PDA

View Full Version : Schandalig...



X-Rated
12 november 2005, 21:11
Een paar maanden geleden heb ik mijzelf een georrienteerd op de voordelen van een Line6 POD 2.0. Ik had eerst een Boss Metal Zone gekocht, maar dat bleek achteraf ook niet wat ik verwachtte. Ik heb hem dus ingeruild en besloot vanwege de "no refund" regeling mijn aankoop maar om te zetten in de 2.0.

Nadat mij verteld is dat de POD XT veel beter klonk door Bloodline en (zelfs voor mij) een weinig in prijs verschilde van de 2.0 heb ik de order omgezet naar de XT.

Dit verhaal stamt uit begin augustus.

Nu stuur ik dit toch nog wel redelijke beleefde mailtje naar de winkelier:



Subject: POD XT bestelling

Het is inmiddels al een aantal weken geleden dat mij verteld is dat het apparaat is opgestuurd en heb sindsdien wederom niets meer gehoord. Dus hierbij vraag ik nogmaals of u meer informatie heeft of kunt inwinnen over de where abouts van mijn bestelling, want het wordt me nu een beetje te gortig en begin toch wel erg ongeduldig te worden. U heeft mij ook minimaal twee maal een levertijd beloofd en bent deze niet nagekomen. Ik vraag me af hoe we dit kunnen oplossen. Een reductie op de aanschaf prijs lijkt mij wel op zijn plaats.

Ook ben ik trouwens wel benieuwd naar wat de POD kost. Ik heb op internet en op de Line6 site zelf prijzen gezien van $300,- Dat houdt dus in dat hij in Europa €250,- zou moeten kosten.

Met vriendelijke groet,

Berry Ligtermoet

Ik heb er, zoals jullie waarschijnlijk wel zullen denken, er VRESELIJK DE PEST IN.

Jerre
13 november 2005, 01:52
Ik ken je probleem kerel, het is echt shit waneer dat gebeurd!
Je zeker niet laten doen, je moet op je strepen staan.
Ga gewoon naar die winkel en laat wat van je horen, anders ben je gewoon maar een naampje op een computerscherm.

Beleefd blijven is wel aan te raden, maar enige dwang is niet misplaatst.
Een reductie in de prijs is ook een goed idee, maar kleine tip:
vraag niet gewoon om 'reductie', vraag om '15% reductie' (of wat je zelf wil).
Hierdoor ga je meteen to the point en laat je weten wat je echt wil.
Anders kan ik je garanderen dat ze hierover ook nog gaan zeveren.

Laat je gezicht regelmatig zien in die winkel, dan vergeten ze de zaak niet zo makkelijk en doen ze misschien toch wat meer moeite.

Mike McCready
13 november 2005, 02:20
Eigenhuijsen in Nijmegen?

tillens
13 november 2005, 02:41
wat is je vraag nu? dat we medelijden moeten hebben omdat je iets op internet hebt gekocht en dat niet op voorraad is, of omdat het niet duidelijke is aangekomen is wat je wilt hebben? Heb je een telnummer, bel dan, dat werkt efficienter dan email. Email kun je eventueel gebruiken voor het 'zwart op wit 'gedeelte. suc6

jero
13 november 2005, 14:39
erg vervelend, maareh...

afgaande op de info uit je mailtje heb je een metalzone ingeruild, een pod 2.0 besteld, of nee, toch maar een xt en daarbij niet een prijs afgesproken?

daarnaast kun je de europese prijs niet zomaar berekenen door de $ prijs om te rekenen naar euro, komt nog shipping etc bij.

tot slot dit soort zaken altijd telefonisch of in de winkel oplossen. :)

Antal
13 november 2005, 14:59
afgaande op de info uit je mailtje heb je een metalzone ingeruild, een pod 2.0 besteld, of nee, toch maar een xt en daarbij niet een prijs afgesproken?

daarnaast kun je de europese prijs niet zomaar berekenen door de $ prijs om te rekenen naar euro, komt nog shipping etc bij.

dit was het 1e wat ook in mij opkwam toen ik dit las. :wink:

En over die korting die je wil hebben. Tuurlijk krijg je die! Je hebt immers geen prijs afgesproken. Dus je zal vast wel een beetje korting kunnen krijgen (op de veel duurdere adviesprijs :razz: )

Ik geef toe dat het van die winkel niet netjes is. Maar ik vind het van jou ook niet echt slim.

X-Rated
13 november 2005, 15:58
Ja ik heb inderdaad gemerkt dat de bruto adviesprijs in NL 436 euro is :P Ik kan em meekrijgen voor 295, daar kan ik mezelf heel goed in vinden :) Ik heb een ultimatum gesteld, zodra hij niet kan garanderen dat hij het apparaat binnen 2 weken niet binnen is, dan koop ik hem ergens anders.

Wat de relevantie van deze post in dit topic betreft, ik zocht em zelf net ook in offtopic :)

Maar ik verheug me heel erg op het apparaat om hem te gebruiken.

X-Rated
23 november 2005, 15:15
Hoepla :) Ik heb het beestje komende vrijdag/zaterdag :D Joepiej :P

DREAMMACHINE
23 november 2005, 15:38
...eindelijk, wel met korting toch dan he?.... :o

X-Rated
24 november 2005, 01:41
Nou ja, korting, het schijnt dat in Europa de prijzen heel anders zijn. Hij zou me anders 440 euro hebben gekost en hij kost me nu 295. De kosten deel ik overigens toch met Tsjibbe, solo gitarist in de band, dus dat komt mij ook weer lekker voordelig uit :)

Harry
24 november 2005, 12:15
dus waar staat dat 'schandalig' in de topictitel dan voor?

Wilbert
24 november 2005, 12:33
Je bent een extreme mazzelpik dat je dat ding met korting meekrijgt, terwijl er niet eens fatsoenlijk iets was afgesproken. Een beetje gaan lopen dreigen dat je dat ding ergens anders (en dus veel duurder) gaat kopen...

Einzeln
25 november 2005, 11:02
Ik heb begrepen dat er geen Nederlandse importeur is. Elke winkelier zou daarom in Groot Britanie moeten bestellen.