PDA

View Full Version : Small Stone volume drop



pjotr
22 november 2005, 19:35
Ik heb sinds kort een EH Small Stone aangeschaft, prachtig pedaal! Alleen als je het effect inschakeld zakt je volume een stuk, jammer. Nou heb ik al een beetje gegoogeld en ik ben er achter gekomen dat dit probleem met een modificatie op te lossen is. DE VRAAG: Wie weet waar dit kan en wat dit ongeveer kost?

Nielsvdam
22 november 2005, 19:55
www.analogman.com

Hij mod ze.

Dirk_Hendrik
22 november 2005, 20:01
het kan goedkoper.... me een PM (http://www.gitaarnet.nl/forum/privmsg.php?folder=inbox) sturen...

pjotr
22 november 2005, 20:17
I'm all ears... uh eyes!

schizo910
22 november 2005, 22:22
Ik had dat probleem ook, ik had het pedaal een tijdje van mijn board gehaald, nu vorige week weer terug gezet en de volume drop is ineens nihil? dat snap ik nou niet...

rhcp_schipper
22 november 2005, 22:44
Ik had dat probleem ook, ik had het pedaal een tijdje van mijn board gehaald, nu vorige week weer terug gezet en de volume drop is ineens nihil? dat snap ik nou niet...

das best wel raar jah! Ik heb er ook wel last van bij me ehx small stone, best wel vervelend eigenlijk!

jorrit
23 november 2005, 23:11
@ schizo910 dat heb ik precies hetzelfde met mn small clone. tot nu toe geen probleem. tijdje niet op mn board gehad en nu is er echt teveel volume drop.... :-?

MjS
24 november 2005, 09:12
Heeft iemand misschien een schema of uitleg van de mod? Ik overweeg een Small Stone te kopen en ben wel handig met soldeerbout.