PDA

View Full Version : hey...Skabouter!!!....waar ben je? (trilogy test vraagje)



mrg470
19 november 2005, 13:41
hey skabouter, hoorde van Aart dat je een trilogy had getest bij feedback...kan je daar misschien ff een reviewtje over neerkwakken??? :lol:

thanx alvast, ben namelijk erg benieuwd naar anderen hun mening...dus als iemand anders zich ook nog geroepen voelt...........graag

Ritch
19 november 2005, 14:16
Je kan hem toch ook gewoon PM-en? :roll:

Orpheo
19 november 2005, 15:02
hey skabouter, hoorde van Aart dat je een trilogy had getest bij feedback...kan je daar misschien ff een reviewtje over neerkwakken??? :lol:

thanx alvast, ben namelijk erg benieuwd naar anderen hun mening...dus als iemand anders zich ook nog geroepen voelt...........graag

ik heb 2 weken geleden daar een HUGE review van gegeven.... ff zoeken dus... maar kort gezegd: veel sounds, en veel bruikbaar. van licht bluesy tot dikke metal. simpel :)

Nocki
19 november 2005, 16:52
Had al gehoord dat ie niet lyrisch is erover... (netjes gezegd he..)

Nocki

mrg470
19 november 2005, 19:53
hehe....thanx allemaal, ga ff zoeken, ik heb hem niet ge_PMed omdat er misschien meer mensen zijn die er nieuwsgierig naar zijn....maar ga hem zeker zelf testen

ieme
19 november 2005, 19:54
orpheo, jij was er wel positief over dus... buiten de vele mogelijkheden, KLINKT ie ook lekker?

Anders Destium
19 november 2005, 20:36
Hoe minder mogelijkheden, hoe beter de tone toch :roll:

Orpheo
19 november 2005, 21:31
orpheo, jij was er wel positief over dus... buiten de vele mogelijkheden, KLINKT ie ook lekker?

hij klinkt opzich wel lekker hoor. veel sounds, en van de vele sounds is zeg maar 2/3 echt bruikbaar voor mij. maar tis niets dat ik NIET met mijn marshall 1 kanaals kan produceren zeg maar. ik ben van mening dat als je een gitarist bent die zich echt de blubber heeft gespaard voor een ECHTE BUIZENBAK met meerdere kanalen voor live gebruik, dan is ie ideaal. maar ben je meer veeleisend, en heb je meer rek in je portemonee, dan zou ik zeker voor wat anders gaan. een leuke OUWE marshall combo en een vox ac30. dan kom je echt al een HEEL eind. overigens; dat wordt ook de set die bij mij er tzt aankomt. ik heb niet meer nodig, en voor solovolume neem ik een stompbox (nou ja...cleanbooster eigenlijk).

imlikeajungle
20 november 2005, 02:20
ELKE post die jij maakt gaat over JOU hé, Orpheo, altijd maar weer: ik ik ik ik ik. Ongelooflijk..

AART
20 november 2005, 11:04
en btw, it wasn't me wie zei dat hij hem getest had.

ieme
20 november 2005, 12:20
ELKE post die jij maakt gaat over JOU hé, Orpheo, altijd maar weer: ik ik ik ik ik. Ongelooflijk..

ik ik ik ik vroeg toch ook naar zijn mening!

mrg470
20 november 2005, 14:53
hehe.....ik, ik, ik.........wie jij? ja ik.....heb je review gelezen orpheo, en thanx..positief dacht ik wel, en het helpt zeker

die powertone2 heb ik ook getest. maar er zijn voor mij toch heel wat amps die ik beter vind (duotone b.v)...maar het voordeel v/d trilogy vind ik alle mogelijkheden, en dus lekker compact......

en anders toch maar de dutone of de legacy :D

skabouter
20 november 2005, 16:10
hey guys

ik was donderdag in feedback en heb idd de trilogy getest (maar hoe wist iemand dit,ik heb er niemand over gesproken, alleen Nocki, zoals hij al zei)

helaasch had ik niet zoveel tijd om hem te checken, omdat de vriendin die mee was beetje zat te drammen dat ze weer naar huis wilde, godverredomme !!! :evil:

maar ik heb denk ik 10min. gespeelt, en die zijn mijn bevindingen:

clean: vreeeeselijk slecht! doods, en kil en koud. echt niet echt mooi, mss voor een slechte metal band, maar verder kan je er niets mee. ook die Sparkle functie was ruk! ik had iets verwacht als extra hoog boost, en dat je beetje fender achtige clean zou krijgen, maar het was TE erg. vreselijk veel treble ineens, het geluid ging beetje als van slechte piezo`s klinken. ik vond het helemaal niets, totaal onbruikbaar!

crunch: enigzins wel lekker, beetje zo`n (classic) rock sound.........maar haalde het bij lange na niet bij de crunch van mn framus (Die evenduur is, ook midi heeft en ook nog es een dubbele master).

Lead: veeel gain, zeker met de Hi gain functie aan. positief vond ik dat er zelfs nog een 2e gainknop was voor deze extra functie. dus best wel breed in te stellen. maaarrrrrr minder positief vond ik de sound. hij had veel gain, en laag, en ook wel iets wat op punch leek, maar gewoon geen ballen. het was het niet helemaal, kvond het niet mooi!

overal opinion: er zitten wel veel opties op die amp en het uiterlijk is GODDELIJK!!! alleen hij oogt te goedkoop eigenlijk. er zit gewoon veel geld in die amp zn features (midi, smartloop, 3 channels (met elk extra functie, dus je kan spreken van 6 channels), en natuurlijk die prachtige neon verlichting!

maar verder vind ik de sounds heel matig, en cheap, en het deed met bij iedere channel precies denken aan een solid state amp! ik zou deze amp zelf nooit kopen, ik ken veel en veel betere amps voor hetzelfde geld (powerball, framus dragon).

ik ga ooit nog es voor de Duotone, dit was wel een goddelijke amp in mijn ogen, die had echt TOON en ook dat gave neonuiterlijk dan (waar k als een blok voor val!) maar de Trilogy is het voor mij niet.......................

skabouter
20 november 2005, 16:11
dubbeldebubbel

NeeraDJ
20 november 2005, 18:04
ELKE post die jij maakt gaat over JOU hé, Orpheo, altijd maar weer: ik ik ik ik ik. Ongelooflijk..

ik ik ik ik vroeg toch ook naar zijn mening!
Wat imlikeajungle zei viel me ook op bij de reviews die Orpheo geeft, ik vind 'm een aardige knul verder, maar bij een review vind ik toch dat je zo objectief mogelijk moet blijven. Natuurlijk zit je eigen mening er dik ingepropt, maar probeer dit dan te beperken door bijv. meer over de karakter van de sound te praten dan er omheen te draaien over hoe onbruikhaar deze voor jou is (waarom?). Vergelijk het maar eens met andere geposte reviews op dit forum en je begrijpt wat ik bedoel.

Orpheo
20 november 2005, 18:39
ELKE post die jij maakt gaat over JOU hé, Orpheo, altijd maar weer: ik ik ik ik ik. Ongelooflijk..

ik ik ik ik vroeg toch ook naar zijn mening!
Wat imlikeajungle zei viel me ook op bij de reviews die Orpheo geeft, ik vind 'm een aardige knul verder, maar bij een review vind ik toch dat je zo objectief mogelijk moet blijven. Natuurlijk zit je eigen mening er dik ingepropt, maar probeer dit dan te beperken door bijv. meer over de karakter van de sound te praten dan er omheen te draaien over hoe onbruikhaar deze voor jou is (waarom?). Vergelijk het maar eens met andere geposte reviews op dit forum en je begrijpt wat ik bedoel.

okayy, ik zal in t vervolg proberen objectiever te blijven, voor zover dat gaat. thnx for the advice.

@ imlikeajungle:

dude, ieme vroeg toch wat ik ervan vond....of niet soms....

never mind ook.

skabouter
20 november 2005, 19:15
hmm, ik heb in mijn review ook behoorlijk mn eigen mening erdoorgedrukt......... :oops:

maar wat natuurlijk ook belangrijk is, is dat alles relatief is, hou daar rekening mee met het lezen van een (of mijn) review!
ik heb bijv. een Framus Dragon, waar ik heeeel blij mee ben, dus zal een amp wel heeel goed moeten zijn wil ik hem positiever beoordelen. ik kraak dus sneller andere dingen af.........als je altijd op een valvestate 100 hebt gespeelt zal deze amp mss wel goddelijk voor je zijn :)