PDA

View Full Version : www.hookamps.com eindelijk klaar!



ieme
15 november 2005, 15:41
heeft zo'n jaar geduurd maar nu eindelijk online de HOOK amp site!

www.hookamps.com

Helter Skelter
15 november 2005, 16:08
mooie 'to-the-point' site, hou ik wel van

De amp klinkt erg JCM-800 Marshall-esque, wat dat betreft geen nieuws onder de zon. Hoeveel moet die Hook eigenlijk opbrengen?

Ritch
15 november 2005, 16:11
3295,= :amp:

almarvk
15 november 2005, 16:19
Dure ampjes...

Sorry dat ik het moet zeggen; maar wat een lelijke website :-(

Bigfoot414
15 november 2005, 16:29
Maar wel coole fimpjes 8-)

Bigfoot414
15 november 2005, 16:29
Maar wel coole fimpjes 8-)

spanky_franky
15 november 2005, 16:43
Die filmpjes: ....... :o :o :o :o :o klinkt guuuuuuud... !! Damn!!

Met strat heerlijk, en met LP ook fantastisch!!!

Negative K3 fan
15 november 2005, 16:59
lijpe site! foto's van binnenkanten, filmpjes etc.

wel een beetje aan de prijs

Negative K3 fan
15 november 2005, 17:00
lijpe site! foto's van binnenkanten, filmpjes etc.

wel een beetje aan de prijs

Helter Skelter
15 november 2005, 17:10
€3295,- :o

voor dat geld zou ik 2 JCM-800 2203's + stereocab + A/B switch kopen, heb je hetzelfde en nog geld genoeg over voor een bijpassende LP 8-)

DREAMMACHINE
15 november 2005, 17:20
die hook klinkt toch wel even een stuk gedefinieerder dan een jcm800....maarja, voor die prijs mag je dat ook wel verwachten. Het blijft een te dure amp natuurlijk....

spanky_franky
15 november 2005, 17:24
Hook is wel ff een stapje hoger dan een JCM 800!!! Laatst nog gezien op een optreden, toch wel errug leip zo`n Hook. De filmpjes bevestigen dat :o

dejohan
15 november 2005, 18:27
Dure ampjes...

Sorry dat ik het moet zeggen; maar wat een lelijke website :-(

Je bent gek :D .

Nuja, smaken....


De amp klinkt echt ge-wel-dig op die videotjes.

Alleen zal ik hem nooit kunnen kopen :-? .

ieme
15 november 2005, 18:36
en toch zijn er al 30 stuks verkocht

DREAMMACHINE
15 november 2005, 18:37
...dat is aardig wat.

hoe vindt je hem in vergelijk met je guytron, ieme?...en welke is veelzijdiger?

nielsduursma
15 november 2005, 18:47
er is zeker niemand die filmpje ch-1 ff kan tabben??? :roll:

almarvk
15 november 2005, 18:54
Dure ampjes...

Sorry dat ik het moet zeggen; maar wat een lelijke website :-(

Je bent gek :D .

Nuja, smaken....



punt 1: dat klopt :)

Maar ik kijk er een beetje anders tegenaan als mislukt IT-studentje. ;)

crapton
15 november 2005, 18:57
Dat ziet er cool uit die site.

Versterker klinkt ook erg goed, maar het helpt natuurlijk verrekkes als je beroeps bent en goed kan spelen, nietwaar? En er zit wel een Bogner kast onder. Blijft een erg duur ampje.

Ieme - hoe klink jij op een modeller, mits goed afgesteld?

En leuk die stukjes van Girl eens af te kijken... graag meer videotjes, dank u.

ieme
15 november 2005, 19:06
...dat is aardig wat.

hoe vindt je hem in vergelijk met je guytron, ieme?...en welke is veelzijdiger?

ik heb ze nooit naast elkaar gehad...

Agent_Smith
15 november 2005, 19:35
[quote=dejohan]
Maar ik kijk er een beetje anders tegenaan als mislukt IT-studentje. ;)

Dan nog is het een geinige site.
Hetzelfde geldt voor de amp trouwens.

dejohan
15 november 2005, 20:57
En leuk die stukjes van Girl eens af te kijken... graag meer videotjes, dank u.

Ja, ik heb ook net gratis gitaarles gekregen :-).

Ibanez RuleZ
15 november 2005, 21:18
ik zag vorig jaar een gast met een hook versterker optreden. had een leuk geluid, maar erg anouk achtig (goh), strat plus hook versterker en een bogners 4*12 kast. was een studentenband (vond ik wel erg dubieus eigenlijk, maja, wie ben ik).

klonk goed, maar om nu te zeggen 3300 euro voor de versterker... zonde van je geld

harrald

Fumi SG
15 november 2005, 21:37
Inderdaad vette amps! Ook wel vet... de 'input' bromt als je je cursor er over beweegt. 8-)

Mitch
15 november 2005, 22:56
De geluidskwaliteit van de filmpjes vind ik te slecht om ook maar het gerigste oordeel over de versterker te vellen. De link naar een JCM800 ontgaat mij ook volledig wat betreft de cleane partijen, maar ja....JCM800 blijft hier vor velen nog steeds een maatstaf waaraan andere versterkers moeten worden afgemeten. Alsof je een Mercedes SLK ook zou moeten gaan vergelijken met een Opel Astra :roll:

But anyway: ik begrijp dat geïmporteerd handwerk hier erg prijzig is, maar waarom NL handwerk voor zó grof veel geld van de hand moet gaan begrijp ik niet helemaal. Ik krijg een beetje het "maak het duur dan wordt het exclusief" gevoel bij.

Nielsje
15 november 2005, 23:09
Ja inderdaad..

hij ziet er goed uit, en klinkt ook goed,

maar ik denk, dat ik voor minder geld twee tops kan vinden die beiden sounds net zo goed, wellicht wel beter kunnen.

en tja.. ook al zijn er al 30 van verkocht..

Ik vind hem gewoon te duur voor wat ie presteert (volgens de samples dan)

Orpheo
15 november 2005, 23:49
ik vind m ook niet echt bijzonder hoor.... mijn (gemodde) marshall jcm800 klinkt in mijn oren veelzijdiger en dynamischer dan die amp. eigenlijk, in vergelijking met iedere andere amp is de mijne beter.... ik moet nog een amp tegenkomen die lekkerder klinkt dan de mijne. en ik heb er HEEL veel geprobeerd.

bloodboiler
16 november 2005, 00:22
WTF 3295,= :???: , samples klinken zeker niet slecht en in het echt zal die amp wel helemaal lekker klinken maar die prijs???

Je moet wel een extreme Haaksma groupie zijn om dat geld voor een relatief eenvoudige amp (qua mogenlijkheden) op tafel te leggen.

Helter Skelter
16 november 2005, 01:13
blijkt dat veel gitaristen de geluidskwaliteit nog altijd afmeten aan de prijs die ze ervoor moeten betalen m.a.w. ze luisteren met hun portemonnee i.p.v. hun oren.

Dat veel gitaristen de JCM-800 singlechannel als standaard voor een goede rocksound zien komt niet uit de lucht vallen, veel fabrikanten delen die zienswijze ook: Bogner, Rivera, Matchless, deze Hook en zelfs Koch met de TT II e.v.a. gebruiken die typische Marshallsound als basis voor hun OD en dit wordt in de bijgeleverde manuals vaak fijntjes omschreven als 'British setting/flavour/drive' etc. Clean is deze Hook wel superieur, bijna net zo goed als een Fender Dual Showman head van €600 :wink:

ik geef toe dat ik een beetje chargeer (de geluidskwaliteit is sowieso prut voor een goed oordeel) maar de moraal van het verhaal is hopelijk duidelijk :)

ontopic:

Hook is een mooi ding maar wel way overpriced, als de amp zo rond de €1500,- had moeten opbrengen had ik misschien belangstelling gehad

spanky_franky
16 november 2005, 11:19
ik geef toe dat ik een beetje chargeer (de geluidskwaliteit is sowieso prut voor een goed oordeel) maar de moraal van het verhaal is hopelijk duidelijk :)

ontopic:

Hook is een mooi ding maar wel way overpriced, als de amp zo rond de €1500,- had moeten opbrengen had ik misschien belangstelling gehad
+1!!!

véél te duur. En dan toch echt onbegrijpelijk dat videoclipjes met een fatsoenlijke geluidskwaliteit er niet af kunnen :???:

Helter Skelter
16 november 2005, 11:23
waarschijnlijk hebben ze de filmpjes enorm gecomprimeerd om het downloaden makkelijker te maken of Leendert speelt veels te hard :o

ieme
16 november 2005, 12:50
jullie moeten om een goed oordeel te geven de amp zelf bespelen en niet op een paar fimpjes afgaan....

Mitch
16 november 2005, 13:49
Wat hebben de filmpjes op de site dan voor nut :-?
Kijk, ik snap best dat ze, om de bandbreedte een beetje binnen de perken te houden, die videootjes een beetje comprimeren, maar zo hoor je nóg niks ! Waarom dan geen soundclips die minder ver gecomprimeerd zijn ?
Sja, zie je Haaksma niet... zullen ze marketing-technisch wel minder vinden :D

Als je een top van 3k+ euro wil wegzetten waarvan je vindt dat de geluidskwaliteit superieur is en je zet dan heel ver gecomprimeerde filmpjes on-line met een slechte geluidskwaliteit dan ben je gewoon niet consequent.

Quink
16 november 2005, 14:13
Als je een top van 3k+ euro wil wegzetten waarvan je vindt dat de geluidskwaliteit superieur is en je zet dan heel ver gecomprimeerde filmpjes on-line met een slechte geluidskwaliteit dan ben je gewoon niet consequent.

Of je geeft onbedoeld aan op basis waarvan je eigenlijk de versterkers hoopt te verkopen, meer op basis van de naam dan vanwege het apparaat zelf...http://smile.smilies.nl/1562.gif

Geronimo
16 november 2005, 14:15
Gaddamn! 4000 eu is echt veel geld. Voor 1/4 doe ik het zelf wel.

Wel mooie shit echt handgemaakt. Ik denk alleen dat ie er niet rijk van wordt...

skabouter
16 november 2005, 14:48
nou, doe jij voor de grap eens 30x 3000 kan je lachen!!
en hij heeft ook nog wel andere inkomsten :razz:

Nielsje
16 november 2005, 14:49
ook al klinkt het ding geweldig, serieus, welke idioot heeft er 3200 e over voor een amp??

serieus, muziek maken doe je met je ziel, uit je via je vingers, daar ben je echt geen hook voor nodig.

skabouter
16 november 2005, 15:07
+1 !!!! een jcm800 (doorgaans 500 euro voor de top!) heeft al ultieme tonen waar heel veel andere amps nog steeds opgebaseerd zijn. prachtige amp, zo`n hook lijkt me dan beetje overdreven idd.

achja, tis gewoon dat hele custom/boutique idee eraan wat het mooi maakt natuurlijk!

1959SLP
16 november 2005, 19:58
Dan vind ik dit toch veel interessanter...

http://www.legendarytones.com/MetroAmp68Plex1.htm

nicoverduin
16 november 2005, 21:23
Hoewel we hier allemaal roepen dat het zoveel geld is.... laten we eens het rekensommetje maken:
- 3250 (incl. BTW) = 2730 ex. BTW

Laat daar eens de 730 euro afgaan aan onderdelen.

Blijft dus 2000 over. Aan de bouw ben je zo ongeveer uurtje of 30-40 kwijt. is dus eg maar 50 euro per uur. En daar moet alles nog vanaf (boekhouding, overige administratie, bestellen, verkopen, kantoormaterialen, inventaris, huisvesting, gereedschap [want met een lullig boutje van 15 euri ga je het niet mee redden], overige investeringen). Hoewel het een hoop geld is, is de prijsstelling niet onredelijk.

Nico

marc_o
16 november 2005, 21:48
En zo is het ook!

Al dat gewauwel over de prijs hier...ga 'm eerst eens proberen, ik ben er erg benieuwd naar in ieder geval.

Als mensen een Diezel kopen voor bijna hetzelfde bedrag is het wauw en gaaf, en nu het een Nederlands product is mag het opeens niks meer kosten?
Je moest in dit land ook maar een beetje met je kop boven het maaiveld uitsteken......aiaiai

nicoverduin
16 november 2005, 21:54
Ach ik heb wel respect voor de bouwer. Hij steekt zijn nek uit en doet het voorlopig maar. Of ie het red weet ik niet. Hij zal wel over de grens heen moeten denk ik. Nederland is daarvoor te klein.
En als zijn produkt aanslaat dan gun ik hem dat van harte. En dan behoort ie tot de categorie dat het plotseling het wel waard is :-D :-D :-D :-D

Lucky
17 november 2005, 07:40
Ja eindelijk !!!! :roll: :D


Ze klinken wel te gek!
Ik heb een flinke tijd geleden een keer gespeeld over een van de eerste exemplaren.... ze klinken wel erg goed!

1959SLP
17 november 2005, 08:32
Hoewel we hier allemaal roepen dat het zoveel geld is.... laten we eens het rekensommetje maken:
- 3250 (incl. BTW) = 2730 ex. BTW

Laat daar eens de 730 euro afgaan aan onderdelen.

Blijft dus 2000 over. Aan de bouw ben je zo ongeveer uurtje of 30-40 kwijt. is dus eg maar 50 euro per uur. En daar moet alles nog vanaf (boekhouding, overige administratie, bestellen, verkopen, kantoormaterialen, inventaris, huisvesting, gereedschap [want met een lullig boutje van 15 euri ga je het niet mee redden], overige investeringen). Hoewel het een hoop geld is, is de prijsstelling niet onredelijk.

Nico

Een begrijpelijk rekensommetje door de ogen van een "kleine" zelfstandige.
Maar wij zijn nu eenmaal de potentiele kopers en voor ons gaat op: kijk en vergelijk. Vanuit dit oogpunt is ie al zowieso 1000 euro overpriced.

LordRiffenstein
17 november 2005, 09:54
Een begrijpelijk rekensommetje door de ogen van een "kleine" zelfstandige.
Maar wij zijn nu eenmaal de potentiele kopers en voor ons gaat op: kijk en vergelijk. Vanuit dit oogpunt is ie al zowieso 1000 euro overpriced.

Wie bepaalt dat die 1000 overpriced is? Als jij dat vindt, ben je sowieso al geen potentiele koper want je kiest met je portefeuille en niet met je oren. Hook? Bah kost te veel, niks voor mij...

Ben het verder eens met Marc Odijk, als het van over de plas komt maakt de prijs niets uit, er zijn TIG versterkers in de prijsklasse van de Hook en sommigen zelfs met minder features, daar kraait geen haan naar.

Trouwens, die Metropolis plexi voor $2350, daar zit nog niet de helft aan onderdelen in van de Hook, leuk prijskaartje toch, reken even om wat hij je kost om nr Nederland te krijgen, met verzenden en taksen erbij zit je ook boven 2500euro en wat heb je dan?

taylor
17 november 2005, 10:43
hmm ja ik denk dat het voor hem een beetje een uit de hand gelopen hobby is hij hoeft zijn brood daar niet mee te verdienen natuurlijk.

ik vind eigenlijk wat dat betreft al die "exotische" amps duur.

als gitarist vind ik hem erg goed ook een hele mooie toon heeft die.dus hij weet denk wel het een en ander van een goeie amp..

Dweezman
17 november 2005, 10:47
Los van de prijs: ding ziet er prachtig uit! En die kleuren, zeer smaakvol. 't Zou niet best wezen als de amp NIET goed zou kinken, toch?

dejohan
17 november 2005, 10:58
Wie bepaalt dat die 1000 overpriced is? Als jij dat vindt, ben je sowieso al geen potentiele koper want je kiest met je portefeuille en niet met je oren.


Zijn oren een betaalmiddel dan?

marc_o
17 november 2005, 11:33
ja

LordRiffenstein
17 november 2005, 11:40
Wie bepaalt dat die 1000 overpriced is? Als jij dat vindt, ben je sowieso al geen potentiele koper want je kiest met je portefeuille en niet met je oren.

Zijn oren een betaalmiddel dan?

Nee en dat heeft er ook niets mee te maken, je koopt toch geen versterker of gitaar puur op basis van wat die kost.

Als je vooraf al bepaald dat 3000euro teveel is voor een versterker, dan ben je geen potentiele koper voor de Hook want die kost nu eenmaal meer dan 3000 euro en dus moet je niet komen zeuren dat die overpriced is. Ga maar eens kijken naar wat vergelijkbare versterkers kosten en dan hebben we het over een handgebouwde head met top-kwaliteit onderdelen met 2.5 kanalen.

1959SLP
17 november 2005, 12:25
[quote]Nee en dat heeft er ook niets mee te maken, je koopt toch geen versterker of gitaar puur op basis van wat die kost.

Nee, maar ook niet puur op z`n kwaliteiten, tenminste een normaal mens die hard voor z`n centen moet werken niet.


Als je vooraf al bepaald dat 3000euro teveel is voor een versterker, dan ben je geen potentiele koper voor de Hook want die kost nu eenmaal meer dan 3000 euro en dus moet je niet komen zeuren dat die overpriced is. Ga maar eens kijken naar wat vergelijkbare versterkers kosten en dan hebben we het over een handgebouwde head met top-kwaliteit onderdelen met 2.5 kanalen

Ik had de specs enzo al gezien hoor :wink:

marc_o
17 november 2005, 12:43
[quote]Nee en dat heeft er ook niets mee te maken, je koopt toch geen versterker of gitaar puur op basis van wat die kost.

Nee, maar ook niet puur op z`n kwaliteiten, tenminste een normaal mens die hard voor z`n centen moet werken niet.


Als je vooraf al bepaald dat 3000euro teveel is voor een versterker, dan ben je geen potentiele koper voor de Hook want die kost nu eenmaal meer dan 3000 euro en dus moet je niet komen zeuren dat die overpriced is. Ga maar eens kijken naar wat vergelijkbare versterkers kosten en dan hebben we het over een handgebouwde head met top-kwaliteit onderdelen met 2.5 kanalen

Ik had de specs enzo al gezien hoor :wink:

Wat wil je hier nu mee zeggen??

ieme
17 november 2005, 12:45
Ik heb vanmorgen een HOOK besteld!

Lucky
17 november 2005, 12:47
Ik heb vanmorgen een HOOK besteld!


oud nieuws!

wisten we al lang

:-D :-D :-D

ieme
17 november 2005, 12:48
Ik heb vanmorgen een HOOK besteld!


oud nieuws!

wisten we al lang

:-D :-D :-D

kan niet, ik heb em een uur geleden besteld, had em al vele malen gehoord en bespeeld maar nu gaat t het er eindelijk van komen!

spanky_franky
17 november 2005, 12:49
:o

PeteRS
17 november 2005, 12:53
De eeuwige prijs/kwaliteit discussie... :roll: Het is een vuistregel dat de beste prijs/kwaliteitverhouding in het middensegment ligt. Wil je top of the bill dan ben je relatief duur uit, en daar vindt je relatief weinig "mensen die hard voor hun centen moeten werken" inderdaad. En over overpriced gesproken:Marshall vraagt voor de 2203 RI rustig 1600 euri. Ik vraag me daar wel af waar dat geld inzit...

Edit ieme congrats!

Helter Skelter
17 november 2005, 12:55
Ik heb vanmorgen een HOOK besteld!


oud nieuws!

wisten we al lang

:-D :-D :-D


had moeten zijn: zo'n vermoeden hadden we al :D

Ik hoop op betere soundclips! 8-)

LordRiffenstein
17 november 2005, 13:02
Nee, maar ook niet puur op z`n kwaliteiten, tenminste een normaal mens die hard voor z`n centen moet werken niet.

Ik had de specs enzo al gezien hoor :wink:

Uiteraard hou je ook rekening met de prijs, maar jij kijkt eerst nr de prijs voor je de versterker nog maar gehoord hebt en gaat dan alvast zeuren erover.

Dus je vindt de specs van de Hook geen 3250 waard maar die plexi copy met nog niet de helft van de specs wel 2500?

1959SLP
17 november 2005, 13:19
Nee, maar ook niet puur op z`n kwaliteiten, tenminste een normaal mens die hard voor z`n centen moet werken niet.

Ik had de specs enzo al gezien hoor :wink:

Uiteraard hou je ook rekening met de prijs, maar jij kijkt eerst nr de prijs voor je de versterker nog maar gehoord hebt en gaat dan alvast zeuren erover.

Dus je vindt de specs van de Hook geen 3250 waard maar die plexi copy met nog niet de helft van de specs wel 2500?

"Overpriced" is mss een rottige woordkeuze van mij geweest. Ik geloof vast dat ie die 3200 waard is, kwalitatief gezien, maar het blijft een achterlijk bedrag voor een gewone goeie versterker. Het is een mooie versterker maar zo bijzonder is ie nou ook weer niet.
Ik ben in elk geval blij voor de bouwer dat ie 30 idioten heeft weten te strikken.

LordRiffenstein
17 november 2005, 13:35
"Overpriced" is mss een rottige woordkeuze van mij geweest. Ik geloof vast dat ie die 3200 waard is, kwalitatief gezien, maar het blijft een achterlijk bedrag voor een gewone goeie versterker. Het is een mooie versterker maar zo bijzonder is ie nou ook weer niet.
Ik ben in elk geval blij voor de bouwer dat ie 30 idioten heeft weten te strikken.

Ik herhaal dus mijn vraag: 2500 voor die plexi copy is het volgens jou wel waard? Dat is pas een belachelijk bedrag voor een versterker met 1 truukje.

Het begrip 'gewone goeie versterker' is ook uiterst rekbaar. Als hij niet zo bijzonder is, som mij eens 10 versterkers op die handgebouwd zijn, 100watt top met 2.5 kanalen en die vooral minder kosten dan de Hook.

nicoverduin
17 november 2005, 13:54
Ik denk dat het grootste gedeelte van ons forum publiek zich gewoon in het verkeerde segment zit. :-D :-D :-D :-D

Harry
17 november 2005, 13:57
klopt, ik doe het dan wel met een goedkopere versterker die naar mijn idee ook prima klinkt.




en waarom verbaast het me niet dat Ieme er een gekocht heeft.....

Harry
17 november 2005, 14:02
klopt, ik doe het dan wel met een goedkopere versterker die naar mijn idee ook prima klinkt.




en waarom verbaast het me niet dat Ieme er een gekocht heeft.....

1959SLP
17 november 2005, 14:05
Wist je dat Ieme em ook alweer verkocht heeft? :D

Harry
17 november 2005, 14:25
:-D

oef, die jongen heeft wel een reputatie hier......

1959SLP
17 november 2005, 14:35
Ik herhaal dus mijn vraag: 2500 voor die plexi copy is het volgens jou wel waard? Dat is pas een belachelijk bedrag voor een versterker met 1 truukje.

het is 2350 dollar en die Hook 3295 euro
Als je ff omrekent (waar is Anders D. als je m nodig hebt) dan is dat toch een best verschil. Of die extraatjes je dat verschil waard zijn dat is persoonlijk. Voor mij in elk geval niet.

Overigens ga ik ook echt geen 2350 dollar voor zo`n plexi-copy betalen. Is ook gewoon te duur.

nicoverduin
17 november 2005, 14:42
Ik herhaal dus mijn vraag: 2500 voor die plexi copy is het volgens jou wel waard? Dat is pas een belachelijk bedrag voor een versterker met 1 truukje.

het is 2350 dollar en die Hook 3295 euro
Als je ff omrekent (waar is Anders D. als je m nodig hebt) dan is dat toch een best verschil. Of die extraatjes je dat verschil waard zijn dat is persoonlijk. Voor mij in elk geval niet.

Overigens ga ik ook echt geen 2350 dollar voor zo`n plexi-copy betalen. Is ook gewoon te duur.
Voor die prijs krijg je hem niet in NL.....vervoer.... invoer en lastbut not least ......BTW

Quink
17 november 2005, 14:44
het is 2350 dollar

Ben wel Anders niet, maar $2350 is ruim 2000 euro

Chiel
17 november 2005, 14:45
Heb al heel wat amps gehoord, en geloof me; Die Hook is echt een toppertje! Vind het een te grote investering om van mijn rack af te stappen en naar een top/kast configuratie over te stappen, maar heb het zeker overwogen.

En ja wat die prijs betreft, ik heb nu een rack met als hart een CAE 3+ SE en daar hoor je niemand over maar als je dat vergelijkt met één Hook amp...

- CAE 3+ SE (ca. 1500 euro)
- VHT 2/50/2 (ca. 1500 euro)
- Parallelle line mixer (ca. 450 euro)
- Serieële line mixer (ca. 400 euro)

Kortom, dat geintje heeft mij een slordige 3850 euro gekost en dan heb je de bekabeling en het rack niet eens meegerekend. En dan te bedenken dat de Hook het allemaal in één doos heeft zitten.

ieme
17 november 2005, 14:47
Nee, maar ook niet puur op z`n kwaliteiten, tenminste een normaal mens die hard voor z`n centen moet werken niet.

Ik had de specs enzo al gezien hoor :wink:

Uiteraard hou je ook rekening met de prijs, maar jij kijkt eerst nr de prijs voor je de versterker nog maar gehoord hebt en gaat dan alvast zeuren erover.

Dus je vindt de specs van de Hook geen 3250 waard maar die plexi copy met nog niet de helft van de specs wel 2500?

"Overpriced" is mss een rottige woordkeuze van mij geweest. Ik geloof vast dat ie die 3200 waard is, kwalitatief gezien, maar het blijft een achterlijk bedrag voor een gewone goeie versterker. Het is een mooie versterker maar zo bijzonder is ie nou ook weer niet.
Ik ben in elk geval blij voor de bouwer dat ie 30 idioten heeft weten te strikken.

er staan ook nog 30 mensen in de wacht, leendert bouwt niet zo snel!

Quink
17 november 2005, 14:51
Voor die prijs krijg je hem niet in NL.....vervoer.... invoer en lastbut not least ......BTW

Tsja, dan moet je feitelijk ook kijken wat die Hook in de US of A kost. Dus $3800 dollar, plus verzendkosten, plus invoer, plus, etc. etc.

Chiel
17 november 2005, 14:52
... Ik ben in elk geval blij voor de bouwer dat ie 30 idioten heeft weten te strikken.

In ieder geval minstens evenzoveel 'idioten' die zich druk maken over de prijs van een amp die ze toch nooit zullen kopen :-? .

Maak jij je ook zo druk over de 'overpriced' Senseo pads bij de AH???

Quink
17 november 2005, 14:52
er staan ook nog 30 mensen in de wacht, leendert bouwt niet zo snel!

Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken! :wink: Wat zijn nou zo'n beetje de wachttijden?

1959SLP
17 november 2005, 15:02
Maak jij je ook zo druk over de 'overpriced' Senseo pads bij de AH???

Nee, ik drink echte koffie en die mag voor mij best "overpriced" zijn :wink:

LordRiffenstein
17 november 2005, 15:02
Voor die prijs krijg je hem niet in NL.....vervoer.... invoer en lastbut not least ......BTW

Tsja, dan moet je feitelijk ook kijken wat die Hook in de US of A kost. Dus $3800 dollar, plus verzendkosten, plus invoer, plus, etc. etc.

Nee want het punt is dat over de prijs van de Hook gezeurd wordt en niet over soortgelijk geprijsde versterkers van over de plas. En je koopt die versterker toch HIER en niet in de US dus het gaat er om wat die HIER kost.

ieme
17 november 2005, 15:04
er staan ook nog 30 mensen in de wacht, leendert bouwt niet zo snel!

Heb je in ieder geval iets om naar uit te kijken! :wink: Wat zijn nou zo'n beetje de wachttijden?

maand of 4/5 moet mijne klaar zijn... maar misschien dat ik een demomodel van leendert over neem omdat ik hem snel wil hebben...

1959SLP
17 november 2005, 15:05
Voor die prijs krijg je hem niet in NL.....vervoer.... invoer en lastbut not least ......BTW

Tsja, dan moet je feitelijk ook kijken wat die Hook in de US of A kost. Dus $3800 dollar, plus verzendkosten, plus invoer, plus, etc. etc.

Nee want het punt is dat over de prijs van de Hook gezeurd wordt en niet over soortgelijk geprijsde versterkers van over de plas. En je koopt die versterker toch HIER en niet in de US dus het gaat er om wat die HIER kost.

Nee nee vriend, je moet alleen kijken naar wat een bouwer voor z`n product vraagt.

LordRiffenstein
17 november 2005, 15:08
Nee nee vriend, je moet alleen kijken naar wat een bouwer voor z`n product vraagt.

Ja, dat is blijkbaar je enige reden om een versterker te kopen, het prijskaartje, de sound maakt verder weinig uit waarschijnlijk :???:

Enne, ik kies mijn vrienden zelf wel.

LordRiffenstein
17 november 2005, 15:09
maand of 4/5 moet mijne klaar zijn... maar misschien dat ik een demomodel van leendert over neem omdat ik hem snel wil hebben...

Welke kleur gaat hij worden? Heb trouwens vernomen dat er enkele nieuwe toebehoren bijzitten.

http://www.narrenkap.nl/Html/Images/21800.jpg

ieme
17 november 2005, 15:09
Enne, ik kies mijn vrienden zelf wel.

PICK ME, PICK ME!!!

Quink
17 november 2005, 15:09
Nee want het punt is dat over de prijs van de Hook gezeurd wordt en niet over soortgelijk geprijsde versterkers van over de plas. En je koopt die versterker toch HIER en niet in de US dus het gaat er om wat die HIER kost.

Jawel, want het feit is dat die Amerikaanse bouwer er in slaagt zijn versterker voor 2000 dollar op zijn thuismarkt te zetten, en een Hook moet op zijn thuismarkt (omgerekend) 3800 dollar opbrengen.

ieme
17 november 2005, 15:10
maand of 4/5 moet mijne klaar zijn... maar misschien dat ik een demomodel van leendert over neem omdat ik hem snel wil hebben...

Welke kleur gaat hij worden?

Rood natuurlijk, die klinken het beste :)

Quink
17 november 2005, 15:13
maand of 4/5 moet mijne klaar zijn... maar misschien dat ik een demomodel van leendert over neem omdat ik hem snel wil hebben...

Op zich wel lang (uit ongeduldsoogpunt dan :-D ). Van de andere kant, best wel een aantal versterkers dan te bouwen in die tijd. :o Slaapt die man nog wel?? En, welke kleur wordt hij?

Edit: kleurvraag: laat maar. Ik type *echt* veééél te langzaam :evil:

LordRiffenstein
17 november 2005, 15:14
Jawel, want het feit is dat die Amerikaanse bouwer er in slaagt zijn versterker voor 2000 dollar op zijn thuismarkt te zetten, en een Hook moet op zijn thuismarkt (omgerekend) 3800 dollar opbrengen.

Die plexi kan je niet vergelijken met de Hook. Zoals ik al zei, kijk eens nr wat vergelijkbare versterkers kosten. Een OD100 kost in de US ook $3000, die is vergelijkbaar van specs. Een Guytron kost daar ook (of bijna) $3000. En als je gaat omrekenen moet de BTW er vanaf bij de Hook.

Jimi Hendrix
17 november 2005, 15:49
voor live vind ik features veel belangrijker dan voor thuis/studio.
Wat dat betreft vind ik 1 kanaals amps nu nog niet interessant, maar over een paar jaar wellicht wel, als ik de ruimte + money heb.
Die hook is niets voor mij (heb hem bespeeld bij Haar), maar waarom iedereen zich zo druk maakt over de prijs.... je hoeft hem niet te kopen hoor!
Verder vind ik direct kopen van de bouwer wel charmant ivm mogelijke mods etc.

PS tipje ieme: koop er 2 en bied de tweede als je hem in huis hebt direct aan voor 3750! heeft de gelukkige koper er DIRECT één in huis.
Speculeren heet dat toch!?

Geronimo
17 november 2005, 16:12
nou, doe jij voor de grap eens 30x 3000 kan je lachen!!
en hij heeft ook nog wel andere inkomsten :razz:

Je vergeet dat er per versterkertje toch aardig wat manuurtjes van laten we zeggen 30 euro inzitten... Dat nog los van alle (kwaliteits) onderdelen en je houdt niet zoveel meer over hoor, ik denk dat ie aan winst helemaal niet zo veel verdient.

Hij doet het er inderdaad bij omdat ie gewoon mooie versterkers wil bouwen, echt niet om er rijk van te worden. Anders zou iedereen toch zulke versterkertjes gaan bouwen?

Quink
17 november 2005, 16:28
Sorry, dubbel. :oops:

Quink
17 november 2005, 16:29
Je vergeet dat er per versterkertje toch aardig wat manuurtjes van laten we zeggen 30 euro inzitten... Dat nog los van alle (kwaliteits) onderdelen en je houdt niet zoveel meer over hoor, ik denk dat ie aan winst helemaal niet zo veel verdient.

Voor de duidelijkheid, en wellicht was dit al bekend, maar: wat er overblijft na aftrek van de kosten (huur pand, materialen, reclame, etc.) is winst. Loon voor jezelf behoort niet bij de kosten in geval van zelfstandige. Dit doet uiteraard niks af aan het feit dat het kan dat als je aan het eind van het jaar kijkt wat je hebt verdient en hoeveel tijd je er in hebt gestoken, je een schrikbarend laag bedrag per uur overhoudt.

Mitch
17 november 2005, 18:46
maand of 4/5 moet mijne klaar zijn... maar misschien dat ik een demomodel van leendert over neem omdat ik hem snel wil hebben...

Vóór de 29e januari ?

spanky_franky
17 november 2005, 18:58
Enne, ik kies mijn vrienden zelf wel.

PICK ME, PICK ME!!!
Tuurlijk kiest hij jou, jij hebt immers een amp van €3000+ :wink:

Rectifier
17 november 2005, 19:21
PS tipje ieme: koop er 2 en bied de tweede als je hem in huis hebt direct aan voor 3750! heeft de gelukkige koper er DIRECT één in huis.
Speculeren heet dat toch!?

Hmm ja maar dat is handelen met voorkennis....
Niet iedereen weet dat er 3-6 maand levertijd op zit :lol:

Maar wat een gezeur over de prijs. De Custom Audio en de Bogner XTC zijn net zo duur man. Ik bedoel als je 3000 Eur neer kan leggen voor een amp kijk je ook niet meer op 200 eur meer of minder.

Hebbie terug van 4000 Eur??? :-?

Ik ben't ook met Chiel eens.... mijn rack bestaat uit Engl 580 + VHT 2:50.
Reken de nieuwprijs eens uit..... :o
Oh ja, heb ik wel 256 presets en een stereo eindtrap :P

Hij gebruikt alleen de beste onderdelen (militaire).... doet Soldano ook. Kijk eens wat die X99 nieuw kostte. Word je ook nie vrolijk van. Maar ja, zolang er grootheden op zulke merken spelen hoor je er niemand over.

Leendert moet zorgen dat hij een grote naam kan strikken voor z'n amps. En dan bedoel ik niet Rob Winter (die is wel groot maar ik bedoel iemand met internationale allure).

Mij bijvoorbeeld :roll:

Wanneer kan ik die HOOK(er) ophalen?

HOOK :soul: HOOK

Geronimo
17 november 2005, 21:33
Hij gebruikt alleen de beste onderdelen (militaire).... doet Soldano ook. Kijk eens wat die X99 nieuw kostte. Word je ook nie vrolijk van. Maar ja, zolang er grootheden op zulke merken spelen hoor je er niemand over.


Is niet helemaal waar... Op die foto's zijn duidelijk Alpha pots te zien, Soldano gebruikt idd van de Clarostat conductive plastic dingen die helemaal luchtdicht zijn. Maar dit zijn gewoon standaard potmeters.

Maar je hebt wel gelijk wat een gezever over de prijs... Als ik het geld had zou ik er meteen een laten bouwen, naar mijn eigen wensen. :D

Jimi Hendrix
17 november 2005, 21:57
Die military grade dingen vind ik maar niks, schijnen veel makkelijker op te blazen te zijn....
Ook schijnt de import daarvan ivm terrorismewetgeving aan banden te worden gelegd.... althans dat gerucht ging op HRI...

Rectifier
17 november 2005, 22:03
En als't op HRI staat dan is dat ook zo!!! :-?

Ik kwam laatst trouwens onwijs goeie pots tegen van keramiek.

Die werden genoemd: Bloem Pots

:lol:

morris
17 november 2005, 23:57
Het zal al wel gezegd zijn (niet alle pagina's gelezen), maar WTF maken jullie je druk over??? Als je het niet kan betalen, koop het dan niet maar ga niet zitten zeuren OMDAT je het niet kan betalen. De gemiddelde omloopsnelheid van gear bij de gemiddelde gitarist is dermate hoog dat 3000+ euro voor een "amp voor het leven" een schijntje is.
Persoonlijk wordt ik niet warm of koud van het geluid van de Hook, maar dit is puur gebaseerd op de clips, ik heb hem nooit zelf getest. Doet er ook niet toe. Ik vind het wel prachtig dat er weer een mooi Nederlands produkt in het high end segment te vinden is.

0,02
Morris

marc_o
18 november 2005, 09:36
Tof ieme, ik ben erg benieuwd en vond het op de site-fimpjes al heerlijk klinken.
Zit de mogelijkheid er in dat je het hier meldt, als je 'm hebt?
:)

spanky_franky
18 november 2005, 12:01
Het zal al wel gezegd zijn (niet alle pagina's gelezen), maar WTF maken jullie je druk over??? Als je het niet kan betalen, koop het dan niet maar ga niet zitten zeuren OMDAT je het niet kan betalen. De gemiddelde omloopsnelheid van gear bij de gemiddelde gitarist is dermate hoog dat 3000+ euro voor een "amp voor het leven" een schijntje is.
Persoonlijk wordt ik niet warm of koud van het geluid van de Hook, maar dit is puur gebaseerd op de clips, ik heb hem nooit zelf getest. Doet er ook niet toe. Ik vind het wel prachtig dat er weer een mooi Nederlands produkt in het high end segment te vinden is.

0,02
Morris
+1

Als het voor iemand een amp voor het leven is is €3000 niet overdreven. Het is ook geen weggegooid geld, het zal niet veel in waarde dalen door de jaren heen door de exclusiviteit (lijkt me). Dus: kopen als je het kunt betalen en er op geilt, en lekker plezier ermee hebben.

Als je een Porsche kunt betalen zeg je ook niet "ik koop wel een BMW, ook een hippe bak, als ik daar niet mee tevreden zou zijn ben ik een zeikerd."

Rectifier
18 november 2005, 14:51
Dat laatste geef ik je gelijk in maar er zit ook een 'maar' kant aan dit verhaal.
Je kan testen met een HOOK amp wat je wilt maar je komt er pas achter of ie je bevalt in bandgeweld.
En als je er dan pas achter komt dat ie toch niet is wat je zoekt/zocht dan heb je wel een probleem.

Als je dan een versterker van 1000 Eur hebt dan ben je er doorgaans wat sneller weer vanaf dan met dit.

Tuurlijk houdt ie z'n waarde wel maar niet iedereen heeft zoals gezegd al 3000 Eur op de plank liggen voor een 2e hands versterker.

En voordat iedereen meteen begint met 'ja maar ik koop geen amp van 3000 eur om hem een paar maand later weer te verkopen omdat ie niet bevalt'.......
Wij zijn toch allemaal gitaristen.... wij zijn toch dat groepje muzikanten die om de zoveel tijd nieuwe/andere spullen kopen omdat we toch op zoek zijn naar dat andere soundje.

Zo had die ene Belg laatst die nieuwe Engl SE top te koop die hij ook nieuw had gekocht voor 2995 Eur. Daar was ie ook niet meteen vanaf.

En zo zijn er natuurlijk wel meer voorbeelden te vinden.

LordRiffenstein
18 november 2005, 15:18
Dat laatste geef ik je gelijk in maar er zit ook een 'maar' kant aan dit verhaal.
Je kan testen met een HOOK amp wat je wilt maar je komt er pas achter of ie je bevalt in bandgeweld.
En als je er dan pas achter komt dat ie toch niet is wat je zoekt/zocht dan heb je wel een probleem.

Dat geldt enigszins voor elke versterker tenzij je een heel goeie winkel hebt waar je het spul mag lenen. Ik denk ook dat de mensen die een Hook kopen wel een goed idee hebben van wat wel of niet werkt in een band. EN, ik weet niet of het nog steeds het geval is, maar vroeger had je ook recht op een tweak-sessie met Leendert om de versterker na enkele maanden eventueel nog aan je wensen aan te passen.

Ritch
18 november 2005, 15:37
Ik heb vanmorgen een HOOK besteld!

Mooi! Sneek - Heerenveen moet te doen zijn :-D :wink:

Geronimo
18 november 2005, 16:00
Dat laatste geef ik je gelijk in maar er zit ook een 'maar' kant aan dit verhaal.
Je kan testen met een HOOK amp wat je wilt maar je komt er pas achter of ie je bevalt in bandgeweld.
En als je er dan pas achter komt dat ie toch niet is wat je zoekt/zocht dan heb je wel een probleem.

Dat geldt enigszins voor elke versterker tenzij je een heel goeie winkel hebt waar je het spul mag lenen. Ik denk ook dat de mensen die een Hook kopen wel een goed idee hebben van wat wel of niet werkt in een band. EN, ik weet niet of het nog steeds het geval is, maar vroeger had je ook recht op een tweak-sessie met Leendert om de versterker na enkele maanden eventueel nog aan je wensen aan te passen.

+1

Idd als je zo'n aparte versterker koopt heb je ook gelijk een hoop meer mogelijkheden wat betreft aanpassing naar je eigen wensen en andere vormen van service.

Rectifier
18 november 2005, 16:11
Dat geldt enigszins voor elke versterker tenzij je een heel goeie winkel hebt waar je het spul mag lenen. Ik denk ook dat de mensen die een Hook kopen wel een goed idee hebben van wat wel of niet werkt in een band. EN, ik weet niet of het nog steeds het geval is, maar vroeger had je ook recht op een tweak-sessie met Leendert om de versterker na enkele maanden eventueel nog aan je wensen aan te passen.

Zit ook weer een maar aan.... :wink:

Ieme (kheb niks tegen hem) heeft ook in korte tijd een aantal gerenomeerde high-end versterkers versleten :lol:

Ik heb al vaker geopperd dat er een soort amp-uitleen zou moeten bestaan. Net zoiets als kunst-uitleen ofzo.
Dat je bv. een amp eerst kan huren en daarna kopen als ie bevalt en als ie niet bevalt ben je de huur kwijt.

Zo'n gek idee is dat toch niet?

ieme
18 november 2005, 16:25
Vriend Ieme (kheb niks tegen hem) heeft ook in korte tijd een aantal gerenomeerde high-end versterkers versleten :lol:


ik ben je vriend niet

Rectifier
18 november 2005, 16:53
Vriend Ieme (kheb niks tegen hem) heeft ook in korte tijd een aantal gerenomeerde high-end versterkers versleten :lol:


ik ben je vriend niet

Inderdaad.....ik heb m'n post al aangepast. :roll:

LordRiffenstein
18 november 2005, 17:33
Zit ook weer een maar aan.... :wink:

Ieme (kheb niks tegen hem) heeft ook in korte tijd een aantal gerenomeerde high-end versterkers versleten :lol:

Ik heb al vaker geopperd dat er een soort amp-uitleen zou moeten bestaan. Net zoiets als kunst-uitleen ofzo.
Dat je bv. een amp eerst kan huren en daarna kopen als ie bevalt en als ie niet bevalt ben je de huur kwijt.

Zo'n gek idee is dat toch niet?

Alsof Ieme een Hook besteld heeft, zijn Duotone staat nog niet te koop dus... :razz:

kokeleko
18 november 2005, 17:37
Dr Hook?

Negative K3 fan
18 november 2005, 17:55
dr. Hook, dr. Diezel und dr. Engl raggen das pferd

Lock en Load
18 november 2005, 17:55
Ik heb al vaker geopperd dat er een soort amp-uitleen zou moeten bestaan. Net zoiets als kunst-uitleen ofzo.
Dat je bv. een amp eerst kan huren en daarna kopen als ie bevalt en als ie niet bevalt ben je de huur kwijt.

Zo'n gek idee is dat toch niet?

In de sommige grotere gitaarwinkels in de USA hebben ze dit. Maar daar heb je hier niets aan... :lol:

vinni
18 november 2005, 18:17
Ik heb vanmorgen een HOOK besteld!

Mooi! Sneek - Heerenveen moet te doen zijn :-D :wink:

Paterswolde - Heerenveen...ook goed te doen hoor!

We maken dr een theekransje van.

Ik hoor het wel Ieme.

B.t.w. nog gefeliciteerd met je nieuwe versterker!

Vinni

stratokai
18 november 2005, 18:43
Die military grade dingen vind ik maar niks, schijnen veel makkelijker op te blazen te zijn....
Ook schijnt de import daarvan ivm terrorismewetgeving aan banden te worden gelegd.... althans dat gerucht ging op HRI...

...schijnen... schijnt... ...dat gerucht......

en dan toch zo stellig zeggen dat je die military grade dingen maar niks vindt :-?

Ritch
18 november 2005, 18:47
Ik heb vanmorgen een HOOK besteld!

Mooi! Sneek - Heerenveen moet te doen zijn :-D :wink:

Paterswolde - Heerenveen...ook goed te doen hoor!

We maken dr een theekransje van.

Ik hoor het wel Ieme.

B.t.w. nog gefeliciteerd met je nieuwe versterker!

Vinni

'k Heb dan toch liever een Senseo :-D Ff serieus, dat lijkt me een goed plan, als Ieme dit ook ok vindt, horen we het wel! Oja, ook nog congrats met je nieuwe aanwinst, ieme :wink:

nopster
18 november 2005, 19:51
Zo luid staat die amp niet in die video's. Je hoort in Girl als je goed luistert duidelijk de gedempte snaren... .

nicoverduin
18 november 2005, 20:32
Die military grade dingen vind ik maar niks, schijnen veel makkelijker op te blazen te zijn....
Ook schijnt de import daarvan ivm terrorismewetgeving aan banden te worden gelegd.... althans dat gerucht ging op HRI...

...schijnen... schijnt... ...dat gerucht......

en dan toch zo stellig zeggen dat je die military grade dingen maar niks vindt :-?Om even dit geleuter de nek om te draaien :-D :-D :-D Military grade betekent alleen maar dat de onderdelen over een grotere temperatuur range stabiel blijven. Dus stel dat zo'n fantastische gitarist bent en je wordt uitgenodigd om te spelen op de noordpool :-D :-D :-D dan heb je kans dat ie 't even doet....waarna het glas barst van je buizen, omdat die dat nou net niet konden hebben :-D :-D

Vroeger waren de eisen voor Mgrade onderdelen zwaarder omdat er een grote variatie was in kwaliteit. Tegenwoordig zijn de meeste weerstanden en kondensatoren gewoon beter. Behoudens de zeer el cheapo's...(mogelijk afgekeurde partijen) :-D

Dus laten we het niet overdrijven. Voor de rest ......daar komt geen import heffing op, omdat het meeste tegenwoordig uit Azie komt. Dus als de US een import heffing hanteert, hebben ze alleen zichzelf ermee.

Ik denk dat de RoHS regelgeving een veel grotere impact zal hebben. Zeker op de US leveranciers die versterkers naar europa exporteren.
Nico

Geronimo
18 november 2005, 22:38
Die military grade dingen vind ik maar niks, schijnen veel makkelijker op te blazen te zijn....
Ook schijnt de import daarvan ivm terrorismewetgeving aan banden te worden gelegd.... althans dat gerucht ging op HRI...

...schijnen... schijnt... ...dat gerucht......

en dan toch zo stellig zeggen dat je die military grade dingen maar niks vindt :-?Om even dit geleuter de nek om te draaien :-D :-D :-D Military grade betekent alleen maar dat de onderdelen over een grotere temperatuur range stabiel blijven. Dus stel dat zo'n fantastische gitarist bent en je wordt uitgenodigd om te spelen op de noordpool :-D :-D :-D dan heb je kans dat ie 't even doet....waarna het glas barst van je buizen, omdat die dat nou net niet konden hebben :-D :-D

Vroeger waren de eisen voor Mgrade onderdelen zwaarder omdat er een grote variatie was in kwaliteit. Tegenwoordig zijn de meeste weerstanden en kondensatoren gewoon beter. Behoudens de zeer el cheapo's...(mogelijk afgekeurde partijen) :-D

Dus laten we het niet overdrijven. Voor de rest ......daar komt geen import heffing op, omdat het meeste tegenwoordig uit Azie komt. Dus als de US een import heffing hanteert, hebben ze alleen zichzelf ermee.

Ik denk dat de RoHS regelgeving een veel grotere impact zal hebben. Zeker op de US leveranciers die versterkers naar europa exporteren.
Nico

We hebben het ook niet over weerstanden en condensatoren, maar over de potentiometers en andere onderdelen die het mechanisch te verduren krijgen... En als je gewoon echt goeie kwaliteit wil kom je toch uit op van die militaire dingen. Die standaard meuk die tegenwoordig gemaakt wordt is echt niet beter dan vroeger denk, waarschijnlijk juist slechter.

nicoverduin
18 november 2005, 23:17
Allemaal leuk en aardig, maar ook daar zal je niet zoveel meer van vinden. Overigens in die Hook had ik niet de indruk dat daar speciale potmeters in zaten hoor.CTS (nieuwe generatie) of Alpha. De rest wat ik zag is gewoon goede standaard onderdelen hoor. De onderdelen die defensie tegenwoordig gebruikt zijn kleiner en iets meer digitaal :-D :-D :-D :-D

chennie
18 november 2005, 23:23
ach een buis flink oversturen en je hebt het digitaal =)....ok ok je hebt alleen geen bruikbaar digitaal. :D

Jimi Hendrix
21 november 2005, 12:53
Die military grade dingen vind ik maar niks, schijnen veel makkelijker op te blazen te zijn....
Ook schijnt de import daarvan ivm terrorismewetgeving aan banden te worden gelegd.... althans dat gerucht ging op HRI...

...schijnen... schijnt... ...dat gerucht......

en dan toch zo stellig zeggen dat je die military grade dingen maar niks vindt :-?

was even vergeten dat gevoel voor humor hier verboden is

blijkbaar zijn Rectifier en ik in de minderheid :roll:

Rectifier
21 november 2005, 13:11
was even vergeten dat gevoel voor humor hier verboden is

blijkbaar zijn Vriend Rectifier en ik in de minderheid :roll:

Ik ben je vriend niet :lol:

(althans.... of quote ik nu Ieme? :D )

Jimi Hendrix
21 november 2005, 13:13
was even vergeten dat gevoel voor humor hier verboden is

blijkbaar zijn Vriend Rectifier en ik in de minderheid :roll:

Ik ben je vriend niet

heb me post al aangepast

dejohan
21 november 2005, 14:15
Die military grade dingen vind ik maar niks, schijnen veel makkelijker op te blazen te zijn....
Ook schijnt de import daarvan ivm terrorismewetgeving aan banden te worden gelegd.... althans dat gerucht ging op HRI...

...schijnen... schijnt... ...dat gerucht......

en dan toch zo stellig zeggen dat je die military grade dingen maar niks vindt :-?

was even vergeten dat gevoel voor humor hier verboden is


Je moet grappen eerst voorleggen aan de humorcomissie.

Helter Skelter
21 november 2005, 14:24
Je moet grappen eerst voorleggen aan de humorcomissie.

:-D daar zit jij in zeker?

dejohan
21 november 2005, 14:36
:D

Nee, ik word gezocht door die commissie. De volgende keer ik nog een illegale flauwe grap maak word ik gefusilleerd.

Harry
21 november 2005, 14:38
ja, dat was 'm. Prepare to die!!!!!!