fender.com/products/search.php?partno=0133000327

Prachtig he:P

Ik kom em alleen helemaal nergens tegen, volgens mij heb ik maar 1 echte foto gezien(heel vaag)

Heeft iemand hem, en weet iemand mischien of ze bij de feedback hangen.

Njah zijn toch een paar vragen meer geworden:P maar vooruit
Alvast bedankt !

Orpheo
23 november 2005, 08:59
tis een mexicaan. dat zie ik aan de naam; als het een USA staat, staat er iets van " american blablabla" staat dat r niet, is t een mex. en de speciale edities uitjapan staan er uit mijn hoofd niet op, op die site.

maar voor dat geld zou ik geen fender nemen (gokje; rond de 550 euro? ) maar eerder een blade. in duitsland kost de texas standard 525 euro.... en imo is blade stukken beter dan fender.

edit: en hey! als goeie chauvinist neem je toch geen AMERIKAANS merk he? :D maar europees!! (blade is zwitsers nl)

Eko
23 november 2005, 09:00
Hij hangt bij een gitaarwinkel hier in de buurt. Wierden! Altijd de moeite waard. Net een cafeetje , maar dan met gitaren. Geen andere instrumenten , alleen maar gitaaridioten.
Hij heeft er een hangen , prachtig ding , mooi afgewerkt en voorzien van noiseless elementen. klinkt als een klok.
Dus mocht je op weg gaan naar die Heimat , stop dan eens onderweg.

bluegate
23 november 2005, 10:23
Feedback R'dam heeft 'm ook hangen.

Heb er even op gespeeld, en vond hem wel lekker.
Kon alleen op een POD XT spelen, maar hij beviel me prima.

Prijs 775,00 dacht ik.

Dat vond ik teveel, op internet kun je hem voor 618,00 kopen met
20 euro verzendkosten.
http://www.guitarbargains.com

Maar lekker gitaartje, ziet er mooi uit en speelt lekker.
Misschien ga ik er een kopen.

Rock&Roll
23 november 2005, 10:57
Ik heb er een. Enkel de noiseless elementen heb ik vervangen omdat ze niet echt mijn ding waren maar voor de rest een super gitaar. Mooi afgewerkt en zo. Let wel, het ding heeft een 12" radius fretboard en een vrij dikke neck ( een goeie C), dus voor akkoordenwerk is hij misschien wel een uitdaging als je anders gewoon bent.

:cool:

frekie
23 november 2005, 11:56
als goeie chauvinist neem je toch geen AMERIKAANS merk he? icon_biggrin.gif maar europees!! (blade is zwitsers nl)

Hahaa Gary Levinson is een Amerikaan die in Zwitserland woont vanwege de belstingen en zijn gitaartjes gewoon in Azie laat produceren. Verder nix mis mee als het je ding is.

VooDoo
23 november 2005, 15:00
Ik heb er een. Enkel de noiseless elementen heb ik vervangen omdat ze niet echt mijn ding waren maar voor de rest een super gitaar. Mooi afgewerkt en zo. Let wel, het ding heeft een 12" radius fretboard en een vrij dikke neck ( een goeie C), dus voor akkoordenwerk is hij misschien wel een uitdaging als je anders gewoon bent.

:cool:

Ja ik had en bij Thomann voor 699 gezien dus daar hield ik rekening mee:P maar 640 euro is ook leuk :P

ik vind het alleen wel riskant om een gitaar op internet te bestellen, je hebt ze niet voor het kiezen, wie weet krijg je net een slechte in je handen gedrukt :( dus dat vindik wel jammer

Blade heb ik al 5× overwegen:P RH4 ging alleen boven mn budget:P mischien moet ik nog es naar de texas kijken dan :-D


Maar waarom heb je de elementen vervangen, omdat ze slecht klinken, of omdat het gewoon niet jouw ding was?

heb je mischien nog foto's want ik heb nog geen goeie foto's gezien(zeg niet dat je de sunburst oranje-achtige hebt :-D )

Rock&Roll
23 november 2005, 15:29
Ik heb de crimson red, geen sunburst. Ik heb de elementen vervangen omdat ik een toongel ben en ik steeds de stocks eruit haal ;-) De vintage noiseless pups waren gewoon niet mijn ding. Ik heb er al goede dingen over gehoord, maar ook slechte. Uiteindelijk spelen enkel jouw oren een rol. Als je ze goed klinken vindt, dan hou je ze gewoon!
PM me eens voor foto's, dan stuur ik ze door via mail.