PDA

View Full Version : Gaaf filmpje Zakk Wylde op Marshall MG en Dean Muddy Bullsey



gerrekat
22 november 2005, 20:51
http://www.marshallamps.com/zakk/


:-D :-D :-D

Orpheo
22 november 2005, 20:55
ik krijg m iig nie open... hebben anderen dat ook met mac?

gerrekat
22 november 2005, 20:56
Ook nietr als je op het Marshall logo klikt?

chennie
22 november 2005, 21:03
hehe nou weet ik weer waarom marshall niet mijn ding is =)

Orpheo
22 november 2005, 21:03
nu wel :razz: ik had gewoon ff wat langer moeten wachten. ghehe

Nickname
22 november 2005, 21:10
ik vind er eerijk gezegd maar weinig aan :-?

gerrekat
22 november 2005, 21:12
Dat kan, ik vind die gitaar toch wel heel waanzinnig apart....niet dat ik hem zelf zou hoeven maar in het echt is hij toch wel heel gaaf.

en ik ben verbaasd wat een sound hij uit een MG series pleurisgoedkope Marshall krijgt!

Fumi SG
22 november 2005, 22:20
Ik vind de gitaar ook wel cool. :)

harrie-beton
22 november 2005, 22:42
Ik weet niet of dit reclame is voor Marshall met deze sociaal onbeholpen houthakker..

Hij kan wel toonladders spelen!

SDMF_Lispel
22 november 2005, 23:04
Nice axe ! alleen toch hoor ik liever zijn echte sound :lol:

Satriani
22 november 2005, 23:14
Het is wel knap ofzo, maar er is geen reet aan. In een nummer met gewoon een volledige band heeft zakk echt supervette solo's , maar zo kaal is er geen reet aan. Het zijn idd alleen toonladders

En het geluid vind ik nou ook niet geweldig, kweet niet hoeveel ze voor die amp vragen maja...niet mijn ding iig

Bruce
22 november 2005, 23:45
Wat een zaadsound! Gadver!

olaf reijnders
22 november 2005, 23:52
Echt een dichtgeplamuurde gitaargeluid, zeg. Volgepropt met allerlei effecten om de kutgeluid van de stack te maskeren. Denk ik.

episua
23 november 2005, 00:03
Ik vraag me af hoe je de kwaliteit van het geluid serieus kan beoordelen van de geluidskwaliteit van een internet filmpje. Of die versterker goed of slecht klinkt, geen flauw idee. Als je het geluid via zo'n filmpje moet beoordelen van een retedure marshall stack zal dat ook niet veel soeps zijn.

gerrekat
23 november 2005, 06:48
NOU eerlijk is eerlijk ik heb soudclips van Uberschalls en Diezels en Engls gehoord die slechter klonken, tuurlijk zal het pro recorded zijn maar ik vind dat ze signature zaak sound aardig overeind blijkt met die MG Marshall!

Walternativo
23 november 2005, 08:51
geinig. :)

pinchaholic
23 november 2005, 09:39
Gotta love the guy... 8-)

Izegrim
23 november 2005, 10:47
Ik krijg alleen maar een plaatje... :???:

Bigfoot414
23 november 2005, 21:22
Wat een p00p-sound.

Volgens mij is een stofzuiger nog muzikaler :-?

Bram+
23 november 2005, 23:56
Voor de liefhebbers hier in ieder geval de directe link:
http://www.marshallamps.com/zakk/video/zakk.mov

Rechtermuisknop, Doel opslaan als...
You know the drill...

Bobbel
24 november 2005, 09:59
ik had die grootste amp van de mg serie en die klonk zeer goed... sommige wilde niet geloven dat het transistor was...

en om nou te zeggen dat ik het mooi vond wat is speelde.... eigenlijk het verre van dat...

Plaguebearer
25 november 2005, 11:28
Tsja, ik denk dat het een kwestie van smaak is. Er staan wel 2 dingen vast: 1) Zakk is een goede gitarist 2) Zijn sound bij Ozzy is erg bruut

THW
25 november 2005, 16:49
Wat een vreselijke sound.
En wat hij nou speelt is ook niet echt geweldig :-?

Punt
26 november 2005, 00:28
Bah

NeeraDJ
26 november 2005, 12:49
Soms vraag ik me af of Zakk het aan het verliezen is, na BLS' Mafia te hebben gehoord kon ik niet geloven hoe inspiratieloos de solos waren, terwijl de riffs vaak nog wel scheurden. Dit terwijl ik Hangover Music nog best wel goed vond.

Wat me opviel in dit clipje was dat hij vaak bij dit soort filmpjes hetzelfde speelt. Ook vond ik zijn geluid heel erg gekleurd in het filmpje, iedereen die een MG heeft (geprobeerd) weet hoe weinig dynamiek die dingen hebben. Alhoewel ik moet wel eerlijk toegeven dat toen ik metal speelde met mijn Flying V met EMG81 in de brug over de MG30 ik een retestrak geluid eruit kon krijgen. Echter verbleekte dit toch bij een echte buizenversterker.

Malle Eppie
28 november 2005, 20:59
Alhoewel ik moet wel eerlijk toegeven dat toen ik metal speelde met mijn Flying V met EMG81 in de brug over de MG30 ik een retestrak geluid eruit kon krijgen. Echter verbleekte dit toch bij een echte buizenversterker.[/quote]

Als je goed luisterd zegd Zakk ook dat hij de ministack backstage gebruikt om warm te spelen.

Zelf heb ik een JCM800 maar als ik die op mijn slaapkamertje opendraai knalt het glas uit de ramen. Dan is zo'n ministack echt wel een uitkomst.

En Zakk blijft The King......

gerrekat
29 november 2005, 07:12
Ja verwacht ook nier dat hij de mnistacks mee het podium opneemt maar lul wat je wilt het clippie klinkt echt niet slecht! als er een 800 had egstaan had iedereen het gelooofd maar nu er een MG staat gaat iedereen lopen koeren!

Die gitaar blijft meesterlijk!