PDA

View Full Version : mooier kan niet



timbo
17 november 2005, 18:27
http://www.epiphone.com/images/211_01.jpg

dit ding is super vet hoeveel kost tie want de prijs staat er niet bij enw at vinden jullie er van

Philippe
17 november 2005, 18:32
Persoonlijk vind ik hem niet erg mooi. Lijkt net een gitaartje van de kijkshop.

Jax
17 november 2005, 18:32
Hij is volgens mij niet zo duur, is geloof ik een LP special. Tja, hij is wel grappig. Heb em een keer uitgetest bij Dirk Witte, maar vond hem kut spelen. En aangezien bespeelbaarheid voor de looks komen....

bram123
17 november 2005, 18:35
wat een suf ding zeg.

Jorikjet
17 november 2005, 18:36
ik schat zo'n 250 euro

hoofd
17 november 2005, 18:36
Ik vind 'm erg smaakloos...net als de t-shirts bij de H&M met Che Guavara erop, best wel erg nep. Bovendien issie niet eens mooi gemaakt, die gekleurde position-markers geven het geheel wel een erg speelgoed-achtig karakter.

Debaser
17 november 2005, 18:40
Ze hebben hem bij RockPalace in Den Haag hangen.
de prijs ben ik vergeten.

Janne
17 november 2005, 19:09
http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-168407.html

Janne
17 november 2005, 19:10
http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-168407.html

hansmans
17 november 2005, 19:32
kun je voor dat geld niet beter een epiphone LP standaard kopen

d'oh
17 november 2005, 19:51
idd erg lelijk
die inlays zijn echt zo bart smitgitaar

Helter Skelter
17 november 2005, 19:55
als je een Bob fan bent is dit natuurlijk geweldig 8-)

Ralph Nuis
17 november 2005, 20:45
als je een Bob fan bent is dit natuurlijk geweldig 8-)

Nou om eerlijk te zijn vind ik dat niet. Ik ben een GROOT Bob Marley fan (en reggae/ska/dancehall over het algemeen), maar wat vind ik die gitaar lelijk. Bob speelde zelfs over een andere gitaar (andere finish, geen humbuckers) en dan adverteren ze met de jamaicaanse vlag als inlay, terwijl het de kleuren van Ethiopië zijn.

Nee je kan inderdaad veel beter voor de LP Standard gaan, mits je hem echt wilt om de looks.

Debaser
17 november 2005, 22:01
en dan adverteren ze met de jamaicaanse vlag als inlay, terwijl het de kleuren van Ethiopië zijn.


Bob was toch Rastafari, en die zien toch Halie Selassie als heilig.
Halie Selassie was de keizer van Ethiopie.
Die overigens weer Ras Tafari heette, voordat ie keizer werd

ik denk daarom deze kleuren


:D

Noid
17 november 2005, 22:11
Bob was toch Rastafari, en die zien toch Halie Selassie als heilig.
Halie Selassie was de keizer van Ethiopie.

ik denk daarom deze kleuren

:D

+1

Walternativo
17 november 2005, 22:17
touché!
Ik vind m zelf niet super maar geen slecht woord over Che Guevara's afbeelding. Laten we het niet over politiek gaan hebben maar geef toe dat het een goed werk is in kunstzinnige zin. Ook vind ik de Rage Against the Machine vuist prachtig. (Daarvan heb ik de poster net binnen trouwens! Yeehaw! :))

Debaser
17 november 2005, 22:19
touché!
Ik vind m zelf niet super maar geen slecht woord over Che Guevara's afbeelding. Laten we het niet over politiek gaan hebben maar geef toe dat het een goed werk is in kunstzinnige zin. Ook vind ik de Rage Against the Machine vuist prachtig. (Daarvan heb ik de poster net binnen trouwens! Yeehaw! :))


fak joe i woont doe wat joe tel mie !
:D

amon
18 november 2005, 00:34
Die tekening is best mooi op die plek en zeker emt dat zwart/bruine contrast. Maar die inlays, headstock en die hardware halen de mojo naar 0°K

Helter Skelter
18 november 2005, 01:22
zo wauw, da's me koud 272 graden onder 0!

Wormaap
18 november 2005, 01:42
Het is 0K, en niet 0 graden K...
En 0K is -273.16 graden C, niet -272...

Bram+
18 november 2005, 04:38
De afbeelding van 'Ernesto' Guevara is in commerciële zin een goed werk. Over Che zelf vallen genoeg slechte woorden te zeggen.
Het mooiste aan die gitaar is m.i. de meegekleurde headstock. Dat zouden ze bij gibson/epiphone wat mij betreft nog vaker mogen doen.

Ik vond -272°C al koud..

FruscianteFan
18 november 2005, 07:53
Het is 0K, en niet 0 graden K...
En 0K is -273.16 graden C, niet -272...ik wou net zeggen... stelletje amateurs :amp: :-D

BassAgent
18 november 2005, 09:42
@Wormaap: Dat wist ik!

@topicstarter: ik had m bijna gewonnen bij zo'n Epiphone contest, maar achteraf had ik toch wel iets anders willen winnen, ik heb m namelijk een keer bespeeld en hij speelt echt slecht. De inlays zijn, zoals meerderen al zeiden, net plastic :-(

Fuhgawz
18 november 2005, 10:27
Ik vind die zwarte afbeelding op dat hout wel mooi eigenlijk...

Walternativo
18 november 2005, 11:47
De afbeelding van 'Ernesto' Guevara is in commerciële zin een goed werk. Over Che zelf vallen genoeg slechte woorden te zeggen.
Het mooiste aan die gitaar is m.i. de meegekleurde headstock. Dat zouden ze bij gibson/epiphone wat mij betreft nog vaker mogen doen.

Ik vond -272°C al koud..

.... hij heette niet echt Che Guevara maar Ernesto Guevara. Che is de bijnaam, niet Ernesto.

Anders Destium
18 november 2005, 12:10
@Wormaap: Dat wist ik!

@topicstarter: ik had m bijna gewonnen bij zo'n Epiphone contest, maar achteraf had ik toch wel iets anders willen winnen, ik heb m namelijk een keer bespeeld en hij speelt echt slecht. De inlays zijn, zoals meerderen al zeiden, net plastic :-(

Erger nog, ze ZIJN gewoon plastic.

frekie
18 november 2005, 12:23
Haha Che, komt dan echt alles terug. Ik had vroeger een poster van hem op mijn jongenskamer met van dat 70ies behang met zo'n motiefje erin. Het WAREN dan ook de jaren 70 vd vorige eeuw :-D

Bram+
18 november 2005, 13:45
De afbeelding van 'Ernesto' Guevara is in commerciële zin een goed werk. Over Che zelf vallen genoeg slechte woorden te zeggen.
Het mooiste aan die gitaar is m.i. de meegekleurde headstock. Dat zouden ze bij gibson/epiphone wat mij betreft nog vaker mogen doen.

Ik vond -272°C al koud..

.... hij heette niet echt Che Guevara maar Ernesto Guevara. Che is de bijnaam, niet Ernesto.

No shit, Sherlock..

schizo910
18 november 2005, 14:41
Haha Che, komt dan echt alles terug. Ik had vroeger een poster van hem op mijn jongenskamer met van dat 70ies behang met zo'n motiefje erin. Het WAREN dan ook de jaren 70 vd vorige eeuw :-D

Maar wist je toen ook wie hij was, waar hij voor stond en wat hij deed?

Mike McCready
18 november 2005, 15:36
Bij Schreeven in Nijmegen heb ik hem laatst ook nog zien hangen.

vulvasonic
18 november 2005, 15:48
Bij Schreeven in Nijmegen heb ik hem laatst ook nog zien hangen.

Wie?
Che Guevara?????

Maaaaaaaan wreed! :o

Ralph Nuis
18 november 2005, 18:13
en dan adverteren ze met de jamaicaanse vlag als inlay, terwijl het de kleuren van Ethiopië zijn.


Bob was toch Rastafari, en die zien toch Halie Selassie als heilig.
Halie Selassie was de keizer van Ethiopie.
Die overigens weer Ras Tafari heette, voordat ie keizer werd

ik denk daarom deze kleuren


:D

Kort gezegd is dat zo ja, tevens is Ethiopië de orginele benaming van het continent Afrika, vandaar. :wink: (Proud member of http://dutchrasta.suddenlaunch.com ;))

Maar goed, dat doet er verder niet toe, het ging erom dat ze het de Jamaicaanse vlag noemen, terwijl het deze niet is.

Marley
26 december 2005, 02:29
touché!
Ik vind m zelf niet super maar geen slecht woord over Che Guevara's afbeelding. Laten we het niet over politiek gaan hebben maar geef toe dat het een goed werk is in kunstzinnige zin. Ook vind ik de Rage Against the Machine vuist prachtig. (Daarvan heb ik de poster net binnen trouwens! Yeehaw! :))

De afbeelding op de gitaar is Bob himself , of hebben jullie het over een andere afbeelding dan op de gitaar ?