PDA

View Full Version : Ik zit in een dilemma.. welke akkoorden zijn dit?



Deftonic
20 november 2005, 19:26
Hallo beste gitaarfreaks,

Ik ben bezig om een nummer uit te zoeken, maar ik krijg toch op een of andere manier die akkoorden van de intro niet uit.

Volgens mij zijn het Bm en dan Amaj maar dan met de dunne 3 ingedrukt op de 2e fret.

Maar als ik deze akkoorden speel dan krijg ik niet het akkoord wat ik luister. Ik word echt helemaal GEKKK echt gekk ken je dat gevoel? :D dat als je uren uitzoekt maar het toch niet krijgt.

Ik heb dat nummer hier upgeload.. kan iemand me hiermee helpen? De rest lukt allemaal.. alleen die akkoorden. Kan iemand mij uitleggen in wat voor soort progressie ze zitten?

http://rapidshare.de/files/7912953/An.mp3.html[/url]

Bl44t44p
20 november 2005, 20:39
Probeer het eens met powerchords ipv open akkoorden? En dan alleen de eerste 4 snaren aanslaan.

Nickname
22 november 2005, 16:20
probeer het eens met een guitar pro file :-D

koella
22 november 2005, 23:14
8 mb downloaden voor een paar beginaccoordjes. Daar begin ik niet aan. Kort eerst de mp3 maar eens in :-D

Deftonic
23 november 2005, 04:29
uhauha ja daar had ik niet aan gedacht aan dat inkorten, maargoed ik zal t wel inkorten.. ik dacht dat tegenwoordig downloaden zo snel ging :p inkorten duurt langer dan t downloaden..

sambora
23 november 2005, 12:59
Zijn het niet ongeveer deze 2 akkoorden?

|--------|
|--------|
|-7-6----|
|-7-7----|
|-5-4----|
|--------|

Heb niet heel veel tijd, dus zal niet 100% kloppen...

koella
23 november 2005, 22:55
uhauha ja daar had ik niet aan gedacht aan dat inkorten, maargoed ik zal t wel inkorten.. ik dacht dat tegenwoordig downloaden zo snel ging :p inkorten duurt langer dan t downloaden..

Bij mij niet. Ik moet de berichten nog via rooksignalen van mijn buurman binnenkrijgen. :-(

Nee serieus, heb adsl maar lang......zaam..... :roll: