PDA

View Full Version : Frisse Strat !



liq
14 november 2005, 15:36
Wat vinden jullie van deze fender ?

http://www.guitar24.de/foto/FEN_Classic50StratSurfgreen.jpg

Ik moet zeggen, hij ziet er erg fris uit ! :-D

Fender Classic 50 Stratocaster Surf Green incl. Deluxe Gigbag € 550,- Nieuw!

Zijn dat nou goede fenders of niet ?

Jax
14 november 2005, 15:48
Ja het zijn goede Fenders, en ik vind hem er goed uitzien. Maar toch, nothing beats Daphne Blue
http://www.jamous.com.br/weblog/homer%20drool.JPG
"Rrrrrr.....Daphne Blue...."

Bins
14 november 2005, 15:56
Surf Green = Cool

BassAgent
14 november 2005, 16:09
Ik vind m zeker vet, kun je goed dingen als Dick Dale en zo mee spelen 8-)

Walternativo
14 november 2005, 16:14
Dat zijn Mexicaanse strats. Ga m proberen! Maar naar wat ik hoor is het weinig in vergelijking met de Amerikaanse.

Bluesbreaker
14 november 2005, 17:13
Dat zijn Mexicaanse strats. Ga m proberen! Maar naar wat ik hoor is het weinig in vergelijking met de Amerikaanse.

Dan hoor je niet goed, als je niet weet wat het is reageer dan niet, je helpt de topicstarter zo van de wal in de sloot.

Het is dus een Mex Classic, die wel zeer goed zijn, zoek eens naar Mex Classic op dit forum en je vind een hele boel info.

Orpheo
14 november 2005, 17:22
ik vond de classic lekkerder spelen dan een usa'tje die ik ook ff probeerde. t zijn gewoon goeie gitaren, goed hout, alleen ff hardware vervangen, hoewel dat ook goed spul is.

ieme
14 november 2005, 17:24
Maar naar wat ik hoor is het weinig in vergelijking met de Amerikaanse.

gelukkig zeg je "naar wat ik hoor", maar naar wat ik en vele anderen met mij horen is er wel degelijk een groot verschil hoor!

groet,
ieme

robert-gitarist
14 november 2005, 17:37
hele mooi gitaren zijn dat..ik zelf wil nog keer de 50er 2 tone sunburst of een daphne blauwe hebben :)
Ik heb er op gespeelt en spelen echt heel fijn!klinken goed maar ik had het ook hier al keer gevraagt hoe die gitaren zijn ;) over het algemeen vond iedereen hem wel goed enzo alleen op de elementen na die waren wat minder..veder een peuk gitaartje (y)
in het surfgreen is ie trouwens wel geil moet ik bekennen :oops:

mdb
14 november 2005, 18:54
Lelijke gitaar, kleur, model :-? .. Mja zal wel de enigste zijn :razz:

Walternativo
14 november 2005, 23:42
Dat zijn Mexicaanse strats. Ga m proberen! Maar naar wat ik hoor is het weinig in vergelijking met de Amerikaanse.

Dan hoor je niet goed, als je niet weet wat het is reageer dan niet, je helpt de topicstarter zo van de wal in de sloot.

Het is dus een Mex Classic, die wel zeer goed zijn, zoek eens naar Mex Classic op dit forum en je vind een hele boel info.

Mijn weloverwogen reactie...
ahum...
komt ie hoor mensne..


schraapt keel.

JE MOEDER ;)

gloria
15 november 2005, 00:00
hahaha :lol:
Man, jij bent zoooooooooooo grappig

Hahahahaha


:-?
Bijna iedereen is er toch van overtuigd dat mex strats bijna niet meer moeten onderdoen voor de usa's...

Wabbie
15 november 2005, 00:44
schraapt keel.

JE MOEDER ;)

nee jij ! :razz:

Grappige strat trouwens, alhoewel ik niet zo van die kleurtjes hou, 2tone sunburst is stoer, een witte strat is stoer, een zwarte stoerder. Daar hou het dan ook bij op voor mij. Maar hej, als het fijn speelt, wat doet het dan nog wat voor kleurtje erop zit( mij vrij weinig).
IK heb zelf al tig jaren een mexicaanse strat en ik ben er zeer tevreden mee.

Bobbel
15 november 2005, 00:51
ik ga dezelfde kopen alleen dan olympic white... erg vet!

Wormaap
15 november 2005, 03:23
Kleur is lelijk naar mijn mening. Voor 550 euro een fatsoendelijke strat is gewoon... Verleidelijk :)

FruscianteFan
15 november 2005, 07:56
Maar hej, als het fijn speelt, wat doet het dan nog wat voor kleurtje erop zit( mij vrij weinig).ligt eraan. Als ik er alleen maar op hoef te spelen, kan het uiterlijk of de kleur mij niet schelen. Als het ook echt mijn gitaar is, is het een ander verhaal :wink:

Rock&Roll
15 november 2005, 12:30
@Bobbel: Is er dan nog een classic te vinden in Oly white? IK weet dat de 60 serie een olympic white hadden, maar die is intussen vervangen door een andere kleur. Nieuw kan ik ze in elk geval niet meer vinden.

btw: ik heb een london city strat gekocht in butterscotch, maar die is ook eerder vintage white van kleur en mooi transparant.

:cool:

BLOK182
15 november 2005, 12:45
Voor de liefhebbers, Musicstore heeft de Mex classic 50's strat in Fiesta red voor nog ruim 100 euro minder, je zit dan op 444 euro. Toevallig kom ik morgen bij musicstore, ik zal eens testen! Zo hou je iig centen over voor leuke pups, al moet je de kleur natuurlijk wel mooi vinden:-)

Walternativo
15 november 2005, 14:15
nvm

Wabbie
15 november 2005, 15:44
Maar hej, als het fijn speelt, wat doet het dan nog wat voor kleurtje erop zit( mij vrij weinig).ligt eraan. Als ik er alleen maar op hoef te spelen, kan het uiterlijk of de kleur mij niet schelen. Als het ook echt mijn gitaar is, is het een ander verhaal :wink:

Och, ik heb mijn goldtop les paul ook gekocht terwijl ik hem lelijk vond. Puur op het geluid en de feel gekocht dus. Ondertussen( jaartje of 10 later) vinnik 'em wel mooi.
Maargoed, ieder zo zijn eigen ding toch ;)

dejohan
15 november 2005, 15:47
Maar hej, als het fijn speelt, wat doet het dan nog wat voor kleurtje erop zit( mij vrij weinig).ligt eraan. Als ik er alleen maar op hoef te spelen, kan het uiterlijk of de kleur mij niet schelen. Als het ook echt mijn gitaar is, is het een ander verhaal :wink:

Och, ik heb mijn goldtop les paul ook gekocht terwijl ik hem lelijk vond. Puur op het geluid en de feel gekocht dus. Ondertussen( jaartje of 10 later) vinnik 'em wel mooi.
Maargoed, ieder zo zijn eigen ding toch ;)

Ik met met mijn vrouw getrouwd toen ik haar .... nou laat maar. :-D

vulvasonic
15 november 2005, 20:22
Ja het zijn goede Fenders, en ik vind hem er goed uitzien. Maar toch, nothing beats Daphne Blue


Jawel; Sonic Blue!

FruscianteFan
15 november 2005, 21:36
Maar hej, als het fijn speelt, wat doet het dan nog wat voor kleurtje erop zit( mij vrij weinig).ligt eraan. Als ik er alleen maar op hoef te spelen, kan het uiterlijk of de kleur mij niet schelen. Als het ook echt mijn gitaar is, is het een ander verhaal :wink:

Och, ik heb mijn goldtop les paul ook gekocht terwijl ik hem lelijk vond. Puur op het geluid en de feel gekocht dus. Ondertussen( jaartje of 10 later) vinnik 'em wel mooi.
Maargoed, ieder zo zijn eigen ding toch ;)na die ene vrijdagmiddag (leraar had voor de schoolband zijn Epi LP goldtop meegenomen, ik mocht er de hele tijd op spelen :gitarist: ) snap ik niet hoe je een Goldtop überhaupt lelijk kunt vinden :wink:

AART
15 november 2005, 21:45
deze is echt mooi gast, vette fender, komt niet vaak voor.

Orpheo
15 november 2005, 23:39
Ja het zijn goede Fenders, en ik vind hem er goed uitzien. Maar toch, nothing beats Daphne Blue


Jawel; Sonic Blue!

uhuh, nee hoor. daphne blue all the way!! of anders butterscotch met OF witte slagplaat, OF (liever) turtoise slagplaat. en anders zwart+perloid.
















maar waar maak ik me druk om :D ik speel toch geen strats, ghehe, ik trash ze alleen maar. evenals tele's.