PDA

View Full Version : Kan iemand mij vertellen wat verstandiger is



NickBoszhard
14 november 2005, 17:04
Ik zit een beetje met een dilemma.

In eerste instantie zou ik gaan kijken bij deze gitaar:

http://storage.msn.com/x1ppSgAnYivbDmsTk20-vy7U-sPPGWK304-WgzPW0udugsrPqBqwhk4jLbWekRcxgiJ_s-_5FQn0axn1DXl5WLtcZUZb-wQ9iz9NLTSjQyG4lv6F7Q_nPOwVKFvbo9jptGwW5WhDpvM6tXt hrIE6Lr2vw

Omschrijving:

Aangeboden een bijna 50 jarige jazz gitaar!!
Zoals op de foto te zien is, betreft het hier een gitaar met 2
f-sleutel gaten.
Recentelijk zijn er nog snaren vervangen.
Gitaar heeft tevens een band zodat u de gitaar makkelijk om kan hangen. De gitaar is reeds lange tijd niet bespeeld dus zal wel zelf gestemd moeten worden.





Maar nu zijn deze 4 gitaren te koop voor 200 euro:

http://storage.msn.com/x1ppSgAnYivbDmsTk20-vy7U-sPPGWK304-WgzPW0udugurUb_zlIhHBOEYHzEoOkBG3vT6DE_mYyqdXqsBRj xdHNK2izVShudA4ZK0Oml6PkvfZpWQzSyTL-obOU0G6Z61bsbazM36Q3bJCPmHDpE3hg

Omschrijving:

Ik heb in de aanbieding: 4 klassieke gitaren. Deze verkoop ik in een koop, doe een leuk bod!

v.l.n.r.

Electrische Egmond, zeer fraai, nerf-houten body, mooie chromen elememten. Gitaar is in zeer goede staat.

12 snarige akoestische Egmond. Kan een poetsbeurt gebruiken en een setje nieuwe snaren maar verder in goede en originele staat. Zeer mooi geluid!

Gracia, electrische gitaar. "duivels oortjes" body. Weinig beschadigingen, bijzonder mooie elementen (chroom en messing). Al met al een beauty.

Magic, semi akoestisch. Dikke body met hierop een hooggepolijste aluminium opbouw slagplaat waarin de electronica zich bevindt. Heel appart, zowel akoestich als electrisch te bespelen. Een serieus ouwetje met pit.

Helaas kan ik niet van alle 4 appart een foto plaatsen. Mocht u interesse hebben in foto's van de Gracia en de Magic dan kan ik u hiervan de close-ups opsturen.



Zou iemand mij kunnen vertellen wat verstandig is en/of handig is ?

Als ik voor de 4 gitaren ga, weet ik dat ik zowieso de 2 rechter gitaren wil houden en de 2 linker gitaren waarschijnlijk weg zal doen.