PDA

View Full Version : Amuse....goed merk?



Melanie
25 september 2002, 11:53
Hoi allemaal.
Ik wil graag leren gitaarspelen en ben op zoek naar een western gitaar. Nu zag ik ergens een western gitaar van het merk Amuse voor een leuk prijsje. Alleen heb ik er dus totaal geen verstand van. Is dit een beetje een goed merk en wat is jullie ervaring met dit merk?

Groetjes,
Melanie

Harry
25 september 2002, 11:56
Wehkamp? je kunt beter iemand die er verstand van heeft meenemen naar een winkel en dan eentje uitproberen, kun je horen hoe de gitaar klinkt enzo..

Melanie
25 september 2002, 12:14
Nee, niet Wehkamp en ja dat ga ik ook doen.
Ik vraag gewoon naar ervaringen. Daar is toch niets mis mee?

Rutger
25 september 2002, 13:04
Nooit van gehoord!

Wat ik ergens al eerder zei, Fender en Yamaha maken leuke westerns voor beginners. Dat submerk van Takamine ook, Jasmine. Maar inderdaad, neem een of andere gitaarfreak mee en ga eens wat proberen.

vreemdnaampje
25 september 2002, 13:12
Als je naar een goeie muziek winkel gaat kunnen ze je alles van gitaren vertellen. Maar het gaat er om dat de gitaar lekker in de hand ligt een mooi geluid heeft voor het type muziek dat je spelen wilt. En die gitaren zijn er best wel voor een mooi prijsje.

Ic3gl0vE
25 september 2002, 19:01
Amuse wordt ook door de wehkamp verkocht... noooooooit wat positiefs over gehoord

misschien is een Yamaha F310P pakket wat voor je, is een startpakket met gitaar, hoes, band, plectra en extra snaren voor ongeveer 160 euro.

Ik heb zelf ook een F310P en hij klinkt voor het geld erg leuk!

Melanie
27 september 2002, 11:15
Ik ben gisteren bij verschillende zaken wezen kijken en heb informatie gevraagd en het is het starterspakket van Yamaha geworden. Bedankt voor de informatie allemaal. Groetjes, Melanie

Ic3gl0vE
2 oktober 2002, 17:41
goedzo! veel succes en PLEZIER ermee!