PDA

View Full Version : TC-electronic pedalen



ketja
21 november 2005, 15:25
Heeft iemand ze al in den lande gesignaleerd? Zo ja, ervaringen? Zijn het echt gewoon de T-Rex pedalen?

robert-gitarist
21 november 2005, 16:09
TC electronic is toch al jaren overal en nergens verkrijgbaar..Julian Sas had zo bijv. een chorus/phaser ofzo van TC...
Of bedoel je dat lomp groote ruimteschip van met al die knoppen erop? :P die nieuwe..

BeeJee
21 november 2005, 17:29
Hij bedoelt waarschijnlijk de nieuwe stompbox-serie van TC. Check hun website,
maar ik ben ze nog niet tegen gekomen in NL.

robert-gitarist
21 november 2005, 17:57
Hij bedoelt waarschijnlijk de nieuwe stompbox-serie van TC. Check hun website,
maar ik ben ze nog niet tegen gekomen in NL.

Ohh okee..nja vind zelf beetje vage openings post :???: :-?
bedoel iets meer info enzo had wel gemogen..

Mitch
21 november 2005, 18:09
Misschien handiger om gewoon niet te reageren als je niet weet waar het over gaat ? :wink:

Inderdaad is de nieuwe reeks TC 'Vintage' pedalen gewoon de T Rex-serie in een andere behuizing en met een iets ander prijskaartje.
Ten minste, zo heb ik de info gekregen van een Carl Martin werknemer. Als je naar de specs kijkt kun je zo al wel zeggen dat het ontwerp wel hetzelfde moet zijn, maar inderdaad: ze hebben dezelfde inhoud.
Een Audi met een Volkswagen-motor zal ik maar zeggen....

Waarschijnlijk gewoon een leuke marketing-zet, zo van: kom, we poetsen onze lijn pedalen weer eens op, plakken er de naam Vintage op (wat echt nergens op slaat), profiteren van de reputatie die de oorspronkelijke pedalen hadden (chorus, compressor etc.) dus ja... wat moet je ermee. Ik vind die van T Rex al duur en dit is alleen maar erger.

robert-gitarist
21 november 2005, 18:24
Misschien handiger om gewoon niet te reageren als je niet weet waar het over gaat ? :wink:

Inderdaad is de nieuwe reeks TC 'Vintage' pedalen gewoon de T Rex-serie in een andere behuizing en met een iets ander prijskaartje.
Ten minste, zo heb ik de info gekregen van een Carl Martin werknemer. Als je naar de specs kijkt kun je zo al wel zeggen dat het ontwerp wel hetzelfde moet zijn, maar inderdaad: ze hebben dezelfde inhoud.
Een Audi met een Volkswagen-motor zal ik maar zeggen....

Waarschijnlijk gewoon een leuke marketing-zet, zo van: kom, we poetsen onze lijn pedalen weer eens op, plakken er de naam Vintage op (wat echt nergens op slaat), profiteren van de reputatie die de oorspronkelijke pedalen hadden (chorus, compressor etc.) dus ja... wat moet je ermee. Ik vind die van T Rex al duur en dit is alleen maar erger.

Ah joh laat mij zo nu en dan ook ff me post's verhogen :P hehehe :P grapje dude ;)

Maare wat gaan die pedalen kosten eigelijk?
Want inderdaad T Rex is al behoorlijk schadelijk voor de portomonee :P
En ja inderdaad naam Vintage slaat nergens op.Men zegt al snel tegenwoordig dat iets vintage is :-?
Bedoel replica=replica en geen vintage.

Mitch
21 november 2005, 18:48
Ik ben nu te lui om te googlen, maar een korte zoektocht zal het je wel vertellen. Voor de delay, oftewel de replica van de 'Replica' :D kwam er zo tegen de 400E uit. Gewoon wachten tot ze in de uitverkoop gaan...

robert-gitarist
21 november 2005, 19:22
Ik ben nu te lui om te googlen, maar een korte zoektocht zal het je wel vertellen. Voor de delay, oftewel de replica van de 'Replica' :D kwam er zo tegen de 400E uit. Gewoon wachten tot ze in de uitverkoop gaan...

400???????!!!!!


:o :o :o :o :o

Mén wat asociaal duur...niet normaal..wie geeft dat uit voor een replica van een replica pedaal

Lucluc
21 november 2005, 19:29
http://i19.photobucket.com/albums/b192/Lucluc/tctrex.jpg

De Beer
21 november 2005, 19:34
Mén wat asociaal duur...niet normaal..wie geeft dat uit voor een replica van een replica pedaalVoor dat geld heb je een nieuwe g-major!!!!! :o

robert-gitarist
21 november 2005, 19:36
Mén wat asociaal duur...niet normaal..wie geeft dat uit voor een replica van een replica pedaalVoor dat geld heb je een nieuwe g-major!!!!! :o

Onderandere :P

Ik zou als nog gaan dan voor die T Rex als ik mocht kiezen.
Als ze toch beiden het zelfde zijn,vind ik die T Rex stukken mooier eruit zien :P en meer vintage uitzien dan dat zwarte kreng ernaast :P :D
Tsja ook wil ook wat he :P
Maar die T Rex is ook niet goedkoop trouwens,meende 355 euro?
maar altijd nog goedkopen dan dat geval van TC :D

dml
21 november 2005, 22:44
[quote=Seymour Paul]Misschien handiger om gewoon niet te reageren als je niet weet waar het over gaat ? :wink:

En ja inderdaad naam Vintage slaat nergens op.Men zegt al snel tegenwoordig dat iets vintage is :-?
Bedoel replica=replica en geen vintage.d

En dan zeggen dat je de T-rex Replica prefereert boven de TC om het uiterlijk.........

vinni
21 november 2005, 23:40
Zijn inderdaad T-rex pedalen in een ander jasje.

Ik heb de Replica gehad....en de G-major.
Ik hoop toch niet dat je die echt met elkaar vergelijkt.

Als je die Eur 399 teveel vind, moet je'm niet kopen.
Ik vond het dus niet teveel.

Vinni