PDA

View Full Version : Mesa Lonestar Special



the sure thing
12 november 2005, 22:59
GOedendag,

zojuist de juichende review van deze amp in een magazine gelezen. Mijn vraag.... zijn er ook gebruikers van dit forum die erop hebben gespeeld? Is ' ie echt zo geweldig? Ik ben met name geinteresseerd in het cleane geluid.... klinkt die echt zo vet als een VoxAC30TB of AC30CC ?

marc_o
13 november 2005, 01:10
Ik heb al eens een review gegeven hier en nog iemand. Ik vind het persoonlijk teveel geld voor dat versterkertje. Maar dat is ieder voor zich uiteraard. Zeker niet slecht, maar voor dat bedrag zit je echt wel in een prijsklasse waar dit bakje links en rechts ingehaald wordt door andere versterkers..

tillens
13 november 2005, 02:35
heb er ook nog niet op gespeeld, maar mesa staat bekend om zijn goede prijzige producten... naar de specs kijkend is ie ietwat ovepriced......

Helter Skelter
13 november 2005, 13:18
Feedback R'dam heeft er 1 staan (op wieltjes) Ik heb er zelf niet over gespeeld maar ze zien er wel goed uit, ze hebben wel wat weg van die Rivera combo's (Quiana, Fandango, Suprema etc.)

jorrit
14 november 2005, 17:57
Feedback R'dam heeft er 1 staan (op wieltjes) Ik heb er zelf niet over gespeeld maar ze zien er wel goed uit, ze hebben wel wat weg van die Rivera combo's (Quiana, Fandango, Suprema etc.)

op wieltjes? neh sorry dan hoef ik hm niet :-? :wink:

marc_o
16 november 2005, 12:08
Feedback R'dam heeft er 1 staan (op wieltjes) Ik heb er zelf niet over gespeeld maar ze zien er wel goed uit, ze hebben wel wat weg van die Rivera combo's (Quiana, Fandango, Suprema etc.)

Qua uiterlijk hebben ze wat van elkaar weg.
De dag dat mijn Fandango klinkt als die Lonestar.....gooi ik 'm bij het grofvuil.

Mitch
16 november 2005, 13:50
Geef even een seintje, daar wil ik best voor naar Zuid Zeeland rijden :D

marc_o
16 november 2005, 15:16
Je bent de eerste die ik bel natuurlijk....

Koenk2
17 november 2005, 12:05
Ik heb de Lonestar een keer uitgeprobeerd en vond de clean echt geweldig..!! A.s. Vrijdag wil ik hem weer uit proberen, wat proberen met effecten en verschillende gitaarmodellen...

Inderdaad is het nadeel van de lonestar dat die best prijzig is, maar je hebt wel een mooi buizengeluid in een handige compacte kast...

Als iemand anders een ander model weet, ga ik de uit proberen! Ik heb laatst de powertone II en multitone van Koch uitgeprobeerd, maar ik was niet direct enthousiast..

Ik ben zelf laatst ook een topic gestart hierover, zie Mesa of koch.

Koenk2
17 november 2005, 12:06
Ik heb de Lonestar een keer uitgeprobeerd en vond de clean echt geweldig..!! A.s. Vrijdag wil ik hem weer uit proberen, wat proberen met effecten en verschillende gitaarmodellen...

Inderdaad is het nadeel van de lonestar dat die best prijzig is, maar je hebt wel een mooi buizengeluid in een handige compacte kast...

Als iemand anders een ander model weet, ga ik de uit proberen! Ik heb laatst de powertone II en multitone van Koch uitgeprobeerd, maar ik was niet direct enthousiast..

Ik ben zelf laatst ook een topic gestart hierover, zie Mesa of koch.

Koenk2
17 november 2005, 12:09
Marc o dijk:
Noem eens wat combo´s die volgens jou beter zijn dan de lonestar..

marc_o
17 november 2005, 12:52
Rivera Fandango
Rivera Suprema
Rivera Quiana
Voc AC30 CC (ligt eraan wat je zoekt, maar kost de helft, leuke pedalen erbij en rammelen maar)
Koch twintone2
Koch Multitone

Maar ik heb het puur over mijn eigen smaak, bruikbaarheid en prijs/kwaliteit.