PDA

View Full Version : Rock Gitarist aangeboden in Rotterdam



Veekeren
13 november 2005, 23:13
Ik ben 22 jaar en op zoek naar een band met eigen nummers. Zelf probeer ik ook wel eens wat te schrijven, of het goed is laat ik in het midden, maar creatief ben ik in ieder geval :-D

Ik heb een Marshall buizenversterker en aardig wat gitaren (van PRS tot ES335 tot strat met p90's). Aan de apparatuur zal het in ieder geval niet liggen, mijn speelkwaliteiten zijn echter niet van het hoogste niveau. Solo's, supersnelle rifs enz gaan toch een beetje aan me voorbij. Podium ervaring heb ik niet, band ervaring wel.

Een paar bands die ik behoorlijk waardeer: A Perfect Circle, At the Drive-In, Foo Fighters, Hundred Reasons, Muse, Nine Inch Nails, Pearl Jam, Queens of the Stone Age, Sparta, Starsailor, The Mars Volta enz...

StefMan
22 december 2005, 16:53
perfect circle en nine inch nails...hey! ik speel zelf gitaar en bas...ben beetje ervaren denk ik (weet ik veel wat je ervaren moet noemen), kom ook uit rotterdam!

Ja ik luister zelf dan ook nog veel naar Ministry, Atari Teenage Riot, Jeff Buckley, Mano Negra, Manu Chau en veel meer, maar deze dingen veel op dit moment...ja en heel veel Nine Inch Nails :-D