PDA

View Full Version : Sansamp PSA 1.1 en Behringer DSP 2024P



crapton
12 november 2005, 15:12
Wie heeft er ervaring met de Sansamp PSA-1.1 (dus de nieuwe versie)? Heeft er verder iemand ervaring met de Behringer DSP 2024P of die nieuwe reverb Ultraverb 2496? Ik hoor dat de 2024 zeker voor het geld wel goed is maar nogal traag wisselt tussen de settings, voor live dus lastig.

Is het moeilijk beide aan te sturen met Midi via de FCB1010, ik neem aan een paar avondjes programmeren? Heeft iemand dit al eens gedaan?

armageddon
12 november 2005, 15:48
Ik heb de Sansamp 1.0, maar kwa patches en sounds is er niks anders aan de 1.1
Dit is het enige verschil:
"An on/off switch on the front panel, more program locations (there are now 128), a master volume control, an XLR ground lift switch, phantom power MIDI input, and a dedicated headphone output."

Ik kan je wel zeggen dat de Sansamp een eitje is om te programmeren voor midi. Sowieso kan je uiteraard een channel instellen of omni-modus en is alles te besturen met Program Changes. Ook kan je een specifiek Program nummer koppelen aan een patch. Dus patch 112 aan Program 03 bijvoorbeeld, als je een pedaal hebt dat bijvoorbeeld niet hoger kan dan program change 10 ofzo, ik noem maar wat.

Chroxy
12 november 2005, 20:13
ik heb heel kort de DSP2024 gehad.. en hij wisselt inderdaad een beetje traag: dit deed hij als ik aan de knop draaide om van patch te wisselen, ik had toen nog geen midiboard en ik las overal dat het met midiboard wel zou werken.

Opzich vind ik er niets aan: ik gebruik vooral de phasers veel en deze klonken absoluut niet. Ik heb hierna een Boss GX-700 gekregen via een ruil.. en over deze was ik zo enthousiast dat ik mn pedalenkistje verkocht heb en ben overgestapt op ene rackje..