PDA

View Full Version : Burkey powersupplier



Cornholio
20 november 2005, 18:05
Hey, Ik las een stukje in de gitaarplus over deze adaptor(http://www.burkey.nl/) en daar werd ie redelijk goed aangeschreven. Iemand al ervaring met deze adaptor?

Mitch
20 november 2005, 18:44
Bij mijn weten twee gebruikers hier: Robbert en gvink.
Je krijgt dus snel antwoord op je vraag :)

AlterEgo
20 november 2005, 18:59
Jeuzes, 200 euro voor een adapter? Waarom die prijs?!

Robbert
20 november 2005, 20:08
@AlterEgo: Surf naar de website en lees daar de uitleg maar.

@ts: Ik heb de eerste versie, weet niet wat er ondertussen verbeterd is in de 2e versie.
Het is een prima supply, wel aan de forse kant. Voor 1 of 2 pedalen kun je beter de standaard Ibanez adapter nemen, maar als je meerdere pedalen en voltages nodig hebt, is dit een ideaal apparaat!
Kabeltjes zitten erbij, goed verpakt. Heel ok. Als het goed is zijn custom opties ook nog mogelijk (18v uitgang bv).

Dirk_Hendrik
20 november 2005, 20:21
Robbert,

Is dat dat ding dat we op de pedalendag de hele tijd gebruikten? Dat was een topapparaat en z'n geld dubbel en dwars waard!

Robbert
20 november 2005, 20:25
Robbert,

Is dat dat ding dat we op de pedalendag de hele tijd gebruikten? Dat was een topapparaat en z'n geld dubbel en dwars waard!

Idd die groene powersupply. Kostte me een rib uit mijn lijf, maar ik hoef niet meer te rommelen met batterijen of adapters. Gewoon 1 apparaat en paar hele kleine kabeltjes :D

gvink
20 november 2005, 22:44
Ik heb momenteel versie 2 op mn bord staan en hij voedt 23 (!) pedalen moeiteloos.. Waaronder een 18v en een 24v.. :o
De versie twee heeft vooral een net wat andere look gekregen en groene ledjes ipv rode...

Kijk voor wat foto's op mn site. Custom is veel mogelijk.. :)

Robbert
20 november 2005, 22:46
Dat ie dat kan geloof ik best, maar het principe van geisoleerde uitgangen is dat er 1 pedaal per uitgang gebruikt wordt. Anders hebbie niks aan dat pluspunt :D

gvink
20 november 2005, 22:51
Op zich wel, maar dat betekent ook dat ie veel minder kans op brommen heeft. En als ik maar een pedaal per uitgang mag gebruiken dan heb ik iets van zes Flatliners nodig.. En dan staat mn bord wel heel gauw vol... :razz:
Ik vind m voornamelijk erg fijn omdat ie 200mA per uitgang heeft en ik heb nu dus zes pedalen per uitgang erop hangen. Was nog wel even schuiven met de juiste pedalen bij elkaar op de daisy chain. sommige vonden elkaar niet zo aardig... :-?

;)

Robbert
20 november 2005, 22:58
Idd. Zit natuurlijk wel een goeie, grote filter in... ruimte zat :D

robert-gitarist
20 november 2005, 23:00
Ik heb momenteel versie 2 op mn bord staan en hij voedt 23 (!) pedalen moeiteloos.. Waaronder een 18v en een 24v.. :o
De versie twee heeft vooral een net wat andere look gekregen en groene ledjes ipv rode...

Kijk voor wat foto's op mn site. Custom is veel mogelijk.. :)

23????
Kan ie dat echt voeden zonder probelem?
Dan moet ik ook z'n ding aan gaan schaffen een keer want als ik me pedalenbak wil voeden mag ik wel 2 VooDoo Lab PP2's kopen en ben ik 400 euro kwijt :o

dano
20 november 2005, 23:01
Op zich wel, maar dat betekent ook dat ie veel minder kans op brommen heeft. En als ik maar een pedaal per uitgang mag gebruiken dan heb ik iets van zes Flatliners nodig.. En dan staat mn bord wel heel gauw vol... :razz:
Ik vind m voornamelijk erg fijn omdat ie 200mA per uitgang heeft en ik heb nu dus zes pedalen per uitgang erop hangen. Was nog wel even schuiven met de juiste pedalen bij elkaar op de daisy chain. sommige vonden elkaar niet zo aardig... :-?

;)

he heb je daar toevallig foto's van? ben wel erg benieuwd namelijk:)

DREAMMACHINE
21 november 2005, 09:52
....ik voed met mijn pp2 ook wel meer dan pedalen dan 8 ( inmiddels max. 15 zelfs....dus....kan ook....)...

ewout
26 november 2005, 22:01
http://www.xs4all.nl/~zuiden/photo/pedalendag/DSC02967.jpg

Alstublieft..! (momenteel is de opstelling flink veranderd en veel overzichtelijker geworden. :)
Nieuwe daisy chain kabeltjes gemaakt en alles opnieuw los gehaald en neergezet...

:-D

dml
27 november 2005, 01:17
Die WorkMate zit er aan vast? :-D
Wel handig als het podium te klein is, wat ik me in dit geval levendig kan voorstellen, je ze je plank dan gewoon voor het podium!!!

gvink
27 november 2005, 14:36
Dat was voor de pedalendag... Konden mensen ze staand bedienen/testen/bekijken.. :)